💣 Bab 44 💣

3.6K 144 5
                                    

Leon meletakkan surat tersebut di laci bersebelahan katilnya. Baru dia faham mengapa sukarnya Rose untuk menerima lelaki lain di dalam hidupnya. Sekarang ini dia betul2 kecewa dengan dirinya kerana tidak menerima cinta Rose dahulu dia sangat menyesal pada dirinya sendiri.

"Elize,aku minta maaf disebabkan aku kau susah nak terima orang lain di  dalam hidup kau. Aku sangat menyesal dengan perbuatan aku sendiri" mengeluh Leon

Leo tidak tahu bagaimana caranya lagi untuk melembutkan  hati Rose keras seperti batu. Pelbagai cara sudah dibuatnya tetapi semuanya gagal kali ini dia ingin memberi masa untuk Rose.

Rose POV

Queen dengan muka ketatnya berhadapan dengan We Are Princess kali ini mereka sangat melampau melebihi dari batas. Queen tidak akan melepaskan seseorang begitu mudahnya sesiapa yang sudah mengganggu atau masuk perangkap akan terima juga balasannya dari Queen.

We Are Princess masih lagi terkejut setelah mengetahui bahawa Rose ialah Queen Mafia terkenal di pelosok asia. Mereka sangat menyesal sekali kerana telah membuli Rose dengan teruk sekali. Sekarang ini mereka perlu menerima hukuman dari Queen.

"Le...le..lepaskan kami. Kami minta maaf atas segala perbuatan kami terhadap kamu. Kami sangat menyesal sekali atas perbuatan kami ini" Gagap Auni

"Wowwww tidak semudah itu aku nak lepaskan korang begitu sahaja. Sekali orang itu dah buat salah dekat aku akan terima juga akibatnya"

"Kau memang tidak ada hati murni langsung Rose. Memang patutlah orang gelarkan kau Queen Mafia memang tak ada hati langsung walau sedikit pun hendak berbelas kasihan" Syasya

"Ya,memang aku tak berbelas kasihan pada orang lain kerana mereka yang dahulu nak cari nahas dari aku tapi mereka tidak sedar bahawa mereka telah membuat belas kasihan aku hilabg begitu sahaja. Banyak cakap betul korang ini lebih baik aku tutup je mulut korang ini"

"Kau tak patut hidup di dunia ini lagi. Lebih baik kau mati je lah"

Queen mengarahkan beberapa orang anak buahnya untuk menutup mulut We Are Princess menggunakan kain.

"Diam pun korang juga akhirnya,tak apa malam nanti aku akan beri korang kehidupan yang baharu iaitu neraka. Hayat hidup korang tak lama lagi nak sampai dah"

"Hummmphhh"

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now