Just You In My Heart

1.4K 86 0



di hospital

herin masih tak sedarkan diri....doktor kata herin stress memikirkan sesuatu....dan jungkook tahu apa dia...

Jungkook: awak bangunlah.....awak sendiri cakap tak nak biarkan saya sendiri....bangunlah awak....

jungkook tertidur di sebelah herin....dia menggenggam tangan herin erat....

malam

herin membuka matanya dan dia memegang kepalanya....dia lihat jungkook ada sebelahnya....dia segera menarik tangan yang jungkook genggam....

Jungkook: awak dh sedar...

herin memalingkan kepalanya ke arah bertentangan dengan jungkook

Jungkook: awak marah lagi ke pasal tu....tak payah layan lah entah siapa nak rosakkan hubungan awak dengan saya

Herin: saya tak kisah pun......saya ni cuma

Jungkook: stop...tak payah cakap ayat tu....awak buat saya nampak macam nampyeon yang teruk je

Herin: balik je....saya takde pape

Jungkook: selagi saya nampyoen awak......awak tu tanggungjawab saya

Herin: saya kata balik,balik je lah....

Jungkook: kalau itu yang awak nak....tapi saya nak awak tahu....cuma awak je yang sayang dan ada di hati saya....

jungkook berlalu keluar dari bilik herin dan pulang....herin menitiskan air matanya

Herin: mianhaeyo....saya ni bukan sesiapa....

continue.....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!