Select All
  • King Dalam Hati
    2.7M 179K 51

    Senyuman dia meraut hati. Usikkan manja selalu diberi. Nasihat sayang menjadi erti. Namun, disebalik semuanya. Tersimpan satu kisah hitam dalam diri. Bila diselongkar, begini peritnya lelaki menempuh keji. Dia, Muhammad Izz Naufal diberi nama. Bertemu seorang gadis yang tabah hatinya. Adhia Adora punya ego yang tinggi...

    Completed  
  • Isteri Bukan Pilihan
    522K 16.2K 32

    Cuba bagitahu sikit, isteri mana yang nak biarkan suaminya dengan perempuan lain? Okay, mungkin ada isteri orang lain yang baik hati tapi yang pasti bukan aku! Bukan Ainan Syafeya! Sebagai isteri, memang aku goda Syafzan habis-habis. Namun, siapa yang lebih pintar dalam menggoda? Oh, rupanya si ikan murahan di luar sa...

  • CERPEN: SUAMI AKU HOTS
    21.2K 558 3

    Kisah Si gangster dan Si gadis comel yang terpaksa berkahwin dalam usia yang muda. Sudahlah spm dekat! Kena berkahwin pulak tu! Dalam diam muncul perasaan sayang dan cinta didalam hati mereka. Semenjak Zara dan Fadhil menjadi suami isteri, mereka jarang bergaduh. Malah, hubungan mereka semakin menjadi romantik. Fadh...

    Completed  
  • Untuk 14 Hari...
    154K 6.8K 31

    Untuk 14 Hari... Mengisahkan pertemuan dan perkenalan di antara, Husna Delisha dan Laith Zafri. Seorang gadis yang periang, positif, optimistic dan sentiasa tersenyum. Bertemu dengan seorang lelaki yang pemarah, ego, negatif, dan sangat grumpy! Sikap itu berpunca dengan kisah silam yang merubah sikapnya. Selama 14 Ha...

    Completed  
  • Aku Wanita Biasa
    243K 9K 27

    Setiap wanita menginginkan kebahagian setelah berkahwin. Begitu juga dengan wanita yang bernama Ariana Maisara. Ariana Maisara berkahwin dengan Daniel Idham atas dasar cinta dan restu keluarga. Keluarga suaminya yang begitu berpangkat besar menyukarkan hidupnya. Malah hasrat ibu mertuanya yang asyik menginginkan cuc...

    Completed  
  • SUAMI ATAS KERTAS
    79.5K 1.5K 10

    "Kahwin kontrak? Kau dah hilang akal, Trisya? Mana kau dapat idea gila ni?" "Kenapa tidak, Awra? Aku hanya perlukan seorang zuriat. Seorang waris. Untuk itu, aku perlukan seorang lelaki untuk menjadi suami" "Walaupun suami kontrak? Suami hanya pada nama? Suami atas kertas?" Batrisya ketawa. Baginya, tidak salah memil...

  • SYARAT SYARAT CINTA
    1.2M 41.9K 50

    Nurin Syarmila di kahwin kan dengan seorang tengku yang duda. Baginya, perkahwinan itu dia terima dengan hati yang terbuka. Namun, adakah si duda juga menerima perkahwinan mereka itu dengan hati yang terbuka?! Apakah syarat syarat yang diletakkan oleh si Tengku Amirul Ariz kepada Nurin Syarmila? Mampukah mereka memat...

    Completed  
  • Cinta Yang Halal (Completed)
    46.9K 1.9K 26

    Setiap dari kita punya jalan cerita yang berbeza. Ada yang mendamba cinta manusia sepenuh jiwa, ada juga yang sentiasa mendamba cinta dari yang Esa. Wati, seorang gadis yang percaya kepada cinta selepas nikah. Walau apa pun yang terjadi, percintaan sebelum nikah itu bukan pilihan hidupnya. Izwanpula, seorang lelaki y...

    Completed  
  • Cinta Monyet
    1.6K 70 22

    Farah pernah kecewa oleh lelaki bernama Aznil. Semenjak itu dia tidak pernah percaya pada lelaki. Tetapi sejak hadirnya Syafiq dalam hidupnya sedikit sebanyak mewarnai hidup Farah. Kehadiran Pemuja Rahsia sebagai sahabat di alam fantasi juga banyak membuka minda Farah dan memberi nasihat sebagai lelaki. Dia sering ada...

  • Jangan!
    613K 22.1K 49

    "Kau tak memahamiku dan sukar untukku menjelaskannya. Jadi, jangan...." Syahrul seorang lelaki yang mempunyai segala-galanya kecuali satu, Cinta! Elina seorang gadis biasa-biasa tetapi mempunyai gaya dan personaliti yang tersendiri dan tidak pernah bercinta kerana ingin menjaga hatinya buat yang berhak. Tanpa disangka...

    Completed   Mature
  • Rawak
    64.8K 4.4K 42

    Rawak: rambang/campur/random Antologi cerpen. Pelbagai genre. Kebanyakan genre seram/creepy. Ini cerpen rawak. Jadi, ikut suka awaklah nak merawakkan pelbagai emosi dalam pembacaan antologi cerpen rawak ini.

  • Kawan Sampai Kahwin!
    300K 12.4K 38

    "Kita kawan sampai bila-bila" -Nadine Sophia "Tak. Kita kawan sampai kahwin" -Naqiuddin Ahmad

    Completed  
  • H.I.S [ Hiatus ]
    29.9K 796 14

    Tap here to write a description. Hmmm. Nak tulis apa ye? Actually, cerita ni tak best pon sebenarnya. Hahaha. Yes. I'm serious tho. Tapi kalau tak best kenapa publish jugak? Hmmm. Kenapa ek? Entahlah. Saja. Sebab this is my dream. So, go on. Bye!

  • Isteri Pilihan Dia (On Hold)
    1.9K 69 4

    Di inspirasi dari cerita Musang Berjanggut. Seorang lelaki mencari seorang isteri dengan berhijrah ke kampung-kampung. Sengaja dia membawa bungkusan yang mengandungi rahsia untuk diselesaikan. Gadis mana yang bertuah dapat menyelesaikannya?