💔 SAD ENDING! 💔
Perpisahan secara rela itu lebih menyakitkan kerana dua pihak masih saling menyayangi. Namun, firasat masing-masing yang kuat bahawa cinta mereka tidak akan berjaya, mereka terpaksa putus hubungan.
Inilah yang dihadapi oleh Kim Ta...
Yoongi Crush CukCam <3 > Apa ni > Aku bukan Yoongi la. > Ni aku, Taehyung. > Budak kelas sebelah.
Hyeji > Haha lawaknya. > Jangan nak tipu saya la, Yoongi. > Cepatlah nak jadi boyfriend saya ke tak?
Yoongi Crush CukCam <3 > Nak tu memanglah nak. > Tapi, aku bukan Yoongi. > Aku Kim Taehyung. > Jap aku send gambar selfie.
Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Hyeji > WTFFFFF > macAM MANA KAU BOLEhH ADA PHONE YOONGI NI?!
Yoongi Crush CukCam <3 > Aku rasa kau salah nombor ni. > Ni memang nombor aku weh. > Kau yang salah save. > By the way, handsome kan gambar aku kasi tu? 👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼 > Sorry la serabai sikit, baru bangun. Kau chat aku terus segar. 🤣🤣🤣🤣🤩😍😎😎😍🤩
2023, Ogos 10 00:12
Deleted Number > Sayang, jangan la palau chat aku. > Aku nak jadi boyfriend kau ni 🥰
seen.
-
HAHAHAH HI
NAH BACA LAH CERITA MEREPEK BIKOT MASA CUTI SEM HEHE