Micheoseo Namja

2.6K 130 1



keesokan hari

herin bangun awal lalu menyiram pokok bunga di halaman rumah sebelum pergi kerja....tak lama tae pun keluar....

Tae: tak gi kerja ke

Herin: awal lagi lah oppa

Tae: banyak lah punya awal....dah gi siap....oppa hantar

Herin: ish tak nak arr....nanti rosak rambut

Tae: amboi....biar cepat sikit dah lambat tu

Herin: nae arasso

selepas bersiap tae memakaikan herin helmet lalu dia membonceng herin ke tempat kerjanya....sampai saja di tempat kerja semua mata memandang ke arah herin dan tae

Herin: tengok tu kan herin dh ckp

Tae: biar lah diaorng tu jeles...meh oppa bukakkan helmet

sedang tae bukakkan helmet herin seoranb namja datang memakingkan keretanya di tempat letak kereta bos....tanpa pengetahuan herin namja itu terus masuk ke dalam office tersebut...

Tae: kerja elok2 penat oppa dapatkan kerja ni

Herin: nae oppa....annyeong...

Tae: nae

herin memasuki pejabat dan duduk di tempatnya.....tak lama kemudian herin dipanggil ke bilik bos

Herin: pasal pulak boss nak jumpa aq

herin beranikan dirinya memasuki bilik bos tersebut

Bos: duduk

Herin: nae...bo....kau?

Jungkook: apa kau2 aq bos kat sini

Herin: asallah banyak orang dia jugak bos aq.....oppa tae ni pun satu

Jungkook: kau ni dh kenapa termenung...kerja mana

Herin: sebelum ni elok je tak payah jumpa

Jungkook: suka hati mak bapak aq lah....aq bos kat sini

Herin: eleh tu pun nak mengamuk....baru bos dh berlagak agak2 kalau big bos apa lah jadi kat aq

Jungkook: hoi!!!!aq ckp dengan meja ke orang

Herin: nah

herin memberi kan failnya kepada jungkook...

Jungkook: apa masalah kau ni

Herin: masalah apa pulak

Jungkook: aq suruh kau cari pandangan yang indah ni setakat kat depan umah aq pun boleh

Herin: eh aq ketua bahagian pereka suka hati aq lah

Jungkook: eh aq bos....aq lebih tahu mana terbaik

Herin: cam tu buat lah sendiri

Jungkook: ewah....kau kerja kat sini lepastu nak suruh aq buat...kalau cm tu baik aq tak payah upah pekerja...aq tak kira esok aq nak design yang lebih bagus...dah keluar

herin membuka pintu dengan sabar....

Herin: ish pakal je kau tu bos kalau tak dh mampos kau dalam tu....dasar micheoseo namja.....argh!!!

continue......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!