Jealous Or Hate?

1.5K 99 0



keesokan harinya

jungkook follow herin bersama namja itu....sampai di suatu tempat jungkook rasa terkejut dan pelik....dia lihat tempat itu adalah pejabatnya...dia segera memasuki pejabtanya dan

Herin: ni ex bos saya Jeon Jungkook...ni rakan bissness saya Jack

Jungkook: hello

Jack: saya orng korea

Jungkook: ouh ok....apa hajat dtg

Jack: saya nak jumpa bekas bos dia sbb nk tengok kenapa dia dipecat...dan saya fhm awk seorang yang tegas

Jungkook: bagus mamat ni....tak mcm si cermin kereta tu tahu nak salahkan aq je

Jungkook: btw apa nama korea awak

Jack: Hwak Jin

Jungkook: ouh...

malam

jungkook bergaduh dengan herin mcm biasa di halaman rumah jungkook

Herin: suka hati aq lah nak buat apa

Jungkook: perlu ke kau tu tunjuk kat dia

Herin: asal takut ke

Jungkook: buat apa aq takut....dh lah konon masaleh rupanya korea....yng kau gi kenalkan dia guna nama masaleh asal

Herin: saja nak bagi kau malu

Jungkook: so dia arr mamat semalam tu

Herin: kau dh arr follow kitaorng

Jungkook: bila masa...aq just nak pastikan kau keluar dengan sapa....buat apa aq nk follow kau ingat aq takde kerja lain

Herin: yng kau sibuk tanya dia semalam siapa asal

Jungkook: aq tanya je

Herin: jeles arr tu

Jungkook: benci ada arr....buat apa aq nk jeles...kau nk keluar dengan monyet kat hutan tu pun aq tak kisah...aq just nk pastikan bukan mamat yng kacau kau tu je....nnti bising mintak tolong

Herin: jeles ke benci...hahah...jungkook2 dh jeles ckp je lah jeles...

continue....

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!