[C] Psiko Ejen Ali Version

By si_gadisgadis

81.2K 2.1K 1K

cerita ini adalah daripada imaginasi aku semata-mata. kalau ade yang tersama dgn story lain , maaf , mungkin... More

Prolog
BAB 1 - SEKOLAH
BAB 2 - TAK DIDUGA
BAB 3 - AKADEMI
BAB 4 - ⚠18+⚠
BAB 5 - TETAMU TAK DIUNDANG ?!
BAB 6 - PEMBUNUHAN MISTERI
BAB 8 - 18++ Ⓜ⚠
BAB 9 - PERANGKAP
BAB 10 - PERANGKAP [2]
BAB 11 - SEKSAAN
BAB 12 - MENYESAL
ATTENTION
BAB 13 - BALAS DENDAM
NOTED
BAB 14 - LUANG MASA BERSAMA ALI
BAB 15 - BEBAS
BAB 16 - LUAHAN HATI
BAB 17 - TERSEREMPAK
BAB 18 - PERANCANGAN RUDY
BAB 19 - SEKSAAN UNTUK VIKTOR [18+]
NOT AN UPDATE
BAB 20 - CHRISZA ?!
BAB 21 - HONEYMOON
BAB 22 - HONEYMOON 2 [18+]
BAB 23 AKA LAST
umm...new story?!

BAB 7 - ALI

2.5K 86 34
By si_gadisgadis

Esoknya seperti biasa Ali dan Rudy bangun pagi. Ali memasak pada pagi itu kerana itu memang tugas dia dalam rumah. tugas Ali hanya memasak dan mengemas rumah. tugas Rudy pulak membasuh pakaian sahaja. kerja yang paling mudah untuk Rudy.  Rudy yang ternampak Ali sedang memasak terus tegur Ali ..

"selamat pagi Ali sayanggg 😚"

"pagi" Ali terpaksa menjawab dengan nada mendatar walaupun hatinya dah berbunga Rudy panggil dia begitu.

"kenapa ni ? kau tak puas hati lagi ke pasal malam haritu ?" tanya Rudy dengan nada yang lembut.

"takde ape. ni sarapan dah siap. jom lah makan."

"eh kejap² , sebelum makan.. aku nak sesuatu dari kau"

"ape dia ?"

Tanpa menjawab pertanyaan Ali , Rudy terus mencium mulut Ali dengan penuh nikmat. Ali cuba menolak Rudy tapi Rudy terlalu kuat memeluknya dan menahan tangan Ali dari bergerak.

"uummphhh Ruu...rudyyy emmmm"

Tapi , ade sepasang mata memerhatikan adegan itu dengan perasaan yang teramat marah.

Tak lama selepas itu , Rudy melepaskan ciuman daripada mulut Ali. Ali hanya blush + keliru manakala Rudy tersenyum + smirk sebab suka dengan mulut Ali itu. kemudian mereka sarapan bersama.

Selesai sarapan , Ali terus keluar dari bilik kerana ingin menenangkan dirinya di taman dan memikirkan tentang nasib buruk yang menimpa dirinya. Sebalik nya Rudy hanya duduk didalam bilik melayan perasaan.

Di taman ~

Sedang asyik mengelamun , tiba² ada satu kain menutup mulut Ali dan kepalanya terasa berat kemudian dia nampak seperti bayang seorang lelaki di hadapannya namun tak dapat mengenal pasti itu siapa kerana matanya sudah tertutup rapat.

sementara itu dibilik Ruli ~

Rudy tiba² rasa tak sedap hati dan terus keluar dari bilik kerana ingin mencari Ali tetapi tak jumpa. Dia berjalan di sekitar akademi ini tetapi hampa. bayang Ali pun dia tak nampak . Iman yang ternampak Rudy seperti sedang mencari seseorang terus bertanya ..

"kau cari siapa ?"

"aku cari Ali. tiba² rasa tak sedap hati. kau ada nampak dia ?"

"oh ada. tadi ada nampak dia kat taman.. tapi...." belum sempat Iman menghabiskan ayatnya, Rudy terus berlalu menuju ke taman untuk mencari Ali. Akan tetapi , hampa jugak. tak jumpa bayang pon. tiba² di satu kerusi di taman, dia ternampak seperti kain handkerchief milik Ali tapi pemiliknya tiada. Rudy dah cemas memikirkan tentang Ali.  

'mana ali ? tadi Iman kata ada kat sini. tapi tak nampak pun bayang dia. handkerchief je ada lah. mana pulak dia berjalan ni ? aduhhh...' getus Rudy didalam hati.

sambung pada Ali tadi ~

selepas 5 minit , Ali terjaga daripada pengsannya dan melihat sekeliling dengan perasaan takut dan pelik kerana keadaan tempat itu terlihat suram , gelap dan menakutkan ditambah lagi dengan dirinya yang telah diikat kemas pada sebuah katil bersaiz king itu.

'KREAKKK'

Terdengar bunyi pintu bilik itu dibuka dan tersembul lah wajah seorang lelaki iaitu Viktor. kemudian dia berjalan ke arah katil itu dimana Ali terikat di situ dan berdiri di sebelah katil itu dengan memeluk tubuhnya. dengan gaya angkuhnya dia tegur ali...

"KAU DAH BANGUN SAYANG ?"

"kau nak apa lagi viktor ? tak cukup lagi ke kau seksa mental aku ni ?" Ali beranikan diri untuk bersuara.

"SEBAB TAK CUKUP LAH AKU AKAN SEKSA KAU DENGAN LEBIH LAGI. DAN KEKASIH KAU TU PATUT MATI ! DIA PATUT MATI ! DIA TAK LAYAK HIDUP KAT DUNIA NI SEBAB DIA DAH RAMPAS KEKASIH AKU !"

"kekasih ? siapa kekasih aku ? dan siapa kekasih kau ?"

'PPAPP'

Dengan kuat Viktor menampar pipi kanan Ali hingga berbekas kemerahan. Ali hanya mampu menahan kesakitan yang teramat sangat.

"KAU NI MEMANG NAK CARI PASAL DENGAN AKU KAN ? KEKASIH KAU TU RUDY DAN KEKASIH AKU ADALAH KAU ! KENAPA KAU MASIH TAK FAHAM² LAGI ?"

"ma..maaf Viktor. selama ni memang aku sayangkan kau tapi sebagai kawan. aku tak mampu untuk mencintai orang yang dah lama aku kenal."

"TCK ! TAKPE , BIAR AKU SENDIRI AKAN BUNUH DIA DEPAN MATA KAU ! BIAR KAU AKAN TAHU ERTI KEHILANGAN ! HAHAHAHA ! TAPI BIAR DIA ORANG YANG TERAKHIR AKU SEKSA ! AKU AKAN BUNUH KAWAN² KAU YANG LAIN DULU !!!"

"ta..tapii... macam mana kau boleh masuk ke akademi MATA sedangkan disitu banyak sistem perlindungan daripada di ceroboh ?"

"OHH , ALANG² KAU DAH TANYA. BIAR AKU BAGITAHU KAU KEBENARANNYA , SEBENARNYA AKU ADE 3 ORANG PENGINTIP AKU KAT SANA DAN MEREKA LAH YANG BAWA KAU KE SINI. DUA LELAKI DAN SORANG PEREMPUAN. KAU MESTI TAK SANGKA KAN MEREKA SANGGUP BUAT MACAM TU 😈"

"hikss...hikss.... si..siapa yang.. sanggup bu..buat macam tu dekat a..aku?" Tanpa sedar dia menangis saat mendengar kawannya mengkhianati dirinya itu.

"KAU AKAN TAHU KEMUDIAN ALI. TUJUAN MEREKA BANTU AKU KERANA DUIT SAHAJA ! DAN LAGI SATU , TUBUH KAU NI NAMPAK FRESH LAGI WALAUPUN KAU TELAH DIPERKOSA 😏 APA KATA BAGI AKU PULAK RASA ? DULU AKU TAK KESAMPAIAN NAK HABISKAN PROJEK AKU TU TAPI SI RUDY KAU TU DAH HANCURKAN IMPIAN AKU UNTUK JADI ORANG PERTAMA YANG MERASAI TUBUH KAU !!! DAN SEKARANG KAU DAH BERADA DALAM GENGGAMAN AKU SEKARANG ! TIADA SIAPA DAPAT HALANG AKU . HAHAHAHAHA !!!!!"

"to..tolong jangan ap..apa²kan aku please... , aku tak sanggup lagi diperkosa 😔" Ali tak mampu buat apa² lagi selain daripada meronta minta di lepaskan dan merayu disebabkan dirinya yang diikat terlalu kuat dan kemas.

"KAU INGAT DENGAN MERAYU KAU TU , AKU SENANG² JE KE NAK LEPASKAN ? HEHH , SILAP KAU LAH ALI SEBAB TAK TERIMA AKU DULU. KAU YANG BUAT AKU JADI MACAM NI." Viktor berkata sambil perlahan² badannya menaiki katil itu dan merangkak ke atas badan ali yang sudah sedia dibaringkan itu.

Ali sudah mula cemas dengan tindakan Viktor yang semakin lama semakin dekat dengan dirinya. Dia taktahu nak buat apa sekarang. Dia hanya mampu meronta sahaja apabila muka Viktor semakin dekat dengan mukanya.

Viktor mendekatkan mukanya ke muka Ali dan mula mencium mulut Ali dengan penuh kerakusan dan kenikmatan. Ali terpaksa melayan perbuatan Viktor dan membalas kembali perciuman itu bagi mengelakkan Viktor mencederakan dirinya.

Semakin lama tindakan viktor makin ganas dan menyebabkan Ali semakin kehabisan oksigen untuk bernafas , dia meronta² untuk melepaskan pergelutan lidah itu namun Viktor hanya mengendahkan sahaja permintaan Ali itu. Selagi dia belum puas , selagi itu dia takkan melepaskan pergelutan itu .

"hahh..hahh..hahhh..." Ali mengambil kesemua oksigen kembali setelah viktor melepaskan pergelutan itu.

Viktor semakin bertambah nafsunya saat melihat Ali terbaring dengan dadanya berombak mengambil nafasnya semula. Tanpa buang masa , dia terus membuka kesemua baju yang dipakai oleh Ali dan menyambung semula 'projek' yang sudah tertangguh 5 tahun lepas.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tbc~

hai semua

haa , siapa pengintip viktor dalam akademi tu ? 3 orang pulak tu. perempuan pon ada ! agaknya mereka 3 orang tu pengikut setia viktor ke tak ? kesian ali kan terpaksa layan viktor tu.. hmmm

haa btw , best ke part kali ni ? rasa macam makin lama makin merapu je jalan cerita ni 😂 kalau ade typo tu abaikan / buat² paham je la 😅

papepon , jangan lupa vote and komen yaa~

Continue Reading

You'll Also Like

2.2K 141 8
Special Edition Zue x Zaquan Tersuka tanpa sengaja!!!!
5.5K 320 30
"hey dia i punya" "eh2 transgender ni picit dada ko kang" "U ni kan!!!" "Aku chinese" "Aku straight" "WHAT!!" "SHENMA!!!!!"
33.9K 1.1K 21
[COMPLETE✔︎] [MALE PREGNANT] JANGAN TANYA MCM MANA DIA BOLEH PREGNANT.....SUSAH NAK TERANG KAN😂
2.1K 429 52
"Aku mempunyai seutuh kasih yang tidak pernah terusik hanya untukmu." [Not edited]