פרק -2-

220 10 5
                                    

״תלמידים ! יש לנו תלמיד חדש קוראים לו שון מנדס. אני יודעת שהוא איחר שבוע שלם על הבית ספר אבל זה מסיבות אשיות״
המורה לאנגלית הציגה בחור גבוהה בעל עיניים חומות שיער חום/שחור ויכולים לראות את שריריו מהחולצה הלבנה שלבש.
״היי ווטרסון את בוהה בו״ הארי אמר ומיד התחיל לצחוק בקול רם. בזמן שאני רק גלגלתי עיניי ונהפכתי לאדומה! שבוע עבר מאותו יום שצעקתי על הארי בשיעור וקיבלתי ריתוק!! ומאותו יום הוא רק מדבר אליי כאילו רמחתי את אימו וצוחק עליי כל הזמן!! יש לי רק חברה אחת .. קנדל היא ממש חמודה אבל אני די קשוחה איתה .. אני לא ילדה חברתית:/. הצלצול קטע את מחשבותיי, אספתי את הספרים שלי וכשבאתי לצאת הארי הקדים אותי ותפס את ידיי ״כן? מה אתה רוצה סטיילס״ אמרתי מגלגלת עיניים. ״כלום פשוט אני יוצא לפני זונות״ הוא אמר עם חיוך שובב וכל הכיתה התחילה לצחוק עליי. למה הם צוחקים? ״תסתמו לפני שכל אחד מכם יקבל ממני אגרוף שישפר לו את החיוך״ אמרתי בחיוך מאולץ ויצאתי מהכיתה כשדחפתי את הארי ממני.
-
שיעור ספרות המורה הזה פאקינג חופר יותר מאמא שלי כשיש לנו אירוע משפחתי! אני צריכה לצאת לפני שאמות פה. הרמתי את היד שלי ״כן ווטרסון?״ המורה אמר ״אני צריכה להתפנות״ אמרתי ״מהר״ הוא אמר עצבני כנראה שחשב שאני רוצה לדבר על הנושא שדיבר עליו. יצאת מהכיתה הלכתי לשירותים, סידרתי את שיערי ויצאתי. הלכתי למאחוריי בית הספר, אני אוהבת לשבת שם פשוט שקט שם. ואז קיבלתי הודעה. קראתי אותה . הטלפון שלי נפלי מידיי והרגשתי שתקעו לי סכין בלב, נסיתי להלחם עם הדמעות שאיימו לצאת אבל ללא הצלחה! ישבתי שם בוכה את נשמתי .
״היי ווטרסון מה את עושה פה?לכי מפה זה המקום הקבוע שלי״ שמעתי קול גברי מאחוריי מוכר וזה הבנאדם האחרון שרציתי שיראה אותי במצב הזה.
״דיי הארי עזוב אותי״אמרתי בקול בוכה.
״אמי את בוכה?״ הוא שאל מתקרב אליי.
״לא, פשוט נכנס לי משהו לעין״ שיקרתי מנסה להתחמק ממנו.
״מי זה הבן זונה שגרם לך לבכות?״ הוא שאל בצעקה. פתאום אכפת לך אה?
״אף אחד״ אמרתי קמה משם אך הוא חסם לי את הדרך ״תן לי לעבור״ ״לא!״ הוא אמר ״תסתכלי עליי״ לא עניתי ״אמי תסתכלי עליי״ אמי? זאת הפעם השנייה שהוא קורא לי ככה! ״אמיליה!״ תקנתי אותו
לפתע הוא החזיק בסנטרי והרים אותו בעדינות ככה שמבטינו נפגש, מתעלם ממה שאמרתי לו.
״למה את בוכה?״
״פתאום אכפת לך?״
״את חושבת שכשאראה בחורה בוכה לבד פשוט אלך ואתן לה לסבול״ וואט דא פאק? הוא הפך לרגיש עכשיו.
״עכשיו שבי ותגידי לי מי גרם לך לבכות!״ ישבתי והוא התיישב לידי.
הושטתי לו את הטלפון והוא הסתכל עליי במבט מבולבל ״תראה בעצמך״ אמרתי מנגבת את הדמעות בגב ידיי השמאלית.
--
היי
סליחה על הפרק הקצר
אני מקווה שתגיבו ותתצביעו
יום טוב.
אוהבת♥️!!!

Fallen over you//N.HWhere stories live. Discover now