פרק 2

13.9K 85 7
                                    

נקודת מבט נייל
אייזהה כווסית שווה יש שםם אוחח
חשבתי לעצמי..שיט איפה הםם כבר
טוב אני מתקשר
"היי איפה אתם?"שאלתיי את לואיי
"באמצע אורגיה למה?"לואי ציחקק
"מה למה? אנחנוו צריכיים לעבווד עכשיו"התעצבנתיי
"בסדר תירגע הנה אנחנוו וואלה אי אפשר לצחוק איתך כבר"לואי אמר
ניתקתי תפלפון והסתובבתי לקרוא להם פתאום ראיתי את אחוותי ליז ולא הבנתיי מה לעזאזעל היא עושה במועדון חשפנות .התקופפתי שלא תיראה אותיי ואז ראיתי שהיא התחילה להתפשט ונשארה רק עם חזייה מתחרה וחוטיני לבן תואם.. ואז היא עלתה עם גסטיןןן אחד מהחברים הטובים שליי רגע רגע מההה?!? מה לעזאזעל היא חושבת שהיא עושהה???! בדיוק לואי ליאם הארי וזאין נכנסוו "שנייה אני בא" אמרתי להם ועליתי בעיקבות ליייז.
ראיתי שליז וגסטין נכנסו לאחד החדרים וראיתיי דרך החלון של החדר כל מה שהם עשוו ..הם צילמוו פורנוו פאאק היא בת 16 בסך הכול מה ניראהה להה!!! שמעתיי אותה גונחתת והיא מצצה לגסטין ולא האמנתיי שפאקינג היא מזדיינת עם אחד החברים הכי טובים שלי..לא יכלתיי להמשייך לראות עם כל זה שאני בעצמי חרמן..היא אחוותי אז פשוט ירדתי למטה והנחתיי לה אני יטפל בה בבית.. !
ירדתי למטה וראייתי את זאיין ולואיי עושים מופע חשפנוות ולייאם הולך לפרטט עם כמה בחורוות שניראות די צעירות ממנו..והאריי? האריי דפק זוונה בצדד ותווך כדיי ראה פורנווו
הלכתיי לרקווד על עמווד ואז ראיתיי את איימי נכנסתת אז הלכתיי לאיימי ואז באתיי לה קרעתיי תבגדים החושפניים שלהה הורדתיי תחזייה ותחוטיני שלה והתחלתי למצוץ לה תציציים וזיינתיי אוותה "אווחח נייללל"היא גנחהה זיינתיי יותר חזקקק וכולם מסתכלים ומתחרמנים גם .."וווהוו תזיין יותר חזקק" הם צעקוו "כמוו גבר אמייתייי נייל" שמעתיי את לואי צועק עם חיווך "תראה לנוו איך לזיין טובב" ילד קטין בערך בן 15 צעק..
היא גמרהה כבר 20 פעמיים ואני 30 פעמיים אוחח זה היה מוושלםם!!!

------------------------------------------------
זה עד עכשיו לפרק 2 מקווה שאהבתם:)

The Bitches Of The Boys- הזונות של הבנים(וואן די)Where stories live. Discover now