💣Bab 56 (Part 1)💣

1.8K 94 4
                                    

Leon sedang menganalisis kata2 Rose sebentar tadi untuk memastikan untuk bukan sekadar candaan sahaja. Tapi kalau lihat muka sepertinya dia bukan berkata bohong Rose seorang yang jujur kalau dia ingin memberitahu sesuatu yang penting .

"boleh tak Elize jangan nak reka cerita bahawa Elize ketua MAFIA yang terkenal di seluruh asia. Kalau Elize ketua MAFIA kenapa sebelum ini Leon tak pernah nampak Elize pun turun padang kalau ada dah lama Leon syaki Elize"

"aku tak sebodoh itu nak tunjukkan ideniti aku pada musuh aku,,aku buat semua ini bersebab bukan suka2 hanya anak buah & atok aku saja tahu hal ini. Family aku pun tidak tahu yang aku ketua MAFIA,sebenarnya aku dah lama tahu aku pun ketua MAFIA tapi anak buah aku tak kacau kumpulan korang pun aku dah lama perhati kau dari jarak jauh itupun kau tak dapat nak syak sebab apa?"

"so selama ini,Elize hanya berpura-pura di depan semua orang yang Elize masih lagi trauma dengan kejadian itu. Boleh Leon tahu,Elize ketua MAFIA yang mana satu?sebab apa?cepat bagitahu dekat Leon Elize"desak Leon ingin tahu perkara sebenar pada hari itu juga

"kalau kau nak tahu sangat baiklah aku bagitahu dekat kau juga sebab aku tak nak simpan benda ini lama2 nanti kau akan tahu juga dari orang lain,sebelum kau dapat tahu dari orang lain lebih baik aku sendiri bagitahu dekat kau nama kumpulan aku adalah EVIL ROSE . Pasti kau kenal sangat dengan nama itu kan ketua dia orang yang sangat kejam sekali tanpa belas kasihan pada musuh yang telah cari masalah dengan anak buahnya terutama family dia. Kalau ada musuh yang lain ganggu family dia,,dia akan cari sampai ke lubang cacing. Jangan nak cuba sekali-kali nak ganggu family dia akan terima padahnya nanti bukan SHA yang turun padang masa itu tapi QUEEN sendiri yang aku turun padang so bersiap sedia hendak hadap QUEEN.QUEEN kalau tahap kesabaran dia tidak dapat dikawal maka keluarlah sesisi dia yang satu itu"

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now