27

541 63 66
                                    

"Anne! Tsukki hala hazır değil!"

Yachi'nin söylenişi ile gözlüklü olan nefesini dışarı verip uzandığı yatağından kalktı ve odasından çıktı. "Ne gereği var ki gitmemize?"

"Noel için bir şeyler alacağız sadece. Neden huysuzlanıyorsun?" bir şey söylemedi Tsukishima. Montontunu ve ayakkabılarını giyip Yachi ile evden çıktı.

Kısa olan ellerini montunun cebine koymuş yürümeye devam ederken Tsukishima'ya döndü. "Yamaguchi ile konuşmuyor gibisin şu sıralar" uzun olan genç bir şey söylemedi.

"Pekala, bu konuyu açmayacağım" Yachi gülümseyip tekrar önüne döndü. "Nişanlandığımı söylediğimden beri konuşmuyoruz" Yachi şaşırmıştı. İkisinin ne denli yakın olup iyi anlaştığını biliyordu.

"Belki de bu yüzden uzak duruyordur. Nişanlın olacak o kız yüzünden"

"Onu sevmediğini bu kadar belli etme bari"

"Sevmiyorum, elimde olan bir şey değil" başka bir şey daha konuşmadı ikili. Sessizce kaldırımda yürümeye devam ettiler kalabalık arasında.

Yachi, Tsukishima ile birlikte alışveriş merkezine girdi ve etrafta gezinmeye başladı. Sarışın kız alacaklarını teker teker düşünürken Tsukishima nefesini dışarı verdi.

"Onun için bir şey almayacak mısın?" Tsukishima omuz silkti. "Sonra alırım" Yachi göz devirmemek adına bakışlarını kaçırdı ve üst kata çıkmak için yürüyen merdivenlere yöneldi.

"Bu kadar huysuz olma benim de enerjim düşüyor"

"Beni zorla getirdin" Yachi başka bir şey demedi. Onunla tartışmaya girmemek adına merdivenleri çıktı ve mağazaların önünde yürümeye başladı.

Bir mağazaya girdiğinde gördüğü beden ile kocamanca gülümsedi. "Yamaguchi!"

Çilli olan, yanındaki beden ile ismini seslenen kişiye döndüğünde Yachi yanlarına gelmişti. "Seni burada görmeyi beklemiyordum" Yamaguchi bir gülümseme sundu. "Bende"

Bakışlar Terushima'ya dönmüştü. Yachi ve Tsukishima ikiliye bakarken sırıttı ve Yamaguchi'nin beline elini attı. "Ah şey sizi tanıştırayım, bu Terushima"

Terushima gülümsüyordu fakat Tsukishima'nın öldürücü bakışlarına maruz kalmak tuhaf bir baskı altında bırakmıştı.

"Bebek mağazasında ne işiniz var sizin?" Yachi'nin sorusu çilli olana soğuk terler döktürmeye başladı bir anda. "Bebek için bir şeyler almak istedi" ve Terushima ortaya koca bir bomba bıraktı.

"Bebek?" Yachi ve Tsukishima'nın aynı anda söylediği şeyden sonra Yamaguchi yanındaki bedene döndü.

"Bebeğimiz için" Terushima keyifle söylediği şeyden sonra Yamaguchi'nin elini tuttu. "İsterseniz siz de bir şeyler seçin. Sonuçta bebeğin yakınlarısınız"

Yamaguchi eve gidince kesinlikle bir yumruk atacaktı bundan emindi Terushima fakat şimdilik olayın keyfini çıkarmaya odaklandı.








-
AY NASIL EĞLENİUORUÖ
DNPAŞAİDMXPAÇAŞÖDLSŞAĞDMXOŞAĞAMDKPSŞAĞDNXOAŞĞQŞQKDJCSDOXÇAĞDMCPÇAA

Avuç kadar takipçim olduğunu unuttum o yüzden buradan sorayım

Şimdi rapper bir kuroolu kuroken

Ve gay olduğu için kraliyet tarafından reddedilmiş bir oikawalı iwaoi

Bunlar yazılmış mı? Bakmaya üşendim okuduklarım arasında da yoktu.

Bir el atarsanız çok makbule geçerim. Şükranlarımı iletiyorum efendim.

500+20 -TsukkiyamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin