Mr Killer's Girl |✔|

De mecx-zack

3.9M 180K 12.7K

[ BOOK 2 ] -•-•-•-•- [ C O M P L E T E D ] ... Mai multe

CAST
PROLOG
🍁 - [1]
🍁 - [2]
🍁 - [3]
🍁 - [4]
🍁 - [5]
🍁 - [6]
🍁 - [7]
🍁 - [8]
🍁 - [9]
🍁 - [10]
🍁 - [11]
🍁 - [12]
🍁 - [13]
🍁 - [14]
🍁 - [15]
🍁 - [16]
🍁 - [17]
🍁 - [18]
🍁 - [19]
🍁 - [20]
🍁 - [21]
🍁 - [22]
🍁 - [23]
🍁 - [24]
🍁 - [25]
🍁 - [26]
🍁 - [27]
🍁 - [28]
🍁 - [29]
🍁 - [30]
🍁 - [31]
🍁 - [32]
🍁 - [33]
🍁 - [34]
🍁 - [35]
🍁 - [36]
🍁 - [37]
🍁 - [38]
🍁 - [39]
🍁 - [40]
🍁 - [41]
🍁 - [42]
🍁 - [43]
🍁 - [44]
🍁 - [45]
🍁 - [46]
🍁 - [47]
🍁 - [48]
🍁 - [49]
🍁 - [50]
🍁 - [51]
🍁 - [52]
🍁 - [53]
🍁 - [54]
🍁 - [55]
🍁 - [56] - LA TORTURA (I)
🍁 - [57] LA TORTURA (II)
🍁 - [58] LA TORTURA (III)
🍁 - [59]
🍁 - [60]
🍁 - [61]
🍁 - [62]
🍁 - [63]
🍁 - [64]
🍁 - [65]
🍁 - [66]
EPILOG
SPECIAL CHAPTER : HANS & DAMIA
SPECIAL CHAPTER : BLACK & ARESSA
SPECIAL CHAPTER : CARL'S & THE GANG
AUTHOR'S NOTE.

[ SEQUEL IS UP! ]

51K 1.7K 183
De mecx-zack

Rasanya ada yang tengah tunggu kan? Maaf lah, kalau korang yang tak perasan author dah publish book-4 , [THE ITALIAN MAFIA'S AMORE] sekarang dah boleh baca.

Silakan. Go check it out :')

- THE ITALIAN MAFIA'S AMORE -

Setelah bertahun lamanya dia menghilangkan diri, kini dia kembali dengan satu tujuan. Terkurung di 'pagar besi' selama bertahun dan ditempatkan pada tahap keselamatan yang tinggi kerana dia licik dan dia berbahaya.

PENJARA. Ya, dia dipenjara.

Prison. It's a hells playground. Home to hundreds of murders, rapists and mafia bosses.

Dan paling menggemparkan seluruh kota raya Itali apabila 'dia' berjaya melepaskan diri daripada penjara yang dikhaskan untuk pesalah dan penjenayah yang paling dikehendaki dan berbahaya.

Malah, bukan hanya pihak polis yang turut kerisauan tetapi termasuk juga ahli Mafia yang berkuasa di sekitar bandar tersebut.

Liciknya, segala bukti kesalahan dan jenayahnya turut terhapus di dalam sistem tanpa ada satu pun yang tertinggal. Lenyap. Kini dia bebas.

Identiti dirinya sehingga kini tak diketahui oleh sesiapa dan tak dapat dirungkaikan siapa dia yang sebenarnya.

Wajah mungkin pernah dilihat dari ekor mata atau tanpa sengaja kerana dia ditakuti, digeruni dan dihormati.

Dia memang dikenali oleh mereka. Dan, dia mampu membuatkan sesiapa yang menyebut namanya turut terasa aura hitamnya.

Malah, bukan saja Mafia yang paling ditakuti oleh kumpulan Mafia yang lain termasuk orang awam, tetapi bila dia berada di lorong-lorong gelap, dia turut dikenali sebagai Drugs Lord.

Raja Dadah yang berurusan dengan mereka yang dipercayai saja.

Monster. Ruthless. Dangerous. Killers. Those are the words that describe him. A boss of a secret Mafia based in America-Italian.

Bertemu pula dengan Carla Liliana Pia. Seorang yang gadis yang teramat pemalu bahkan jika bercakap hanya suaranya yang seakan berbisik saja kedengaran. Gadis yang berumur 20 tahun dan masih menyambung pelajarannya.

She's shy, yet innocent. Smart mouth. Adorable little girl.

Mungkin dia pemalu tetapi dia juga turut dibekalkan dengan seni pertahankan diri yang diajar sedari kecil. Dia merupakan adik kepada Carla Luna Mia, kakak kembarnya.

Berbeza dengan kakaknya, Carla Liliana Pia hanya diajar seni mempertahankan diri saja kerana untuk menggunakan senjata dia agak keberatan.

Carla Luna Mia pula sedikit berbeza dengannya kerana gadis itu agak lasak dan juga ganas. Bijak menggunakan senjata.

Kehidupan sebagai seorang gadis yang turut terlibat dalam golongan ahli Mafia memaksanya untuk menyembunyikan identiti sebenarnya daripada pengetahuan orang ramai. Ianya untuk keselamatan diri dan ahli keluarganya juga.

Sebagai pelajar universiti, dia selalu menyendiri. Dengan statusnya, dia tak mahu melibatkan orang lain turut tempias dengan perkara yang tak diingini. Itu lebih baik.

Semuanya bermula.

Saat lelaki itu kembali mencari mereka yang menjatuhkannya dan sekaligus membuatnya terkurung di dalam 'pagar besi' selama bertahun-tahun.

Tapi,

Apa yang akan berlaku bila dia terpandangkan Carla Liliana Pia untuk pertama kalinya. Dan untuk pertama kali juga, dia tertarik dengan gadis itu.

Tanpa dia sedar, Carla Liliana Pia adalah salah seorang yang turut berkaitan dengan tujuannya yang ingin membalas dendam ke atas mereka yang merampas kebahagiaannya itu. Mungkin cinta, tapi bagaimana pula dengan dendamnya?

Devil doesn't always come to you with his red face and horns. Sometimes, they do disguise in well tailored suits.

▣▣▣▣

WHEN HE WANTS YOU.

Carla Liliana Pia menggenggam erat tangannya membentuk penumbuk. Matanya hanya tertumpu ke atas lantai simen itu tanpa sedikitpun memandang wajah lelaki tersebut yang berada dihadapannya. Walaupun ketakutan tetapi riak wajahnya dikawal sebaik mungkin.

"W-what do you want?" soalnya tegas dengan nada perlahan tanpa memandang wajah lelaki itu.

"You."

Tubuh disandarkan pada kerusi kayu dengan sebelah tangan bermain dengan pistol miliknya. Diputar kekiri dan kekanan sebelum dia merenung wajah gadis itu yang cuba disembunyikan riak ketakutannya.

Dia tahu gadis itu tak berani menatap wajahnya, ingin diuji sejauh mana tahap keberanian gadis itu.

Carla Liliana Pia mengetap rapat bibirnya. Dia kenal lelaki itu, lelaki yang cuba dielak olehnya malah begitu juga dengan orang ramai tetapi nasib tak menyebelahinya apabila dia kini berada dalam tahanan lelaki itu.

Dan, dia tak pasti apa yang lelaki tersebut inginkan darinya. Nafas ditarik dalam, walaupun dia pemalu tapi dia tak akan sesekali membiarkan lelaki itu menguasai dirinya.

"Maybe you think I'm quiet. When you talk to me, you wish I was quiet but no. You and I, we are nothing and I will never let you own me!"

Balas Carla Liliana Pia keras dan sedikit berbisik dengan mata tajam merenung wajah bengis lelaki tersebut.

Terus tersungging senyuman sinis dihujung bibirnya sebaik melihat gadis itu yang sedang menahan marahnya dan ini yang dia ingin lihat, seorang yang akan mempertahankan dirinya walau bagaimana pun sikap sebenarnya.

Gadis yang sebenarnya pemalu dapat mengubah dirinya yang sebenar apabila kemarahan menguasai diri dan untuk kali pertamanya dia melihat gadis tersebut meninggikan suaranya, itu makin membuatnya tertarik pada Carla Liliana Pia.

Lantas dia merapatkan wajahnya pada telinga gadis itu, tangan diletakkan ke atas meja yang berada di tengah-tengah antara mereka berdua. Jelas mata gadis tersebut terbuka luas melihatnya tetapi tak dihiraukan.

"The only thing that I was cautious of; never depend on looks. They could be a monster just in a seconds. Just like you now, amore." bisiknya perlahan dengan suara serak basahnya.

SOMEONE WHO TRYING TO PROTECT YOU.

Leher Carla Luna Mia dicengkamnya kuat dengan sebelah tangan manakala sebelah tangan lagi melekapkan muncung pistol ditepi kepala gadis itu. Wajahnya yang bengis turut membuatkan Carla Luna Mia sedikit gerun dengannya.

"Try one more thing , just one more thing and I won't hesitate to torture you to the point you beg me to kill you!" ujarnya dengan suara dicelah gigi.

Lalu cengkaman di leher gadis itu dikepas kasar seraya menolak kuat tubuh gadis tersebut membuatkan Carla Luna Mia terundur beberapa tapak ke belakang.

Tercungap-cungap seketika gadis itu mencuri nafas sambil terbatuk kecil. Carla Luna Mia tergelak sinis seraya menentang pandangan membunuh lelaki tersebut.

Lelaki itu memang menakutkan tetapi dia tak akan biarkan lelaki tersebut mengganggu keluarga dan menjauhkan adiknya; Carla Liliana Pia daripada mereka atau lebih tepat lagi menjadikan adiknya milik Ketua Mafia paling berbahaya itu.

"Unless you are important to me I'll give two fucks, so your threats mean little to me. You're just a pathetic drugs lord or known as The dangerous Italian Mafia Leader! And I will never let you get my sister!"

Serentak itu pistol miliknya yang terselit di belakang pinggang dikeluarkan lalu dihalakan ke arah lelaki itu yang hanya merenungnya dengan pandangan tajam dan juga wajah yang tak beriak malah lelaki itu hanya tersenyum sinis.

Malangnya, Carla Luna Mia tak dapat mengagak dengan ketangkasan lelaki tersebut apabial kini muncung pistol berada tepat didahinya. Dia terkedu seketika. Dia rela dibunuh asalkan adiknya terlepas daripada genggaman lelaki itu.

"That's what you asked me for. Girls like this type of shit! You want me to rough, right? Have a wonderful day."

BANG!

THEN, THE NIGHTMARE BEGIN.

Carla Liliana Pia tersentak apabila lelaki itu melempar kasar sebuah fail nipis ke atas meja dihadapannya. Lantas fail tersebut diambilnya perlahan.

Jantung Carla lliliana Pia berdegup kencang dan diperhati dengan teliti isi kandungan tersebut. Seketika, wajah Carla Liliana Pia berubah pucat.

"Why? What are you going to do with them?!" soalnya ingin tahu dengan nada tegas tetapi perlahan.

"They're will pay for what they had done!"

Lantas dia menghampiri Carla Liliana Pia lalu rahang gadis itu dicengkamnya perlahan berhadapan dengannya.

Tajam anak matanya menikam wajah pucat gadis itu, jelas terpancar kesedihan dan kemarahan yang bercampur menjadi satu dalam anak mata gadis tersebut.

"Well, simple, they die and you will be mine. Mine to please, mine to hurt. You're going to live with me until my death, whether you like it or not, sweetheart."

Rahang gadis itu dilepaskan lalu pipi kiri gadis tersebut ditepuk lembut sebelum fail yang berada ditangan Carla Liliana Pia dirampas kasar sebelum keluar daripada bilik tersebut.

Bilik yang menjadi tempat kurungan gadis itu dan cepat atau lambat, dia akan pastikan Carla Liliana Pia menjadi miliknya sama ada dengan menggunakan cara halus atau kasar.

Carla Liliana Pia jelas tergamam. Sesaat, airmata yang ditahan selama berada dalam tahanan lelaki itu akhirnya tumpah jua menyembah bumi memikirkan apa yang dikatakan lelaki itu.

Ingin melepaskan diri, dia sudah lelah kerana setiap kali dia cuba melarikan diri tiap kali itu juga dia tertangkap. Lelaki itu licik!

Malangnya, dia tak mampu berbuat apa-apa. Kini, hidupnya terseksa di dalam penjara lelaki itu, tetapi dia tak akan menyerah kalah dengan apa yang bakal dihadapinya selepas ini dengan lelaki itu.

Mungkin dia bakal terlepas atau sebaliknya.

▣▣▣▣

Mereka bertemu tanpa dijangka. Dua individu yang juga berlainan agama dan personaliti yang berbeza. Tiba waktunya, segalanya terbongkar dan kebenaran bakal terungkap.

Cinta? Itu pasti. Tapi, bagaimana pula dengan dendamnya? Mungkin lupakan tentang perasaannya atau mungkin juga hapuskan dendam kesumatnya.

BUT, DON'T YOU KNOW, THE DEVIL WAS ONCE AN ANGEL?

Yes. It's him.

- THE ITALIAN'S MAFIA AMORE -

Continuă lectura

O să-ți placă și

1.6M 61.6K 73
[LIT ROMANCE BOOK FLAMEAWARDS] 『❁ Apa kau rasa bila sedar sahaja kau berada di tempat lain? Kemudian, lelaki di hadapan kau tersenyum sambil meminta...
442K 28.2K 61
Under 𝓜𝓲𝓷𝓮 𝓢𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼: 1 JEBAT MIKAEL | HAWA DAVINA Hanya kerana satu malam, hidup seorang Hawa Davina yang dulunya penuh ceria bertukar menjad...
1.1M 65.2K 60
Mr Mama Series🌷 --- -"A King who was never stop to love his Queen"- PERKAHWINAN atas dasar cinta buatkan Illyana terjerat sendiri di dalam istana bi...
BOW TO HER De doodybeans

Ficțiune adolescenți

434K 40.8K 40
RAJA FAHIM BAIHAQIE Dia yang digelar raja. Raja dalam mematahkan hati gadis Askania Highschool. Sebut sahaja The Legendary Player,satu sekolah kenal...