💣 Bab 54 (Part 2) 💣

1.9K 101 4
                                    

"hmmmm"Leon mengeluh panjang.

Kawan2 Leon cuba untuk menengangkan Leon supaya tidak serabut memikirkan perkaka itu dengan serius sekali. Leon seharusnya menerima kenyataan itu,untuk memberikan masa pada Rose untuk menerima itu semua dengan hati yang ikhlas.

"aku akan beri Elize masa untuk terima kenyataan ini bahawa aku Ketua Mafia WHITE DEVIL.Aku tahu pasti susah Elize nak terima semua ini buat masa ini aku tak akan ganggu dia.Tapi aku akan jaga dia dari jarak jauh untuk menjaga keselamatan dia,aku tak nak kejadian tadi jadi dekat dia"

"Aku faham sangat situasi kau ini Leon harap kau bersabar dengan ini semua. Suatu hari nanti dia akan terima juga "

ROSE POV

Rose sedang baring di katilnya,fikiran nya masih mengingatkan kata2 Leon tadi padanya.

FLASHBACK

Leon membawa Rose ke belakang pentas untuk membicarakan sesuatu.

"kau nak apa lagi! Aku dah cakap dengan kau kan bagi aku masa untuk fikirkan semua ini"

"Elize,dengar dulu apa yang aku nak cakap ini. Okay aku akan beri peluang untuk kau fikirkan semua ini,tapi aku tak akan ganggu kau dan aku tak akan muncul di depan kau selama 2 bulan. Aku harap lepas 2 bulan nanti kau dapat kembali ke sisi aku lagi"

"kau nak pergi mana selama 2 bulan ini Leon bagitahu dekat aku. Biar aku tahu dekat mana keberadaan selam 2bulan ini tanpa disis aku Leon aku rayu dekat kau"

"aku tak pergi jauh dari sini,cuma aku tak ada sama dengan kamu itu saja. Aku cuma nak pergi sekejap untuk menyelsaikan sesuatu yang aku tak dapat bagitahu pada kau dahulu.Kalau sudah tiba waktunya nanti aku akan ceritakan segalanya pada kau nanti"

"tapi kenapa perlu sampai 2 bulan awak kena pergi"

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now