Bab 57 (Part 2)💣

1.7K 86 5
                                    

Di sekolah

Rose turun ke sekolah seperti biasa dengan muka ketatnya. Tanpa memandang ke kiri kanan dia terlanggar dengan seseorang.

"Tak ada mata ke hah. Lain kali jalan tu tengok kiri kanan"

"Ewahhh kau yang dulu langgar orang lepas itu boleh pula kau marah orang sesuka hati kau je"

"amboi nak salahkan orang pula. Dasar tak perempuan sedar diri dia yang langgar aku dulu nak salahkan orang pula"

"eleh kau ini kan memang nak kena dengan aku ini. Ini mesti dah lama tak makan penumbuk aku ini kan ke kau memang nak rasa penumbakan aku ini.Sebab tu kau nak sangat cari masalah dengan aku ini"

"hihihi sorry lah Rose? Aku begurau jerr dengan aku jangan serius sangat takut pula aku tengok kau serius macam ini. Bukan aku je yang aku takut dengan kau nanti semua orang dekat sekolah ini takut nak bersemuka dengan kau"

Rose memandang tajam kearah Harziq. Rose terus mencubit lengan Harziq dengan kuat sekali tanpa belas kasihan sekali untuk melepaskan rasa geram nya pada anak buahnya itu.

"Hazriq,,kau ini kan sehari tak ganggu aku memang tak sah kan? dah lah orang Nampak kita berdua bertengkar di sini. Aku tak nak dijadikan bahan gosip pada hari ini kau macam tak tahu dengan pelajar di sekolah kita ini semuanya kaki sosial media"

Leon berasa cemburu melihat keakraban Rose dan Harziq di tepi tangga tadi. Leon berlalu pergi tanpa berkata-kata. Mood nya happy tadi terus melayang begitu sahaja

Rose masuk kelas dengan muka ketatnya seperti biasa lalu duduk di tempatnya. Rose terus bermain hp dan tidak memperdulikan orang disekelilingnya.

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now