Situationship💔😲

Chapter 20

  Yh besties you see before me tell you bout watch your own situationship relationship if you have one come make aunty gyol she tell you bout Fi har situationship ,you see from you pum pum tight remember it ago hole the boy forever and forever murdaa. Remember Masicka did done tell uno Eno love how you pussy feel like gold tight ole"listen gyol pussy No Fi big like gyol pussy Fi tight make the boy him a talk 24/7 listen aunty grip,grip grip she Weh you mean bye,oil it dun make me try me finger first gyoll woiee me pussy tight like a titus😂😂..See deh all Lady Saw a make uno know Eno.

😂

Neeqah
Song:Gifted

Me say me pussy real good so me affi hype why not hype girl murdaa back to the situationship nobody Pon this Cyaah tell me say them no have a situationship. Listen to me you cyaah trick she remember yaah grip you main and you side man Eno girl aunty grip grip she Chro good pussy Fi get own up Weh you mean by.
   So back to my situationship yh yh aunty she naa go hide and say she never have a situationship relationship chro.

Yh big up all a the side chick them inna the situationship relationship murdaa somebody need Fi come take aunty phone.📱
But yaah gyaliee yaah aunty grip the boy good that's yah get money every week per month big up you..
"But Yh big uno side chick cause me a tell uno say uno know how Fi hole uno spot good cause sometimes a No everything uno Fi use uno mouth uno chat to much man you can Deh with the man and nobody No Affi know am just saying.

Listen the lady done say it Eno rule #1 never be #2 but to all the wife them big up Uno to cause if a never Fi some a uno the man wouldn't Deh no where a just the truth and a that a hurt the man but Yh you Wash cook and clean and still a get cheat Pon me know Nuff a uno ask uno self a Wah wrong with uno but Nth no do you girl a something do the man cause me no understand how the man them have good wife and Naa big uno up Eno that Naa add up 🆙.
Listen ladies learn to respect yourself and honor yourself cause if you no do so who will that Naa add.

Love nice eno girl ,love is really nice but me naa tell you that just because me a get nice treatment otherwise some boy fi gweh.

'Somebody once tell or told me this you see from a boy a take and please me Naa go spell it out Fi you girl you see from a boy a take you he is end titled to take of you No if no but no maybe he should do that.

Yh still me no understand Uno say uno and the boy leff and you still a take the boy things how uno dweet take god no boy cyaah  wash or bring them mouth to me eno cause end a the day weh me fraid a as woman if the boy ago spent Pon you some man will take it tell you if you and them no good eno that's why as a independent girl me work for what me want.

Will tc did say it a man no affi take care a you but to me if you and the boy rub him muss can treat you as a little princess.

Me naa lie some a uno gyoll me would a stone uno and some a the man them to.

                                    Chapter 21

  My situationship No that serious can imagine boy tell you say make him be your side then a which world this me inna...

A Boy Ever Tell You Say Wait Till Him Whul You!!,

"Go So Boom Now Gyoll Deh Deh Till Him Start Feel Me Up As Finger Me The Boy Fingers Feel Good Inna Me Eno."

"Hear Him After No A You Masicka Sing The Song Fah Love How You Pussy Feel Like Gold"

Everything Did A Gwann Eno When Boy Push In Him Hood Boy Hood Naa Go In Eno
Pon Top A That Boy Hood Likkle.

That My Biggest Turn Off,

Plus Me Never Inna The Mood Fi No Sex A Long Time Me No Sex But A No Any Or Everybody Can Get Me Inna The Mood !!

Get That Right,!

"Me say me pussy real good so me affi hype and me nuh hype enno....

And Then After Everything Imagine Boy Say

Gm hun,

Me dh ya bby,

Yk yuh fi listen to yuh man when him tlk

Tell Me If  Me Never Fi Stone The Boy With Him Likkle Hood ..

The boy Likkle Likkle baddddddd

Murdaaaa,

Am here guys just continue readinggg💕💕