זה אמיתי ?!?!

14.8K 656 7
                                    

שוב השעון מצלצל 6:03 ואני במהירות קמה מהמיטה מתלבשת מתארגנת ולוקחת איתי תיק עם בגדים של העבודה השנייה . היום אני עובדת בערב בבר של ברני . בדרך למלון היה קריר אבל לפחות לא ירד גשם , הגעתי למלון בסביבות עשרה לשבע חצתי מהר לחדר העובדים להחליף בגדים וירדתי ללובי שמה חיכה לנו דון דלמוס  ״אני שמח שכולם באו בזמן״  הוא אמר ומסתכל עלי ״ מחר באים אלינו אנשים מאוד חשובים , הם האנשים שאחראים על העבודה שלכם ובעיקר על המשכורת . הם ישהו פה במהלך השבוע הקרוב כדי לראות כיצד המלון מתנהל , ואנחנו נראה להם שמלון ״הוליווד״ שבלוס אנג׳לס הוא המלון הכי טוב מכול המלונות ברשת ״ הוא מצביע על כולנו .״חשוב לציין שאם הכול המנהל כראוי אתם תקבלו בונוס משמעותי מאוד ״.
כול העובדים מתחילים להתלהב ולשמוח ״ נו למה אתם מחכים ?! קדימה לעבודה ! ״ הוא צעק ומהר כולם מתרוצצים ממקום למקום ״מיקה?״ אני חוזרת על עקבותיי ״לא עשיתי כלום ״ אני מתגוננת״אני יודע אני פשוט רוצה שאת תיהיה אחראית על הסוויטה הגדולה את העובדת הכי טובה וכמובן שאת תקבלי טיפים טובים ״ הוא אומר
הטיפים יכולים מאוד לעזור לי אבל אני מעדיפה לא לחלוק אותם ״אין בעיה אבל אני עובדת לבד לא צריכה אף אחת איתי ״. ״אבל זה חדר ענק ו...״
״עשינו עסק או לא ?״ אני שואלת ״ או קיי אבל חסר לך ואני שומע תלונה ״ הוא מאיים ואני קופצת בשמחה ״עכשיו לכי לעבוד״ הוא מסחר אותי ואני ממשיכה לקפוץ בשמחה והולכת לכיוון הסוויטה.
אני נכנסת למעלית ולוחצת על מספר חמישים הקומה הכי גבוהה. זו הקומה היחידה גם בכול הקומה כול הקומה כולה בנויה כמו מיני מלון ובמרכזה עומד חדר ענק פעמיים הבית שלי יש שם אפילו בריכה כמובן שבובי יהיה אחראי על הבריכה ואני על הנקיון . מזל שמידי פעם מנקין שם אז אני צריכה רק לעבור ולעשות אבק למלא את המיני בר ולדאוג שהכול יהיה מושלם . ״או קיי מיקה לעבודה ״ אני מפשילה שרוולים ומתחילה לנקות אחרי שלוש שעות של ניקיון אני מותשת , אני מסתכלת על השעון ורואה שארבע ״שיט״ אני אמורה כבר להתארגן וללכת לבר של ברני מהר יצאתי מהחדר וירדתי לקומה השלישית ״ברנה יש איזה חדר פנוי שאני יכולה להתקלח בו ?״ אני מתחננת ״כן אבל מהר חדר 360״ אני מנשקת את ראשה ״תודה״ אני אומרת ורצה מהר לחדר . אחרי חצי שעה של מקלחת מטורפת לבשתי מכנס שחור צמוד וחולצה שחורה עם כיתוב באדום שרשום ״בר של ברני ,זמן לשתות ״ לקחתי את הג׳קט נעלתי את נעלי העקב האדומות שלי , את השיער פיזרתי ותחמתי את עיניי בעיפרון שחור .
לבוש סקסי=טיפים הרבה מאוד טיפים וזה בדיוק מה שאני צריכה .
ירדתי מהר במעלית והגעתי ללובי שהיה די עמוס יחסית לתחילת השבוע ״סיימת לנקות ?״ מר דלמוס שואל אותי ״ברור ״ אמרתי והוא גלגל עיניים ״זזתי״ אמרתי והוא צער לא לשכוח מחר להיות פה מוקדם ואני בליבי מתפללת שאקום בבוקר .
אחרי עשרים דקות הגעתי חבר של ברני ״היי כולם ״ צעקתי ונכנסתי במהירות לחדר העובדים להחתים כרטיס ״היי מותק״ ״היי רון ״ אני מחייכת לחבר הכי טוב שלי ״אז... איך היה בעבודה ״ הוא שואל ומוציא סיגריה ״רוצה?״ הוא שואל אני עושה פרצוף של נגעלת והוא מחייך . אני מספרת לו על הבונוס ועל העלאה בשכר וכמובן על הגבר החצוף ״את מה ?!?!״ בן נחנק ״הבאתי לו כסף כדי שיקנה מכשיר שמיעה או נימוסים ״ לחשתי והוא מתפקע מצחוק ״אוי מתוקה אתך בחיים לא משעמם ״ חייכתי והוא התחיל לספר לי על זיון היום בחורה איטלקייה עם חכך משובח ואני זרקתי עליו את התיק שלי וצחקנו ״קדימה לעבודה עצלנים״ רוח אחראי משמרת נכנס והוציא אותו משם בעזרת המקל המפחיד שלו.
כבר בשעה שמונה הבא היה מפוצץ וזה היה מוזר כי שוב רק תחילת השבוע .

Different PeopleWhere stories live. Discover now