1 , Red Room ❀

3.4K 183 38
                                    

Sejak dari kecil , Diana sentiasa mempunyai idea-idea yang kreatif lahir didalam mindanya.Kebanyakkan daripada ideanya memang luar biasa , menjadikan Diana digelar sebagai seorang ' genius ' .

Namun begitu , semakin dia membesar , sedikit - demi sedikit sikapnya berubah.

Dia mempunyai terlalu banyak idea dan cadangan yang agak aneh seperti menukarkan manusia menjadi haiwan ( ? ) , mengalihkan graviti supaya kita dapat pergi ke angkasa ( apa ni )  dan lain-lain menyebabkan semua orang ynag mendekatinya berasa tidak selesa.

Bilik Diana sentiasa dipenuhi dengan buku-buku conteng untuk ditulis ideanya  , dan jika buku tersebut tidak mencukupi , Diana menulisnya diatas dinding sehingga kesiling .

Melihat keadaan Diana yang makin teruk , Ibubapanya menjadi risau.

Jadi mereka mengurung Diana didalam sebuah bilik tanpa apa-apa perabot mahupun barang , supaya dia dapat menenangkan dirinya sedikit bersama snickers.

Namun begitu , Diana taknak snickers.Melihat dinding putih tanpa sebarang calitan tersebut , dia rasa macam nak muntah.

Sekarang , tak ada sesiapapun mahu mendengar cadangannya.

Diana tidak tahu apa yang hendak dilakukan , jadi dia gigit jarinya sehingga terputus , dan mula melukis didinding dengan warna merah.

Jadi apabila ibubapanya membuka pintu , bilik tersebut sudah tidak berwarna putih.

Ia berwarna merah.

・❀・

→ Ŕ̴̛̻̘̲̖̤̳̜̑̇̑̆͝e̵͖̖̟̮͈͈͉̼̭͆̎d̴̡̧̼̮̥͉͍̠̃ ̶̡͚̦̗̪̊ ̸̨̧̧͈͕̘͙̪̥̆͌̐̔̌̂̕͘͜R̵̲̠̱͛̇̑̓̏͐́͘̚ò̵̳̠̼̪̅̈́̓̽̏̅̂o̴̧͉͙̣̹̱̰̒̂͐̏̅m̷̞̋ͅ ←

author tahu cerita ni tak masuk akal dan tak seram.

Well , author baru tahu yang kita sebenarnya boleh gigit jarinya kita sampai terputus macam lobak merah , tapi otak kita yang halang daripada buat macam tu (ノ゚▽゚)ノ

Cerita ni takdak plot pun .Ia cuma pasal Diana ni ada masalah mental jadi ibubapa dia kurung dia dalam sebuah bilik.Bilik tu warna putih.Lepas tu entah apa masalah dia pergi gigit jari dia macam coklat.So yeah , bilik tu bertukar jadi merah sebab dia habis lukis satu bilik tu.nothing special.

Creepypasta『 恐怖 theme 』Where stories live. Discover now