[C] Psiko Ejen Ali Version

By si_gadisgadis

81.3K 2.1K 1K

cerita ini adalah daripada imaginasi aku semata-mata. kalau ade yang tersama dgn story lain , maaf , mungkin... More

Prolog
BAB 1 - SEKOLAH
BAB 2 - TAK DIDUGA
BAB 3 - AKADEMI
BAB 4 - ⚠18+⚠
BAB 5 - TETAMU TAK DIUNDANG ?!
BAB 6 - PEMBUNUHAN MISTERI
BAB 7 - ALI
BAB 8 - 18++ Ⓜ⚠
BAB 10 - PERANGKAP [2]
BAB 11 - SEKSAAN
BAB 12 - MENYESAL
ATTENTION
BAB 13 - BALAS DENDAM
NOTED
BAB 14 - LUANG MASA BERSAMA ALI
BAB 15 - BEBAS
BAB 16 - LUAHAN HATI
BAB 17 - TERSEREMPAK
BAB 18 - PERANCANGAN RUDY
BAB 19 - SEKSAAN UNTUK VIKTOR [18+]
NOT AN UPDATE
BAB 20 - CHRISZA ?!
BAB 21 - HONEYMOON
BAB 22 - HONEYMOON 2 [18+]
BAB 23 AKA LAST
umm...new story?!

BAB 9 - PERANGKAP

2.8K 75 25
By si_gadisgadis

Flashback on

Semasa rudy berjalan² sambil mencari keberadaan ali , tetiba dia ternampak seperti bayang seseorang di sebalik dinding. Dia ingin mengetahui siapa di sebalik dinding tersebut kemudian dia terus meluru ke arah dinding itu. Sesampainya di sebalik dinding itu , dia terkejut kerana melihat seseorang yang memakai topeng tiba-tiba memukul tengkuknya menggunakan kayu. Tak lama selepas itu , kepalanya terasa berat dan terus dia pitam di situ. Orang itu hanya smirk melihat rudy yang sudah pengsan itu.

"Hehh , mudahh 😏" ujarnya dan mengangkat tubuh rudy ke kawasan yang orang jarang guna a.k.a tempat bossnya.

Flashback off

3 jam kemudian

Ali terjaga dari tidurnya dalam keadaan yang amat letih dan masih dalam posisi meniarap. Kemudian matanya melirik ke arah rudy yang sedang duduk terikat di sebuah bangku di tepi katil yang menghadapnya dan rudy sedang memerhatikannya.

"Ru..rud...rudyy..." perlahan suara ali memanggil rudy.

Rudy merasa sangat kasihan pada ali. "Ye ali.. Tolong bukakkan tali ni , boleh ? Kau larat tak untuk bangun ?" Pinta rudy pada ali.

Ali hanya mampu menggelengkan kepala secara perlahan menandakan dia terlalu lemah untuk bangun. Kemudian rudy mengangguk semula tanda dia paham dengan keadaan ali. Mujur viktor belum masuk ke bilik itu lagi.

"Sebab ni ke kau jauhkan diri kau dari aku ?" Rudy bertanya ingin kepastian. Ali mengangguk perlahan dan berkata...

"Maaf, aa...akuu.. Terpaksa.." Air mata ali jatuh mengalir di pipi kerana dia terlalu sedih ketika itu. Andai dia dapat undurkan masa dan terima viktor jadi kekasihnya walaupun hatinya tak rela tentu ini semua takkan terjadi. Tentu jet tak mati ditangan viktor dan tentu rudy takkan jadi mangsa keadaan. Ali benar² sedih sekarang. Dia hanya berharap agar ada yang datang menyelamatkannya dan rudy dan berharap agar mereka berdua selamat.

Rudy yang ternampak tangisan ali terus memujuknya..

"Shhh alii.. Jangan menangis , aku paham perasaan kau. Aku harap kita berdua disini takkan di apa-apakan oleh dia dan aku janji aku akan lindungi kau sehingga hujung nyawa aku. Aku janji ali !" Rudy benar² ingin melindungi ali. Dia tahu ali terlalu lemah untuk melindungi dirinya sendiri apatah lagi ingin melepaskan dirinya dari si psiko itu.

Tak lama kemudian, viktor masuk kebilik itu dengan membawa bungkusan seperti makanan untuk dua orang mangsanya.

"Nah ! Makan ni. Kalau tak makan siap ! Aku kerjakan korang nanti." Viktor kemudiannya melepaskan tali yang mengikat rudy itu. Rudy hanya memandangnya dengan muka dinginnya itu. Kemudian bungkusan makanan itu viktor meletakkan di atas katil dan keluar semula daripada bilik itu.

Rudy berlalu ke arah katil ali dan membuka bungkusan itu untuk ali dan dirinya kemudian dia betulkan posisi ali untuk duduk. Dia ingin menyuap ali tetapi ali menolaknya dengan menggelengkan kepalanya.

"Makan la , nanti kau sakit. Aku taknak dia seksa kau dengan lebih teruk lagi dalam keadaan kau yang lemah macam ni. Aku tau kau kuat ali. Makan la eh ? Ni aku suapkan.. Please , makan eh ?" Rudy merayu² kepada ali sambil memberikan kata² semangat kepada ali agar ali makan walaupun sedikit untuk menambahkan tenaganya semula. Akhirnya ali pun mengangakan mulutnya dan makan sebanyak lima suap. Nasi ali masih ada baki dan rudy terpaksa menghabiskan sisa lebihan makanan ali kerana tidak mahu ali di seksa lagi.

Selesai makan , rudy membetulkan kedudukan posisi ali dengan membaringkannya kemudian dia cium dahi ali. "Jangan risau ye. Aku janji, pasti ada yang datang cari kita." Ujar rudy dengan yakin sambil matanya meliar mencari tingkap untuk mereka melarikan diri dan.... BINGO ! Rudy telah menjumpai tingkap di sebelah atas dan tidak terlalu tinggi untuk mereka memanjatnya sebelum si psiko itu datang semula. Inilah peluang dia untuk melarikan diri setelah terlepas daripada diikat.

Sementara itu di akademi

"Eh , korang nampak ali , rudy dengan jet tak ? Sebab sejak pagi tadi diorang takde. Ni dah nak masuk malam dah ni diorang tak muncul² lagi ? Dekat bilik diorang pun takde." Tanya chris kepada semua ejen yang ada dihadapannya.

"Haah kan , aku pun dah lama tak nampak diorang ni. Kemana agaknya mereka pergi ye ? Jom kita pergi buat laporan kat mentor nak ?" Jawab Alicia dengan nada risau.

Mereka bersetuju dan terus pergi ke bilik mentor , iaitu ejen karya. Sesampainya di bilik ejen karya , mereka terus menceritakan hal mengenai ketiga² ejen yang hilang itu.

"Dah cari di seluruh kawasan akademi ni ?"

"Dahh tapi tetap tak jumpa bayang mereka." jawab mereka semua.

"Hmm , esok pagi kita berkumpul di arena dan kita akan menjalankan tugas mencari mereka." Cadang ejen karya.

"Baiklah" kemudian mereka semua balik ke bilik masing² dengan hati yang resah.

Viktor POV

Viktor memanggil lagi dua orang pekerjanya untuk menjaga ali dan rudy.

"Pastikan mereka tak terlepas dari pandangan . kalau tak , mati kau aku kerjakan. FAHAMMM !!" Kata viktor sebelum keluar dari tempat persembunyiannya.

"Fa..faham boss." kata dua orang pekerja tersebut dan terus memakai topeng muka untuk menjaga identiti sebelum masuk ke bilik ali dan rudy berada.

Sesampainya mereka di bilik itu , mereka terkejut + takut kerana mereka berdua tidak ada di situ dan terlihat tetingkap yang terbuka.

"Ciss.. Kemana mereka ni. Jom cari, kang tak pasal² kita mati di tangan si psiko tu."

Mereka keluar semula dari bilik itu dan mencari ali dan rudy. Dalam keadaan yang gelap dan dikelilingi hutan yang tebal menyukarkan mereka untuk mencari dua orang itu. Kali ini mereka bertindak dengan menggunakan wajah sebenar mereka dan tidak lagi memakai topeng dan mula mencari.

Ruli POV

Setelah lama mereka berjalan dalam keadaan hutan yang semakin gelap itu, mereka berhenti di sebuah pohon yang besar dan duduk di bawah pohon itu sambil merehatkan dirinya kerana telah mendukung ali yang tak larat nak berjalan. Jantung rudy laju berdegup kerana mereka telah berjalan sejauh dari yang di sangka. Mereka masih tidak jumpa jalan keluar dari hutan itu mahupun sebatang sungai untuk membersihkan diri.

"Rudyy... Sakitt..." Ali mengadu pada ali sambil tangannya menunjukkan pada tempat yang sakit iaitu ass nya.

"Biar aku kurangkan sakit ni tau."

"Ehh ? Macam mana nak kurangkan sakit ni ?" Rudy hanya tersenyum ke arah ali dan mengangkat ali duduk di atas ribanya kemudian dia meramas lembut ass ali bagi mengurangkan rasa sakit itu. Rudy bukanlah jenis yang mudah terangsang jadi dia tiada masalah untuk membantu ali mengurangkan bahagian yang sakit itu. Tetapi tidak bagi ali , dia terlalu sensitif bila ada sesiapa yang menyentuh bahagian bawahnya.

Ali semakin lama semakin hard tapi dia hanya berdiamkan diri sahaja kerana malu. Rudy yang ternampak seperti benjolan di dalam seluar ali itu terus bertanya...

"Alii... Kau... Hard ?" Ali hanya mengangguk perlahan sahaja. Rudy tanpa banyak soal terus membuka butang dan zip seluar ali dan mula memainkan peranannya untuk menenangkan ali. Ali hanya mendesah perlahan saat rudy berbuat demikian. Tak lama lepas itu , ali klimaks. Ali berasa lega dan tenang sedikit dari tadi.

----
Author : nasib baik rudy ni susah hard. Kalau tak mau dia 'makan' ali kat situ jugak 😂
Rudy : hahaha betul tu. Selamat kau ali 😏
Ali : ape ni rudy.. Malu laaa.... 🙈
------
Ok. Back to the story 😹

Tak lama kemudian , kedengaran sayup² suara orang memanggil nama mereka. Rudy mengamati suara itu namun bayang mereka belum kelihatan lagi.

"Rudyy.... Aliii.... Mana korang ????"

Lagi sekali dia dapat mendengar dan mengenal pasti suara itu dengan jelas dan dia pasti itu suara chris dan roza setelah ternampak susuk tubuh mereka. Setelah memastikan itu mereka , dia mengangkat tangannya dengan melambai ke arah mereka.

"Di siniiii"

Chris yang ternampak lambaian rudy terus berlari ke arah rudy diikuti roza. "Haa , jumpa pun korang. Macam mana boleh sesat sampai ke sini ?"

"Kitorang sebenarnya kena culik dan nasib baik dapat lari daripada si penculik psiko tu. Ali kena seksa dengan si psiko tu dan... " kata rudy terpotong..

"Dann ?" Potong roza.

"Dan jet pun seksa ali sekali. Kemudian dia telah mati dibunuh dengan si psiko tu sebab jet ada kata sesuatu yang membuatkan si psiko tu marah. Dan aku pun tak sangka yang jet sanggup khianat MATA dan khianat kawannya sendiri demi duit." Terang rudy panjang lebar. Ali hanya memerhatikan sahaja rudy bercerita. Dia tak mampu untuk bercakap.

Selepas mendengar penjelasan rudy , chris dan roza memandang satu sama lain sambil berkerut mukanya dan smirk dalam diam tanpa pengetahuan rudy dan ali.





"Ohh.. Jom la pergi dari sini cepat. Nanti tah pape yang jadi lagi" ajak chris.

Kemudian mereka berempat beredar dari situ sambil berpegangan tangan dan setelah jauh berjalan , akhirnya mereka ternampak sebuah rumah papan yang kelihatan usang.

"Ehh.. Ni bukan ke rumah si psiko tu ?" Tanya rudy kepada chris dan roza. Manakala ali dah mula cuak dan dapat merasakan ada sesuatu yang buruk bakal terjadi.

Chris dan roza hanya mengendahkan sahaja soalan rudy malah terus laju ke arah rumah itu. Sesampainya di depan pintu rumah tersebut , roza terus membuka daun pintu itu tanpa perasaan was-was atau takut.

Namun tanpa kesedaran mereka , ada sepasang mata di sebalik dinding yang menyaksikan kehadiran mereka berempat dengan senyuman yang penuh bermakna.

"Hehhh 😈 kau akan menyesal disebabkan kecuaian kau." Kata orang di sebalik dinding tersebut. Dia tak sabar untuk menikmati 'keseronokan' yang telah dia rancangkan sendiri.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tbc~

Hey gaiss~

Haa amacam ? Suspens ke tak ? Macam tak je .. Hahaha 😹 okey la , siapa yang orang di sebalik dinding tu maksudkan eh ? Siapa yang cuai ? RuLi or ChrisZa ?

Nantikan chapter seterusnya akan datang.

Segala typo sila abaikan / paham² sendiri jelah 😜

Jangan lupa vote and komen yaa~

Continue Reading

You'll Also Like

89.5K 7.6K 61
✦✧✧ 🄲🄾🄼🄿🄻🄴🅃🄴🄳 ✧✧✦ Warning⚠⚠⚠ Fujo fudan area!!Tak suka jangan baca!! Sinopsis⤵⤵⤵ Vampire AU!! Satu kebakaran telah terjadi di Sekolah Rendah...
1.5M 110K 61
Arash Zayden, salah seorang anggota unit pasukan khas Polis Diraja Malaysia. Pulangnya ke tanah air tanpa sebarang niat untuk menaruh rasa pada sesia...
992 54 4
Don't be Sad Takemichi✨ . . Seorang pemuda yang lemah lembut bernama Hanagaki takemichi yang disayangi oleh kedua ibubapanya. Takemichi orang yang...
7.2K 477 17
𝑨𝒑𝒂 𝒅𝒊𝒂 𝒉𝒂𝒓𝒖𝒔 𝒎𝒆𝒎𝒊𝒍𝒊𝒉 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂? 𝑨𝒕𝒂𝒖 𝒅𝒊𝒂 𝒉𝒂𝒓𝒖𝒔 𝒎𝒆𝒎𝒊𝒍𝒊𝒉 𝒕𝒂𝒌𝒅𝒊𝒓𝒏𝒚𝒂? 𝑩𝒂𝒈𝒂𝒊𝒎𝒂𝒏𝒂 𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒌...