U

3K 47 9
                                    

"Luke bangunn..kau okey takk?"

Luke terasa pipinya ditepuk tepuk lembut oleh tangan itu,terasa lembut tangan yanv menepuk nepuk pipinya,lantas Luke terus mengambil tangan itu dan mencium nya,sekali sekala dia menjilat tangan itu...tangan itu yang daru tadi menepuk nepuk pipi Luke,terus tidak bergerak,bagaikan membenarkan perbuatan Luke itu..

"Luke....bangunlah ....kau okey tak ni?"kata pemilik suara tangan itu,Luke tak ambil kisah,dia meletakkan tangan itu ke arah dadanya..

"Luke banguunnn.."suara itu menyuruhnya untuk bagun lagi..

"Huhh?"Luke membuka perlahan lahan kelopak matanya ,biasan cahaya dari lampu pendaflour mula memasuki ke arah anak matanya..

"Erghhhhh..akkkkk.ahhhhh.."desis Luke.

"Luke bangunlah kau moaning ke apa?"Kini badanyya digoncang goncang

Luke terkejut,pantas dia membuka matanya,kini dia berada di atas katil,katil siapa dia tak tahu lagi,persekitarannya sungguh dia tidak kenal,Luke memandang ke arah kiri..ABANG MIKAEL?!!

"Seronok jilat tangan orang?kau mimpi jilat apa je?"Tanya Mikael sambil tersenyum sinis.

Luke tersunyum bagaikan kambing putih belaan Pak Mat Pendek,

"Hehhehhh,abang Mikael.....abang,Luke kat mana ni ya?"tanya Luke

"Ah Luke dekat rumah abang Mikael,lepas Luke kena sumbat dalam lubang tandas tu abang terus bawak Luke ke sini,Luke duduklah dekat rumah ni sehari dua. "terang Mikael

"Owhh,terima kasih abang Mikael,tapi Luke malulahh.."

"Eehh Luke janganlah malu malu,tak pa,mak bapak abang Mikael takda kat rumah dalam 6 hari gitu,kalau ada pun,adik abang Mikael je lah.."terang Mikael.

Luke pandang Mikael,kini baru dia perasan,Mikael sendiri tidak berbaju,terang terangan 6 ketul abs di paparkan di hadapan matanya...kejap,bercakap tentang baju,Luke melihat baju nya,dia kini bukan lagi dalam baju sekolah,tapi dalam baju t-shirt berwarna hitam dengan gambar ahli ahli band termuka dunia,band 1 Arah.Badannya juga berbau wangi..

"Urmm Abang Mikael,boleh tahu siapa yang tukarkan baju Luke? Lagi satu,abang Mikael sembur minyak wangi apa ya dekat Luke? Wangi betul nih!"tanya Luke sambil mencium cium badannya.

"Owhh tu..er...sebenarnya,tadi abang yang tukarkan semua baju seluar Luke,habis semua baju Luke kena taik,lepastu adalah sikit kesan darah,tadi Abang Mikael ada jugak bersihkan kesan darah tu tapi tak bolehh....lagii yang pasal bau wangi tu....ermmmm....erkk cemana ek.. Abang mandikan Luke tadi.."terang Mikael sambil menunjukkan tandas biliknya yang mempunyai bilik mandi berdindingkan kaca,kelihatan dalamnya sebuah tab mandi.

"Owhhh..."

"Dah kau tidur lah dulu,aku dah call penjaga kau,diorang kata esok pagi diorang ambik,lagipun esok cuti kann.."

"Okehh"jawab Luke yang masih tak percaya bahawa dirinya telah dilihat totally naked oleh abang Mikael.

"Owh btw abang Mikael tidur dekat luar eh..apa apa cari je dekat ruang tamu okey?"

"Urm...abang Mikael,boleh teman kan Luke tak? Teman Luke tidur..Luke tak biasa lah tidur tempat baru,rasa creepy.."

-----------------------------



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 18, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MUKE (ONE SHOT)Where stories live. Discover now