2023, Ogos 15
14:19
Hyeji
> kAU TAK PAYAH LA HANTAR HADIAH KAT AKU LAGI!!!
> locker aku tu PENUH DEnganN HADIAH KAU JE!
> Aku tak nak couple dengan kau lahhh!!!! 😡😡😡
Deleted Number
> Tapi, aku nak couple dengan kau 🥺
> Aku suka kau jugak 🥺🥺
Hyeji
> Kau ni tak paham bahasa agaknya 🙄🙄🙄
> Kan aku salah send chat dulu, aku ingatkan nombor kau ni nombor Yoongi!
Deleted Number
> Alaaaaa, Yoongi tu bukannya handsome pun
> Aku lagi handsome 😎
> Baik kau jadi girlfriend aku
> Lama aku tunggu kau tau, sejak form 1 🥺🥺🥺
Hyeji
> Gi mati la kau.
Deleted Number
> Jangan la suruh aku mati
> Nanti siapa nak jaga kau dari jauh
> Hm 😔
seen.
YOU ARE READING
✅ Healthy Breakup • KTH
Fanfiction💔 SAD ENDING! 💔 Perpisahan secara rela itu lebih menyakitkan kerana dua pihak masih saling menyayangi. Namun, firasat masing-masing yang kuat bahawa cinta mereka tidak akan berjaya, mereka terpaksa putus hubungan. Inilah yang dihadapi oleh Kim Ta...
