פרק מס' 14

4.9K 279 28
                                    

"בוקר טוב" אני מחייכת אל מייק כשאני פוקחת את העיניים. הזרוע שלו כרוכה סביב מותניי, והוא שעון על הצד מביט בי בעיניים הכחולות היפהפיות שלו, שהבוקר הגוון שלהן בהיר יותר מאי פעם. 

"בוקר טוב נסיכה יפהפייה" הוא עונה ומתקרב עם ראשו להסניף את צווארי. "חייבים להתארגן ולזוז" אני אומרת ומרימה את הטלפון שלי מהשידה של מייק. השעה 10 בבוקר ושנינו חייבים ללכת ללימודים. "לא באלי לצאת מהמיטה.." הוא אומר בקול מתפנק וצרוד שגורם לי לרצות אותו שוב. הוא מתמתח קצת ואז מחבק אותי אליו. "לא, תפסיק. אחרת אנחנו בחיים לא נקום מפה" אני קוטעת את הנגיעות והנשיקות שהחל להמטיר על הגוף שלי, ומשאירה אותו לכעוס במיטה לבד. "יש מברשת שיניים חדשה בארון של המקלחת" הוא אומר בתבוסה וגורם לי לחשוב כמה בנות היו פה בעבר? גם אם לא בחדר השינה שלו, בטוח הוא הביא אותן מתישהו הביתה. "תודה" אני מודה לו ויוצאת מהחדר. אני מצחצחת שיניים ושוטפת את פניי. העיניים הירוקות שלי קורנות משום מה ואני תוהה כמה זמן הן יחזיקו מעמד כך. 

"היי אהובות" אני נכנסת אל הדירה ומגלה את ג'ני ואליס מרוחות על הספה וצוחקות. אני נושקת לשתיהן על הלחי ומתיישבת בינהן. "איך היה אתמול?" אליס קורצת לי ומצחקקת. "היה מעולה, תודה על הדאגה" אני צוחקת. אני מספרת להן על אירועי אמש, ולא שוכחת להזכיר גם את אלכס. "אני אשאל את שון מה הסיפור איתה. נראה אם קורה משהו מעבר למה שאנחנו יודעות" היא מנסה לנחם אותי בזה. "מה אנחנו יודעות?" אליס שואלת בסקרנות. "שהיא כנראה מאוהבת בו" ג'ני נאנחת ומביטה בי. "מה איתכן?" אני שואלת בחיוך, מנסה לשנות נושא. ממש לא מתחשק לי לדבר על אלכס. "הכרתי היום בחור הורס" אליס מתחילה לספר. "הכנתי פסטה ברוטב עגבניות. אולי נאכל משהו ונמשיך את הסיפורים בשולחן?" ג'ני מושכת אותנו לפינת האוכל ועורכת בזריזות את השולחן. "מישהי רוצה יין?" היא שואלת בחיוך. "לא, אני עובדת היום" אני מעקמת את הפרצוף. "אבל אני אשמח למיץ תפוזים" אני מוסיפה בחיוך, ואליס מוציאה בקבוק של מיץ תפוזים סחוט מהמקרר ומוזגת לנו. "חשבתי שאת לא עובדת. קיוויתי שנהיה קצת שלושתנו ביחד הלילה" אליס עושה פרצוף עצוב. "אולי תבואו לשבת קצת בבר?" אני חושפת שיניים ומחייכת חיוך של מלאך מתחנן. "אבלין הכלבה עובדת?" ג'ני שואלת במבט של שנאה. "כן" אני עונה, לצערי. רק המחשבה עלייה גורמת לי לרצות להקיא. "מעולה, אז נגיע" היא מחייכת בממזריות וגורמת לשלושתנו לפרוץ בצחוק מרושע. אנחנו אוהבות את הכוח שיש לשלושתנו ביחד, ככה לאף אחד אין סיכוי עלינו. "מה עם הבייב שלך?" אליס שואלת בפה מלא. "היינו כמו חתול ועכבר כל היום. לא הצלחתי לדבר איתו, כי כשחייגתי הוא לא ענה וכשהוא חייג אני לא יכולתי לדבר" אני מסבירה. "אם הוא ישמע שהייתי אתמול בלילה עם מייק, הוא יתחרפן" אני נבהלת מהמחשבה הזו. נייט שונא את מייק אחרי כל מה שקרה בינינו. אם הוא יגלה הוא לא יתבייש להבהיר לי כמה זה שגוי. "מה קורה איתו באמת?" ג'ני מתעניינת. "מה קורה איתו?" אני שואלת בחוסר הבנה. " קורה משהו?" היא מוסיפה לשאול. "לאאאאא" אני עונה במהרה כשהבנתי על מה הן מדברות. "נראה לכן?! הוא לא חושב עליי במובן הזה כבר ממזמן" אני מוסיפה ולוגמת מהמיץ. "את כזו עיוורת.. כשצריך שתראי דברים את לא רואה אותם" ג'ני מצקצקת. "ג'ני הוא לא בקטע הזה, הוא אוהב להעביר את הזמן שלו עם בחורות" אני מדגישה את המילה האחרונה. "סתם ניסיתי להעיר את תשומת ליבך. כי את לא רואה שום דבר בזמן האחרון" היא עונה ומרימה ידיים בכניעה. היא עירערה אותי לגמריי. מה זאת אומרת עיוורת? מה יש פה לראות? יש ביני ובין נייט קשר מדהים. אני מודה שאין דבר כזה ידידות אפלטונית - עובדה שהוא רדף אחרי כשרק הכיר אותי וניסה להשכיב אותי. היו רגעים שרציתי לזרום איתו כי הוא בחור חתיך, מצחיק ואף פעם לא משעמם איתו והיה יכול להיות נחמד להעביר את הזמן עם מישהו כמוהו, אבל לא רציתי להרוס את היחסים עם הבוס שלי. כשהוא קלט עם מי יש לו הוא עסק, הוא וויתר. מאותו רגע נהיינו החברים הכי טובים, אין דבר שאני מרגישה לא בנוח לשתף אותו בו. אני חושבת שגם מבחינתו זה הדדי. לאחרונה אני שמה לב שהקשר בינינו מתהדק, אבל זה סתם שטויות. אני מאמינה שזה בגלל הדאגה שלו כלפיי כי סוף סוף מישהו מצליח להשפיע עליי ולהפוך אותי לגמריי וגם בגלל שמישהי כלבה כמו אבלין נכנסה לתמונה. זה נכון שאני חופרת לו שיתחיל להתנהג לבחורות בכבוד ושאני מתה שמישהי כבר תתפוס אותו חזק ותאפס אותו, אבל אני לא רוצה שהוא יהיה עם מישהי כמו אבלין!

Over YouWhere stories live. Discover now