The Phone Love Era❤️

Chapter 6

    Go back to the big belly boy now weh name Zavier Richards,bear in mind this boy never yet see me in person eno murda😂. So you no know say boy want see aunty she and cyaah get fi see her eno! bip bip bap easily 9 months gone out a the lady relationship and all now boy cyaah see the lady. Boy know fi play boyfriend role even thou a over the phone"boy make sure him call ☎️ and text me eno but to how me did a play wicked gyal era you no know say me lock off my Wi-Fi just cause me no want talk to the boy hear me after me come online no"Babe a the Wi-Fi never did a work" when me damn well and know say me Wi-Fi a work eno 😭.Go so now you no know say one next boy like off aunty she ,me not even did know the boy right name bout me go say''me like you to" fool like murda if uno eva know wah the boy name uno pop. The boy name "Bubbles"  up to this day me still no know the boy right name eno,continue now me and the big belly smoke&bleach out boy still deh eno and me still fine man a like me. You know what me do just play along and deh with Bubbles fool asf. The tarus and uncommitted black Likkle boy never make no difference cause one him mean and him no like spent when me say buy me a juice him say him no have it go down inna the relationship now me and this bubbles boy never last long up till today the boy still a dm me and a call off me phone.

 The tarus and uncommitted black Likkle boy never make no difference cause one him mean and him no like spent when me say buy me a juice him say him no have it go down inna the relationship now me and this bubbles boy never last long up till today...

As me say lady never know boy real name see it deh now Anthony McFarlane. Likkle after me just leave the boy and say we done cause you naa make one nor two bye😂. Go down inna the lady relationship now me and  the big belly boy still deh eno "The Love Phone Era"😂,go so now and meet two new boy like the lady again them name Akeem Kargbo and Andre Williams I leave them for a next era👋👀.

Follow up with the next chapter to know more about my relationships..

The Love Triangle
                                    Chapter 7

 Remember girl meet two new boy weh like her eno, you know say Andre is a sweet person the boy all  write me love note fi me sign it fi tell him yes or no!! Know say girl go so now and say yes to nice clean Andre Williams Deh so aunty make the boy...

Remember girl meet two new boy weh like her eno, you know say Andre is a sweet person the boy all write me love note fi me sign it fi tell him yes or no!! Know say girl go so now and say yes to nice clean Andre Williams Deh so aunty make the boy day night evening and morning👋‼️.Bear in mind me know uno muss a say what me do to Zavier or what happen to Zavier!!,girl never know say Zavier have friend weh go me school eno fi come back and tell him news right thruu. Me couldn't cuss the boy cause me tell him anything the person come tell you believe it,me just make up my mind and tell the big belly boy say we done.Girl go so now bip bip bap easily and start force pon Andre Williams the delusional one the jealous one murda every likkle thing the lady do him vex go down inna the relationship now it did a get boring me never yet kiss the boy mercy wicked eee😂😂imagine me deh with the people them delusional son and never yet kiss the boy him should a box me down😭😭.Go so and twep down inna the relationship now Akeem boy start admire girl she eno,boy all follow back a me a tell me say him ago want me!anyhow if uno did know Akeem or meet Akeem uno would a see say Akeem is a living flying bird aka johncrow😂.

⚠️‼️

Remember me say Andre a get boring but me did a enjoy me relationship cause boy always sweet and thing. Twep up now go down inna the relationship the dutty boy go say something weh me no like nor never want hear me just go so and say we done and by the way me and Andre did a talk for over 6-7 months.
Then again Akeem WhatsApp me a say him like me and thing and me never did a take the crawsis so serious but him,boy make me know say him ago want me and so and so hiss me teeth now me show me friends and me friends say deh with the boy bear in mind the boy a johncrow but me have likkle faith and give the boy a chance.

Sex Life
Chapter 8

         Twep up go down inna the relationship with me and Akeem bear in mind me and Akeem just start talk inna the relationship  the lady she never know she could settle down a boy from wilding murda big up me deh so😂‼️😎

Twep up go down inna the relationship with me and Akeem bear in mind me and Akeem just start talk inna the relationship the lady she never know she could settle down a boy from wilding murda big up me deh so😂‼️😎.Go so bip me and the boy a talk fi bout 1-2 months going,boy look pon girl and say babe me want sex remember the lady is still a big Virgin Mary yes at 16 years old I am still a virgin and if you read between the lines yes a Akeem Kargbo take the lady virginity 🫂🥺trust me that day was a day to remember eno July 14 2021. The boy angle triangle rectangle square the bedroom eno omg 😱❤️.Me say when the boy start f**k me the boy start play one kartel deh weh every girl like Kartel words
"Remember when me take you virginity first at ramping" me say a done it done eno then the boy start play Aidonia 100 stab remember Aidonia say eno "A no 5,10,15,20,25,30,35,40 a no 100 stab thousand juke" listen to me nuh😎😎.Then the boy go play a next song by Jada Kingdom and Kash when you hear Kash say "Ride ride and don't stop 🛑 "Omg the boy take the lady virginity and the lady never regret eno..

💔.
Go back to our relationship me and the boy start lose feelings for each other💔. He's the guy to go out and no tell you like what kind of behavior that so girl she just send him a paragraph and say me done💔.

Meet me on the other side of isle of my relationship to know what happen.

I Hope Y'All are enjoying the book 📖
Thank You For Reading 📖❤️
Vote Guys