פרק -3

402 17 6
                                    

"אוור?" שאלה לורן.

הן חיפשו בכול החדר אך לא נמצא שום סימן לאוור.

קיילי ניגשה לבדוק בשירותים , אך לא היה שם אף אחד "אוור!!!" קיילי צעקה בשמה , היא נלחצה מזה שלא מצאה את חברתה הטובה במקום כזה  ופחדה שמשהו רע קרה לה .

" אני לא מבינה , לאן היא נעלמה ?" שאלה דיאנה בכעס. " אתן חושבות שהיא יצאה החוצה ?" הציעה לורן .

בינתיים קיילי שמה לב למשהו שהיה זרוק על הרצפה , היא זיהתה אותו מיד ."היא אולי  יצאה החוצה אבל היא בחיים לא הייתה עוזבת את זה ." היא אמרה בזמן שהרימה את הצמיד של אוור.הצמיד הזה היה יקר מאוד ללבה של אוור .היא קיבלה אותו כמתנה מאביה כשהייתה בת 9  ,הצמיד היה רצועת בד כחולה ועליו היה תליון זהב של סוס . היא ואביה נהגו תמיד ללכת בסופי שבוע ולרכב על סוסים . זה היה מן מנהג קבוע אצלם . אבל לאחר כמה שבועות ,הוא נהרג בתאונת דרכים . התאונה הזאת כמעט הרסה לאוור את החיים . היא הייתה הרוסה מזה שהיא לא תוכל לראות את אביה יותר לעולם .כמה ימים לאחר מוות אביה , הכירה אוור את קיילי .קיילי הצליחה קצת לעודד את אוור אבל כבר אז קיילי ידעה  שלא משנה מה קורה , אוור בחיים לא תעזוב את הצמיד הזה .

"זה לא הצמיד הזה שלה ?" שאלה דיאנה .

"מוזר, למה הוא זרוק על הרצפה ?ולמה הוא...קרוע?" שאלה לורן והצביעה על החלק הקרוע בצמיד .

" זה נראה כאילו מישהו תלש אותו מידיה ." אמרה קיילי בדאגה ."  אתן חושבות שקרה לה משהו ?" הו הסתכלו אחת על השנייה מפוחדות .

" טוב , אולי אנחנו סתם נלחצות . אולי היא ירדה למטה כדי לבדוק משהו והיא לא שמה לב שהצמיד נתלש מידה ." הציעה לורן מנסה להקל על חברותיה .

"טוב , אז בואו נצא לחפש אותה." אמרה קיילי שעדיין הייתה לה הרגשה שמשהו רע קרה .

דיאנה ניגשה אל הדלת וניסתה לפתוח אותה ." אה נכון, " אמרה כשראתה שהדלת את הדלת נעולה ."אנחנו נעלנו את הדלת לפניי שהלכנו לישון."היא ניגשה לפתוח את המנעול אבל אז לורן עצרה אותה ." רגע מה ?!" היא ניגשה אל הדלת וניסתה לפתוח אותה בעצמה . וכשראתה שהדלת באמת נעולה היא התחילה לחשוש , ומבט מבוהל היה על פניה  ." לורן,הכול בסדר?" שאלה קיילי ."הדלת...היא נעולה ."אמרה לורן בקול חלש ."כן אנחנו נעלנו אותה ." אמרה דיאנה לא מבינה מה כל כך מוזר." כן , אבל אתמול אחרי שיצאנו מהחדר , ניסיתי לנעול את הדלת . אבל אז גיליתי שהדלת ניתנת לנעילה רק מבפנים ."הבנות הסתכלו אחת על השנייה, והפחד שלהן התגבר ."זה אומר שאוור ...לא יצאה מהחדר...או שכן?" שאלה קיילי בקול רועד ." אני לא מבינה !!! מה קורה במקום הזה ?!?!" שאלה דיאנה ."אני לא יודעת מה קורה פה .אז בואו נמצא את אוור כמה שיותר מהר ונעוף מפה .בואו נצא החוצה ונתחיל לחפש , ככל שנפעל יותר מהר , גם נצא מפה יותר מהר ."ניסתה לורן לעודד אותן .

בית המלוןWhere stories live. Discover now