Maybe you...

By LettingGoGirlssss

17.1K 246 26

Auni Naura seorang wanita yang amat menyukai dan mencintai Afiq Adrian a k a boss dia! Namun, hati lelaki itu... More

Bab 1
bab2
bab 4
bab 5
bab 6
bab 7
bab 8
bab 9
bab 10
bab 11
bab 12
Bomm
14
Bab 15
Bab 16
Bab 17
Cemburu
Pizza ft Gaduh
Berbaik la
Vacation
Liku-liku
Sadness
Bab 24
Bab 25

bab 3

968 12 2
By LettingGoGirlssss

beberapa jam menempuh jem , akhirnya Afiq Adrian sampai ke pejabatnya . Dia memang sudah terbiasa terperangkap dalam jem tiap - tiap hari , jalan Kucing katakan !!!

"hi boss ! nak kopi ? meh cawan saya buatkan ;)" sapa Auni Naura selaku PA kepada Afiq Adrian . Dia seorang gadis yang kuat menyakat bossnya dari sejak University lagi . Mereka berkawan dari dulu lagi . Pada masa yang sama , Auni Naura telah menyimpan satu perasaan yang takut diluahkan kepada Afiq Adrian .

"hi , emm jap lagi lah , kau masuk bilik aku jap , ada benda nak bincang " tegas sungguh nada Afiq Adrian . Gadis itu hanya menurut saja arahan boss "manjanya" itu .

Auni Naura mengambil tempat duduknya di hadapan Afiq Adrian . Di dalam bilik pejabat lelaki itu sungguh bersih . Maklumlah , PA nya yang kemaskan . Harapkan dia ? hampehhh

"ha nak bincang apa boss , penting sangat ke ?" kata Auni Naura yang gelabah apabila teringat akan kerja - kerja yang berlambak di atas mejanya . "baru sehari cuti dah berlambak dah kerja atas meja tu , belum lagi sebulan . kalau sebulan roboh meja tu rasanya " Auni Naura berbisik di dalam hatinya kerana tidak puas hati terdapat banyak kerja yang perlu diselesaikan .

"yes penting . aku nak tanya ni kau still available right? " kata - kata Afiq Adrian benar - benar membuatkan jantung gadis itu terhenti seketika . tiada angin , tiada ribut sampai ke situ pula soalannya .

"y...e..ye , kenapa boss !" Auni Naura memberi jawapannya dengan suara agak terketar - ketar .

"kalau aku nak melamar kau sekarang ?'kau setuju ? yes or no" Afiq Adrian berkata secara sempoi sahaja .

"hah? sejak bila boss suka saya ni ?" kata Auni Naura yang sedang berbunga - bunga hatinya itu .

"aku tak cakap aku suka kau la sengal , aku suruh jawab yes or no je , aduhh ." geram sungguh lelaki itu . Gadis itu memang sengal dari dulu lagi . Lain yang ditanya , lain yang dijawab .

Auni Naura masih berdiam . Suasana di dalam bilik itu memjadi sunyi seketika .

"aku tanya ni yes or no , aku kira sampai tiga je ... satu .... dua .... ti ..."

"yesss !"

belum sempat Afiq Adrian meneruskan kiraannya , Auni Naura mempersetujuinya . Suara Auni Naura sungguh kuat ketika memberi jawapannya takdi . malu laaaaa !

"em kan senang jawab dari takdi , okay kalau macam tu esok aku jumpa parents kau okay ." kata Afiq Adrian dengan nada yang beria sambil mengenyitkan matanya kepada gadis yang berada di depannya itu .

Auni Naura berasa malu , dia hanya menganggungkan kepalanya tanda "okay" . Selepas itu , dia minta diri untuk meneruskan kerjanya yang menimbul itu .

Continue Reading

You'll Also Like

25K 719 18
Siapa tak kenal duda hot lagikan bergaya di Hilman'Holding . Farred Adrean anak sulung kepada Dato' Hilman Aziz walaupun sikapnya yang sedikit sombon...
7.9K 366 36
KAHWIN?! Minta maaflah! Qaseh Aulia mahu enjoy dahulu.Berapa ramai pun lelaki yang mama mahu kenalkan,dia tetap tidak akan terima. "Daddy nak jodohka...
528K 17.6K 125
Read and find out...
1.6M 91.9K 46
|π‘π¨π¬πžπ¬ 𝐚𝐧𝐝 π‚π’π πšπ«πžπ­π­πžπ¬ - 𝐈| She was someone who likes to be in her shell and He was someone who likes to break all the shells. "Jun...