2

30 13 1
                                    

first target

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

first target..selipar mechamato daniyal. hehehe.

baasir mencari kelibat selipar mechamato daniyal. ahaa. itu dia !

aduu. aku nak sorok mana ni? tiba tiba matanya tertumpu pada sebuah pokok kelapa. uuu niceu niceu.

baasir memanjat sedikit pokok kelapa tersebut. selipar mechamato daniyal di di atas pokok tersebut.

next, selipar merah jay. sebab kau aku tak dapat jadi polis.

ok. ini dia! HAHAHAHHAHAHAHAHAHA ! TUNGGU ENGKAU JAY.

selipar jay di campak keatas bumbung surau.

bungg!!

maklumlah bumbung zink. memang lah berbunyi sikit. orang dalam tu, sila lah angap kucing atas bumbung ye.

seterusnya..hehehehehe. selipar kambing jungwon. rakan sepakat jay ni.

mana selipar kambing dia ek. HAAAAA NIII

mana aku nak sorok ni. takpe. kita flush dalam jamban jela.

pintu tandas dibuka. selipar kambing jungwon di campak ke dalam jamban. flush ditarik.

HEUHSHEUEUUEHDHHAHDUDHSSJ. PADAN MUKA KORANG.

next..ustaz heechul

selipar dia kita campak dalam semak je la.

" okee..semua dah. mari kita solat. HEURHUEHDEURUEURHSKSMDKEUWYJDFFFJNDNJDINSJOAASAMLAKSAMEEKARIJAWA"

...

" WOII SELIPAR AKU MANA NYAH " jerit jay

" SELIPAR AKU PON HILANG " jerit jungwon pula

" astaghfirullahalazim. di mana selipar ku. " kata ustaz heechul tenang.

" weyh pehal ni? lek ah. jangan marah marah oi. " ujar daniyal

" Selipar kitorang hilang. "

" ooo. HAHAHAHAHA padan muka. sib baik selipar mechamato aku tak hilang. " kata daniyal confident.

" eh..ehh..ehhhhhhh?! MANA SELIPAR MECHAMATO AKUUUU ?!!! "

" HAHAHAHAHHAHAHAHA PADAN MUKA KAU. " gelak jay

" WEYHH SIYES AH MANA DO SELIPAR AKU. "

" asal do jerit jerit korang ni " tanya baasir

" selipar kitorang hilangggggggggg "

" sian ek. selipar aku ada. bubye. saya balik dulu. " ucap baasir

" oii beruang! tolong lah kitorang! " jerit jay

txt ; ramadhan versionWhere stories live. Discover now