Bidadari MR MAFIA

By MissKasar

265K 7.5K 380

DIA sangat kejam,tidak berhati perut dan tiada belas kasihan dan paling menggerunkan ialah DIA seorang Mafia... More

PerkenalanπŸ“£
SORRY...
BAB 2
PROMOTE TIMEπŸ“―
BAB 3
About...
Gambar characters 🍹
BAB 4
BAB 5
BAB 6
Iklan...
BAB 7
BAB 8
BAB 9
BAB 10
BAB 11
BAB 12
BAB 13
BAB 14
PROMOTE TIME!!

BAB 1

24.6K 680 22
By MissKasar

Seorang lelaki terikat di kerusi di kejutkan dengan kedatangan seseorang.Apabila melihat siapakah gerangan si Dia,lelaki itu mengigil ketakutan.

"Seronok duduk sini?kata Dia sinis. "Ampun DK.lelaki berkata. Dia mengeluarkan pisau dan sepucuk pistol yang mempunyai lambang D.K."Oh sekarang baru takut.Waktu kau cerobok tempat aku kau tak goyang.kata Dia marah.

"Aku hanya ikut arahan DRAGON saja.Tolong lah lepaskan aku..kata lelaki itu merayu. Dia tersenyum sinis."Sebelum aku lepaskan kau mari kita enjoy dulu..Dia berkata sambil menghiris beberapa tempat dan membuat tanda D.K di dahi lelaki tersebut.

Lelaki itu kelihatan lemah dan sudah nyawa nyawa ikan."Ahh!!tolong DK aku dah tak tahan aahh!.Dia ketawa jahat.

"Sekarang barulah penamat"Dia mengangkat pistolnya lalu diacukan di kepala lelaki itu.Lelaki itu kelihatan gelisah"Apa yang kau nak buat.Kau dah janji akan lepaskan aku!!Dia hanya senyum sinis."Ya aku ada janji tapi..Dia sengaja menggantungkan ayatnya.

Lelaki itu seakan manarik nafas lega tapi tanpa dia sedari dua das tembakan dilepaskan tepat di di kepala dan dada oleh Dia

"Aku akan lepaskan kau ke neraka.Dia menyambung percakapan nya tadi..

Dia memanggil anak buahnya yang merangkap kawan baik nya sendiri"Ad, kau suruh budak bersihkan nanti.Aku nak balik rumah rehat.

"Baik DK .kata Adrian.Apabila semuanya selesai Dia menaiki kereta ferarinya dan bergerak pulang kerana besok banyak kerja yang perlu diselesaikan oleh Dia.

Keesokkan harinya,Dia melangkah masuk kedalam syarikatnya dengan megah sekali.Ramai staf yang menunduk hormat kepadanya tetapi tidak diambil peduli.

Ya Dia ialah Syed Adam Mikael yang merupakan jutawan dan pemegang empayar besar di usia 26 thn hasil titik peluh sendiri.Juga merupakan salah satu mafia yang digeruni di dunia gelap.

Seorang yang tegas dan yang paling utama ialah menjadi pilihan ramai perempuan kerana kekacakannya.Mempunyai seorang adik lelaki yang masih di luar negara untuk menyambung pelajaran tetapi akan pulang ketanah air tidak lama lagi.

Semasa Adam ingin duduk,pintu pejabatnya diketuk oleh seseorang..

ADAM P.O.V

"Aku baru nak duduk.Semaklah."Masuk!
Adrian melangkah masuk dengan selamber dan gaya tk tahu malunya berkata"Bro jom sembang nak aku bosan kau dah la datang lambat.

"Banyak cantek muka kau sembang.Aku ada banyak lagi kerja kena buat bukan macam kau pemals tahap babun ada hati nak kata kat aku.Aku tembak kau hilang nyawa nanti. Kataku padu.Tulah kutuk aku lagi kan dah kena kataku dalam hati sambil senyum sinis.

"Woi! kau dah kenape marah marah period ke ape.kata adrian pelik.

Aku dah bengang"Aku ke kau yang kenape masuk bilik aku lepas tu buat taik.Baik kau buat kerja yang aku bagi semalam.Sebelum lunch aku nak ada atas meja aku!!kataku tegas.

Ada ke dia kata aku period,memang nak makan peluru betul..Adrian masih selamber. "Chill la dah nak siap pun.Nanti lunch kau tunggu aku.Kalau tak aku lenyek kau.kata adrian sambil ketawa dan berlalu keluar dari ofis aku.

"Sengal punya beruk.kataku sebelum menyambung kerja yang tertangguh kerana kedatangan beruk.

END P.O.V

Skip (lunch hour)

Adrian menerjah masuk ke dalam ofis Adam sambil membawa fail yang diminta.

"Yo bro sekarang dah lunch jom arr keluar aku tengah lpar ni nanti tak psal pasal aku makan kau.

Adam sedikit tersentak. "Kau kalau tak memekak memang tak boleh. Kejap aku nak kemas sikit. Kata Adam sambil tangannya mengemas meja kerjanya.

"Ok dah jum tadi bising sangat.. Adrian tak bergerak dari tempatnya."Kau dah kenapa kena sampuk?Tanya adam. "


Mulut!kang aku tumbuk jap gi. Jap fail ni nak tak mana? Tanya Adrian. Adam tepuk dahi"Adoi kau ni.. Kalau aku cakap bodoh kau marah.Leatak atas meja lah Encik Adrian oii. Pening aku ngan kau ni..

Adrian cuma tersengih macam kambing dekat kampung tok wan aku. K lawak je...

Selepas memarking kereta.Mereka berdua melangkah masuk kedalam sebuah restoran yang agak sederhana.

Apa? Ingat jutawan tak makan ke tempat macam tu.. K sambung. Mereka memilih tempat yang agak tersorok dari mata mata yang melihat mereka termasuk perempuan.

Mereka berbual sambil menunggu makanan yang telah di order tadi tiba. Selepas 15 minit menunggu makanan yang diorder tiba.

Sebelum balik Adam Meminta diri untuk ketandas. Sewaktu ingin ketandas dia di langgar oleh seorang gadis."Oh sorry sir'kata gadis itu gelisah.

Adam yang ingin marah siapa yang berani mengotorkan baju membatalkan niatnya apabila terpandang gadis dihadapan nya itu.................


...,.................................

Nanti sambung.Jangan lupa vote dan komen sekali ok byeeee

Continue Reading

You'll Also Like

1.2M 61.9K 133
Segalanya adalah sebuah kebetulan.Takdir mereka telah pun bermula dengan pertemuan pertama tanpa sengaja antara mereka. Sejak pertemuan tragis itu...
27.7K 1.6K 62
ENDYNA DAISHA atau lebih dikenali sebagai Dyna, merupakan gadis berumur 24 tahun, bekerja sebagai secret agent untuk Secret Police Agency JR (SPAJR)...
1.2M 55.8K 76
𝐂𝐨𝐦𝐩π₯𝐞𝐭𝐞𝐝 | π‡πŒ π’πžπ«π’πžπ¬ 𝐕𝐨π₯ 𝟏 "Kalau ini yang boleh bahagiakan ibu, Sara sanggup" - Sara Lyana Erlich "Dia adalah tanggungjawab ak...
770K 45.7K 91
[ COMPLETED ] KARYA PERTAMA Mafia . Bunuh . Darah . Dendam . Segalanya bertukar menjadi gelap setelah kesemua ahli keluarganya dibunuh di hadapan mat...