9.Secrets

Hearing a car pull into the driveway to dontae's house I asume it's him

Hearing a car pull into the driveway to dontae's house I asume it's him. Him reach back quick tho..traffic nuh deh pon the road?.

Sitting on the bed I continue to scroll on my phone before I hear a voice thats most definitely not him."Dontae.?".

A him mada that or sum.

Getting up I walk to where the voice is coming from and bwoy..anuh mother that fi sure.

"He's not home yet..who are you?"I ask eyeing her up and down.

Anuh mean but she come and gwan like har yaad.

"His friend."she says trying her best not to give me attitude. Which is very clear..

"Oh well come back another time."I say with a smile on my face before she responds."ill wait here it's fine."

Ee.

"Okay"is all I say cause mi nuh want guh leggo mi mouth and start nothing.

Why mi feel like a smaddy weh nuh fi deh yah tho.

Minding my business I go back into the room and sit back down on the bed before getting an call from yanique.

"Yea?"I answer the video call fixing the pillows and not looking at her as yet."yuh know seh donica nah nuh sense?"she says making me confused.

"A wah gwan??"I ask now interested in the conversation. "She mek raheem come back a the yard and a beat har after we did sit har down and talk to har..yuh know mi nuh tek kindly to fuckry."she says clearly pissed about the situation.

Donica really mek that happen?.

"Really?"I ask in shock and she nods in the camera while eating."She nuh hear enuh that mi nuh like wid har."I say shaking my head.

"Mi affi talk to har pon one call this morning..cause she can't a beat gyal and nah beat nuh man cause mi beat ray any time."she says Which is not a lie.she did beat him Sen him guh hospital.

Best believe mi did laugh.

"Donica just need some time..mek she do har ting mi know she ave sense"i reply putting my hair up in a messy bun.

"Well she better defend herself..cause the picture weh she Sen mi wid har face dawg."donica says shaking her head.

"She can fight enuh..mi just nuh know why she nah fight the bwoy back."I reply."mi either cause him do har bad."

Honestly out of all of us.i did not expect donica to be the one to get abused.

"Hope she good now..she need fi move"i say going onto instagram my face still in the frame on the video call."she say she aguh move 'soon'"yanique says pressing on the soon.