פרק מס' 11

5.8K 317 39
                                    

כשאני מתעוררת בבוקר, הזרועות של נייט כרוכות סביבי ומקשות עליי לקום מהמיטה.
אני מרגישה הרבה יותר טוב בייחוד אחרי הלילה, ישנתי כמו תינוקת. השעה 7 בבוקר, ואני צריכה ללכת ללימודים. אסור לי לפספס עוד יום של לימודים. "בייב" נייט אומר בקול צרוד לאחר שגילה שהשתחררתי מהזרועות שלו. "תמשיך לישון, אני הולכת לשיעור. אני משאירה לך מפתח על השידה" העיניים שלו עצומות, אני פורעת מעט משיערו שלו והוא בתגובה מחייך. אני בוהה בו ובחיוך שלו למשך כמה שניות ומחייכת בעצמי. אני יוצאת אל המקלחת, מצחצחת שיניים ושוטפת את פניי בסבון פנים האהוב עליי. אני מביטה בעצמי דרך המראה - אני נראת הרבה יותר טוב מאתמול. מייק הבן זונה יכול להתחנן שאבוא אליו, אני לא אעשה מעצמי זונה. אני חוזרת אל החדר מוציאה מהארון חזייה, גופייה בצבע ורוד בייבי ומכנס ג'ינס לבן. "אחלה תחת" אני שומעת את קולו של נייט מאחוריי, מתארת לעצמי שהוא מחייך. "אני בטוחה. עכשיו אם לא אכפת לך תתן לי להתלבש בנחת" אני מסתובבת אליו בחיוך. אני עדיין לבושה בגופייה והתחתונים מהלילה. הוא נשען על היד שלו ועיניו יורדות אל החזה שלי ללא החזייה ואז סורקות את רגליי. אני לא מתרגשת מהמבטים האלה שלו, הוא תמיד עושה את זה. "את אוהבת להרוג אותי בשקט" הוא אומר ועוצם את עיניו למשך כמה שניות. "ברור, איך אפשר שלא" אני צוחקת. אידיוט. "איך את מרגישה היום?" הוא שואל . "אני מרגישה היום מעולה!" אני עונה בכנות ובחיוך ומתיישבת על המיטה. אני מתחילה להתלבש תוך כדי שאני מדברת איתו. "אני שמח לשמוע. אני יכול להמשיך להסתכל עלייך שעות. אבל את עוד שנייה הולכת ומשאירה אותי פה לבד.. אז תתני לי לישון" הוא צוחק ומסתובב אל הצד השני. אני מנצלת את ההזדמנות ללבוש את החזייה והגופייה. אני לוקחת את האיפור והתיק של הלימודים עם הלפטופ, ויוצאת מהחדר לא לפני שאני אומרת "תודה על הכל. באמת שאתה יכול להוציא אותי מהבאסה בשניות. נתראה בערב בבר" אני יודעת שהוא שומע כל מילה ומחייך בשביעות רצון.

"בוקר טוב" אני מחייכת לאליס וג'ני ששותות קפה בסלון. "בוקר בהרכב מלא פלוס אחד במיטה שלך" ג'ני מחייכת חיוך ממזרי. "תירגעי, זה רק נייט" אני צוחקת והולכת להכין לעצמי קפה.

אני מתיישבת איתן בסלון, תוך כדי השתייה מהקפה והריכולים, אני גם מספיקה להתאפר קצת. "דיברנו על נסיעה הביתה" ג'ני מביטה בי כשאנחנו יוצאות לשבת במרפסת. אני מדליקה סיגריה כהרגלי ומחשבותיי נודדות אל המשפחה שלי, אל הבית האמיתי שכל כך התגעגעתי אליו.. "אני לא יכולה בסוף השבוע הזה, שרה בחיים לא תתן לי חופש בהתראה כ"כ קצרה ואני רשומה לעבוד בכל הסוף שבוע" אליס עושה פרצוף נעצב. "מה עם הסופ"ש אחריו?" אני שואלת. אני לא רוצה שאחת מאיתנו תשאר פה לבד. "נוסעים הביתה" היא מוחאת כף ומחייכת חיוך גדול. אני שמחה, סוף סוף אראה את המשפחה שלי אחרי תקופה ארוכה. "אז גברת מיה, את מוכנה לספר לנו מה נייט עושה אצלך במיטה?" ג'ני מחייכת חיוך שובב ומחכה לתשובה. "הכנסתי אותו אתמול, אבל לא חשבתי שהוא ישאר" היא מוסיפה. "כשאת אומרת את זה ככה, זה נשמע רע" אני צוחקת ואליס מצטרפת אליי. אני מכבה את הסיגריה במאפרה ומביטה בה. "תרגעי, לא היה שום דבר. אנחנו חברים טובים ובסך הכל ישנו יחד" אני מנסה להסביר, למרות שזה דפוק כל הקטע הזה. "יפה יפה, עוד דבר שאתם עושים יחד" ג'ני אומרת בחיוך ומתבוננת בי כאילו שיש לי מה להסתיר. "נו באמת, אל תעשי לי את הפרצוף הזה" אני מזהירה אותה. "אני רק אומרת.. הוא שווה נייט אה?!" היא מסתכלת על אליס, כדי שתסכים איתה. "ברור שהוא שווה, אני לא מסתובבת עם אנשים שהם פחות מזה" אני אומרת בציניות. "הוא מת עלייך" אליס מחייכת. "מה עם הזונה ההיא?" היא מוסיפה לשאול, הכוונה היא לאבלין. "בדיוק כמו שחשבנו, הוא מזיין אותה. כנראה עד שיימאס לו" אני עונה ומתחלחלת מזה ששניהם שוכבים. כבר דנו בנושא אבלין. אין דבר שאני לא מספרת להן. גם כשאין לנו זמן לשבת אחת עם השנייה, אנחנו מנהלות שיחות ועידה בטלפון, מתכתבות בוואצאפ ותמיד נשארות מעודכנות בהכל. "מה תעשי עם מייק?" ג'ני שואלת ברצינות. "כלום. אין לי מה לעשות איתו. הוא מתנהג כמו שמוק פעם אחר פעם. כנראה שבסופו של דבר לא נועדנו להיות ביחד" אני נאנחת בקול ומנסה לשנות את הנושא. מייק זה נושא רגיש. אני מביטה על השעה בטלפון. "הגיע הזמן לזוז" אני מכריזה. "איך את יודעת להתחמק.." ג'ני מצקצקת ואני ואליס פורצות בצחוק. זו הרי המומחיות שלי. "ששש, שלא נעיר את הנסיך הישנוני" ג'ני אומרת בלחש וגורמת לצחוק שלנו להתגבר. אנחנו יוצאות יחד אל הקולג', ובאמת שמזה שבועות אני מרגישה טוב.. פשוט טוב.

Over YouWhere stories live. Discover now