💣 Bab 45 💣

3.5K 145 6
                                    

Leon telah menghantar seorang anak buahnya mengikut gerak geri Rose. Tetapi semuanya hampa jejak Rose dalam sekelip mata hilang macam itu saja.

"Elize,dah banyak orang aku hantar untuk jaga kau dari jauh tapi semuanya gagal dorang tidak dapat mengikut jejak kau. Kau seorang yang sangat cekap siapa kau sebenarnya Elize aku sangat curiga dengan gerak geri kau tu"

"Sabar bro,satu hari nanti Rose akan buka pintu hatinya kembali lagi untuk kau. Percayalah dia akan bagi kau peluang kedua aku harap kau akan guna peluang itu sebaik mungkin and one more thing jangan mudah putus asa walaupun apa cara sekalipun. Bukan mudah dorang nak bagi peluang kedua macam itu je" Revan

"Baiklah aku akan sentiasa ingat kata2 kau ini. Jangan lupa kita ada misi malam ini bagitahu yang lain juga"

"Emm yelah. Aku cau dulu bro" Revan

"Okay"

Rose POV

Rose masih lagi di bilik bawah tanah di mana tempat We Are Princess berada. Dia tidak akan bunuh dorang begitu saja,dia akan seksa satu per satu terlebih dahulu baru seronok nak balas dendam terhadap We Are Princesss.

"Korang ini memang tak serik ganggu hidup aku. Aku dapat rasakan korang ini dah puas hidup lebih baik aku hantar korang ke neraka terus jelah" Rose

"Emmm"Syasya

Kesemuannya mulut We Are Princess ditutup menggunakkan kain supaya mereka tidak dapat bising dan buat hal.

" apa kau kata aku tak faham lahhh. Itulah orang  pergi sekolah nak belajar korang pergi nak buli orang sana sini. Macam ini jelah aku hantar satu per satu ke neraka disebabkan korang pernah buat kerja haram dekat kawasan aku jangan ingat aku tak tahu segala gerak geri korang"

Queen menanggalkan kain dari mulut Auni lalu Auni memberi tanda hormat pada Queen. We Are Princess berasa pelik dengan kelakukan Auni sebegitu hormat pada Queen.

Auni tersenyum sinis melihat ke arah We Are Princess kerana tugasnya sudah selesai sekarang ini tiada gunannya dia hendak menyammar lagi.

"Good job Fea, kau lakukan tugas dengan baik sekali. Kau berjaya menyeselesaikan misi kita seperti yang dirancangkan. Dorang ini kau nak aku settlekan atau kau sendiri nak settlekan dorang aku bagi kau pilihan sekarang ini"

"Yang lain biar aku settlekan sendiri si Syasya tu kau yang patut settlekan."

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now