💣Bab 56 (Part 2)💣

1.8K 91 6
                                    

"selama ini kenapa aku tidak dapat nak kecam yang QUEEN itu Elize,,dari situ Leon berapa hairan sedikit kerana EVIL ROSE tdiak pernah bermusuh dengan WHITE DEVIL sekali pun. Tapi cuma anggap itu mungkin satu hari nanti EVIL ROSE akan bermusuh dengan WHITE DEVIL rupanya tidak tepat sekali jangkaan kami semua,tapi perlu ke Elize nak rahasia kan hal ini dari family Elize sendiri"

"aku belum bersedia lagi nak bagitahu perkara sebenar,,kalau umur aku dah 23 tahun baru aku sendiri akan bagitahu dekat family aku. Aku harap kau dapat jaga rahasia aku ini dan jangan bagitahu dekat anak buah kau pula. Aku tak perkara ini dihebohkan kalau aku tahu orang lain tahu bahawa aku ketua MAFIA habis kau aku kerjakan nanti. Nanti aku tunjukkan markas aku dekat mana make sure kau tak bawa orang lain ke kawasan aku"

"kenapa kena tunggu sampai umur Elize 23 tahun pula?kenapa tak sekarang je bagitahu dekat diorang tu"

"sebab itu amanah dari atok untuk bagitahu perkara sebenar sebaik saja aku masuk umur 23 tahun nanti. Aku kena tunaikan amanah itu nanti di depan semua family aku,buat masa sekarang ini biarlah kau seorang je tahu ingat pesan aku inj"

"Ye,perlu ke kau nak ulang beberapa kali sampaikan aku dah boleh hafal ayat kau tu"

Rose terus menjeling Leon dengan muka dia tidak bersalah sekali.

"Aku cakap banyak kali supaya kau dapat ingat. Kau tu dah lah pekak

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now