Mr Killer's Girl |✔|

By mecx-zack

4M 181K 12.7K

[ BOOK 2 ] -•-•-•-•- [ C O M P L E T E D ] ... More

CAST
PROLOG
🍁 - [1]
🍁 - [2]
🍁 - [3]
🍁 - [4]
🍁 - [5]
🍁 - [6]
🍁 - [7]
🍁 - [8]
🍁 - [9]
🍁 - [10]
🍁 - [11]
🍁 - [12]
🍁 - [13]
🍁 - [14]
🍁 - [15]
🍁 - [16]
🍁 - [17]
🍁 - [18]
🍁 - [19]
🍁 - [20]
🍁 - [21]
🍁 - [22]
🍁 - [23]
🍁 - [24]
🍁 - [25]
🍁 - [26]
🍁 - [27]
🍁 - [28]
🍁 - [29]
🍁 - [30]
🍁 - [31]
🍁 - [32]
🍁 - [33]
🍁 - [34]
🍁 - [35]
🍁 - [36]
🍁 - [37]
🍁 - [38]
🍁 - [39]
🍁 - [40]
🍁 - [41]
🍁 - [42]
🍁 - [43]
🍁 - [44]
🍁 - [45]
🍁 - [46]
🍁 - [47]
🍁 - [48]
🍁 - [49]
🍁 - [50]
🍁 - [51]
🍁 - [52]
🍁 - [53]
🍁 - [54]
🍁 - [55]
🍁 - [56] - LA TORTURA (I)
🍁 - [57] LA TORTURA (II)
🍁 - [59]
🍁 - [60]
🍁 - [61]
🍁 - [62]
🍁 - [63]
🍁 - [64]
🍁 - [65]
🍁 - [66]
EPILOG
SPECIAL CHAPTER : HANS & DAMIA
SPECIAL CHAPTER : BLACK & ARESSA
SPECIAL CHAPTER : CARL'S & THE GANG
AUTHOR'S NOTE.
[ SEQUEL IS UP! ]

🍁 - [58] LA TORTURA (III)

36.4K 1.8K 218
By mecx-zack

WARNING:
ABUSE/TORMENT
MATURE CONTENT/LANGUAGE


Carl Ayden dan juga Carl Hans Mikael termasuk Giovvani, berdiri di hadapan Chris yang digari dengan rantai besi pada dinding bilik tersebut dengan tangan yang didepa kiri dan kanannya. Kedua kakinya juga turut digari dengan rantai besi tersebut.

Masing-masing memegang anak panah di tangan dengan wajah serius. Roman pula hanya bermain dengan gergaji di tangannya yang tajam dan berkilat itu.

Manakala Carl Que Alexander mengarahkan anak buahnya untuk menyediakan keperluannya.

Black pula memasang perakam untuk merakam segala penyeksaan yang akan dilakukan oleh mereka yang lain dan semestinya rakaman tersebut akan disebarkan pada semua kumpulan ahli kongsi gelap serta mafia yang menjadi sebahagian daripada rakan Carl Que Alexander;

Sebagai peringatan kepada mereka semua.

"Ready?" soal Black pada mereka yang lain.

Setelah menerima anggukan tanda sudah bersedia, terus saja dia merakam setiap apa yang dilakukan oleh Carl Que Alexander, Carl Hans Mikael, Carl Ayden, Giovvani dan juga Roman.

Nampaknya, penyeksaan Chris kali ini makin menarik.

Carl Ayden mula menghalakan anak panah pada Chris yang meronta untuk melepaskan diri itu, jelas wajahnya berubah pucat melihat anak panah yang terhala ke arahnya.

Bunyi dentingan yang terhasil daripada rantai besi sebaik dia meronta memenuhi ruang bilik tersebut.

Setelah mencapai targetnya, Carl Ayden tersenyum sinis sebelum melepaskan anak panah tersebut yang laju meluru ke arah Chris.

ZAS!

"ARGHHH!"

Anak panah tersebut tepat menembusi pada bahu kirinya. Darah memancut keluar membasahi tubuhnya.

Chris meraung sakit dengan wajah berkerut seribu. Tak dihiraukan raungan Chris, kini Carl Hans Mikael pula membuat sasarannya.

ZAS!

Serentak itu, anak panah tersebut laju meluncur dan mengena pada lutut kiri Chris hingga membuatkan lelaki itu tak mampu menampung berat di kaki kirinya.

Lutut kiri Chris tembus dengan batang anak panah itu, darah mengalir keluar membasahi betisnya.

Chris mengetap rapat rahangnya menahan kesakitan teramat di bahu dan juga lutut kirinya.

Wajah Chris mula dibasahi dengan manik-manik peluh. Nafasnya kencang, sungguh dia tak dapat menahan kesakitannya tika ini.

Kini, giliran Giovvani pula menyasarkan sasarannya. Dia tergelak kecil seraya melepaskan anak panahnya tepat pada lutut kanan Chris.

ZAS!

Anak panah tersebut menembusi lutut kanannya pula dan itu membuatkan kedua belah kakinya lembik dan tak dapat menampung beratnya.

Jeritan kesakitan Chris bergema dalam bilik tersebut.

Giovvani tergelak kecil melihat wajah kesakitan Chris, Carl Ayden tersengih sinis sambil meletakkan busur panahnya ke atas meja begitu juga Carl Hans Mikael. Carl Ayden melabuhkan punggungnya di atas sofa.

"Baru nak mula, takkan dah nak mati?"

Senyuman nipis diberikan pada Chris yang bersandar lemah di dinding bilik itu dan dengan itu, anak panah yang menembusi bahu kiri Chris ditariknya kuat dan membuatkan Chris meraung kesakitan untuk kesekian kali.

Carl Hans Mikael melihat anak panah tersebut yang dipenuhi dengan darah itu lalu dia kembali memandang Chris.

Senyuman nipis setia dibibirnya sebelum anak panah tersebut ditusuk kembali pada bahunya yang sedia berlubang itu.

"ARHHHH!"

Carl Que Alexander melilit rantai besi disekitar leher lelaki itu dan dihujung rantai besi tersebut terdapat besi berbentuk bulat dan mempunyai cangkuk tajam seakan cangkuk mata kail. Mulut Chris dicengkamnya kuat memaksa lelaki itu membuka mulutnya.

Chris cuba menutup mulutnya dengan mata yang tajam menikam wajah tak berperasaan Carl Que Alexander tetapi cengkaman lelaki itu terlalu kuat pada rahangnya.

"Open your fucking mouth, fucker!"

Carl Que Alexander memejam rapat matanya sesaat dengan kedegilan Chris yang cuba untuk melawannya itu. Lantas isyarat tangan diberikan pada Roman yang berada di sisi Chris.

Serentak dengan itu, Roman meletakkan gergaji besi yang tajam tersebut pada pergelangan tangan kiri Chris yang di gari itu lalu dia mula menggerakkan gergaji besi tersebut ke hadapan dan ke belakang.

"ERGHHHH!"

Roman mula menggaji pergelangan tangan lelaki itu. Hanya dengan beberapa gerakan, jelas pergelangan tangan kiri lelaki itu kini sedikit terbelah dalam. Darah yang memancut mengena seluarnya tak dipedulikan.

Chris menjerit sakit sekuat hati dan kesempatan itu diambil oleh Carl Que Alexander untuk meletakkam pecangkuk seakan mata kail itu ke dalam mulut Chris dengan hujung cangkuk tersebut tersangkut di sekeliling gigi belah dalam Chris.

"I'm not a human but the ficking demon. So, let's play the game,yeah?" bisiknya perlahan tepat pada wajah Chris lalu tersenyum jahat.

Chris cuba untuk membalas kata-kata Carl Que Alexander tetapi terhalang dengan pencangkuk tajam yang diletakkan dalam mulutnya itu dan dia tahu jika dia menggerakkan bibirnya, maka cangkuk besi tersebut akan mencungkil giginya.

Lalu, lebihan rantai besi yang dipasang pada sebelah dalam mulut Chris ditarik perlahan yang hanya berjarak beberapa meter daripada tubuh Chris lalu isyarat tangan diberikan pada anak buahnya.

Seketika, anak buahnya menghampiri dimana Carl Que Alexander berada sambil memegang rantai besi halus yang terpasang dileher singa milik Carl Que Alexander.

Ngauman singa tersebut memenuhi segenap ruang bilik itu.

Rantai tersebut diambil lalu dipasangkan pada rantai besi yang berhubung dengan Chris, setelah dipastikan rantai besi itu kemas dan ketat, dia mengusap sekilas bulu lebat singa tersebut sebelum berdiri memandang Chris.

Jelas terpancar riak ketakutan Chris melihat haiwan buas tersebut, ingin menjerit dia tak mampu dan risau jika pencangkuk di mulutnya akan merentap batang giginya satu-persatu. Mata Chris membuntang luas melihat singa tersebut.

"Each move of your body, the iron chain will make my lion come closer to meet the fresh meat. Get ready, you filthy fuck."

Sempat dipesan pada Chris dengan senyuman jahat terukir di bibirnya. Rantai besi tersebut akan menarik perhatian singa belaannya jika Chris menggerakkan badannya yang digari dengan rantai besi tersebut.

Carl Que Alexander mengambil pemotong PVC yang telah disediakan oleh anak buahnya sambil melangkah ke arah Chris lalu muncung pemotong PVC tersebut dibuka luas dan di tekapkan pada ibu jari kaki kanan Chris.

Serentak itu, dikepit ibu jari kaki tersebut dan direntap kasar hingga tercabut ibu jari kaki lelaki itu.

Jeritan dan raungan Chris tersekat di kerongkongnya, cuba ditahan bibirnya daripada bergerak pun begitu dapat dia rasakan cangkuk tajam yang berada dalam mulutnya perlahan-lahan muncung tajam itu menikam dicelah giginya.

Air liur yang bercampur dengan darah ditelan kasar. Mata dipejam serapat yang mungkin menahan kesakitan yang ditanggungnya tika ini.

Sekuat mana dia cuba berlagak tenang tetapi tak berjaya bila sakit menguasai seluruh tubuhnya.

Darah memercik keluar di ibu jari kanannya yang terputus itu. Carl Que Alexander ketawa kecil lalu pemotong PVC tersebut dikepitkan pada jari kedua kaki kanannya dan direntap hingga tercabut seperti tadi.

"ERGHHH!"

Dan dalam masa yang sama, Carl Hans Mikael yang juga turut serta mengangguk sekali pada Roman lalu gergaji besi di tangan meteka berdua mula ditekapkan pada lengan kanan dan kiri Chris sebelum digerakkan seakan mengelar lengan lelaki itu.

Tubuh Chris dipenuhi dengan darah malah turut membasahi lantai simen tersebut dengan darah yang keluar dari bahu, lutut, lengan dan juga jari kaki lelaki itu.

Darah turut mengalir dicelah bibir Chris saat dia meraung kesakitan sekaligus cangkuk tersebut menusuk ke dalam gusinya.

Carl Hans Mikael dan Roman terus menggergaji lengan Chris hingga terbelah dalam.

Raungan Chris hanya terdengar sayup-sayup saja. Lengan yang separuh terbelah itu cukup membuatnya tak cukup nafas.

ZAP! ZAP!

Dengan gerakan yang sama, Carl Hans Mikael dan Roman menekan dan menarik kuat gergaji tersebut yang terlekap pada lengan lelaki itu dan dengan itu— kedua belah lengan kiri dan kana Chris terputus dua.

Mereka berdua berundur setapak ke belakang saat pancutan darah memancut seperti air paip melalui lengan Chris yang dipotong mereka.

Carl Que Alexander tersengih sinis melihat keadaan Chris tika ini.

Tanpa membuang masa, Carl Que Alexander meneruskan kerjanya mencabut satu persatu jari kaki kiri dan kanan Chris tanpa menghiraukan darah yang memancut keluar mengena pada baju dan seluarnya.

Manakala Roman dan Carl Hans Mikael pula meneruskan menggergaji tubuh Chris dibahagian betis pula.

Perkara tersebut dilakukan seakan sedang melakukan kerja di bengkel tanpa rasa simpati dan jijik.

Bagi mereka, simpati, kesian itu tak memberikan apa-apa makna saat menyeksa mangsa. Kecuali -

Menyeronokkan.

Kini, Chris tak mampu untuk bertahan lagi saat tubuhnya disiat dan sekaligus diseksa sedemikian rupa oleh mereka bertiga. Dengan raungan yang begitu kuat untuk beberapa saat, Chris terdiam.

Cangkuk yang berada dalam mulutnya kini sepenuhnya menusuk masuk diantara gusi atas dan bawahnya.

Mulut Chris tertutup rapat dengan darah yang mengalir keluar memenuhi mulutnya.

Carl Que Alexander tergelak halus saat Chris diam tak berkutik lalu jari kaki terakhir Chris dicabutnya kuat lalu pemotong PVC dicampak ke atas lantai. Diperhati seketika tubuh Chris yang tak sempurna itu.

Seketika, kaki kiri dan kanan Chris kini terputus dan terjatuh ke atas lantai yang dipenuhi dengan darah lelaki itu.

Gergaji besi ditangan mereka di campak ke atas lantai. Chris tersandar lemah di dinding bilik dengan mata terpejam rapat.

"Pull, now." arah Carl Que Alexander pada anak buahnya.

Serentak itu, rantai besi yang dililitkan pada leher dan juga cangkuk yang berada di dalam mulutnya ditarik secara mengejut setelah anak buah Carl Que Alexander menekan salah satu butang yang mengawal rantai besi tersebut.

Terus saja pencangkuk yang tertusuk ke dalam gusi Chris tertarik kuat sekaligus membuatkan kesemua batang gigi Chris tercabut satu-persatu dari gusinya. Darah tersembur keluar dari mulut lelaki tersebut.

"Come here." jari digerakkan pada singa peliharaannya yang berada tak jauh darinya.

Carl Que Alexander mendepakan kedua belah tangannya lalu kepala singa tersebut dipeluk seketika saat singa tersebut menghampirinya. Diusap bulu lebat pada tubuh singa tersebut perlahan.

Dan sebagai balasan atas usapan Carl Que Alexander, singa tersebut mengeluarkan ngaumannya yang bergema.

"I have something fresh for you, fresh meat."

Singa tersebut mengaum untuk kedua kali, jjelas taring dan giginya yang tajam kelihatan lalu Carl Que Alexander menolak perlahan tubuh singa tersebut ke arah Chris yang berusaha untuk meronta itu.

"Riposare in pace, figlio di puttana." (Rest in peace, son of a bitch)

Dan dengan itu, singa tersebut menerkam ke arah Chris lalu diratahnya daging tubuh lelaki itu dengan lahapnya.

Bermula dari separuh lengan lelaki itu hingga seluruh tubuhnya menjadi makanan pada singa tersebut.

Carl Que Alexander menarik nafas dalam dengan mata yang terpejam rapat sebelum dibuka kembali. Lalu dia berlalu keluar daripada bilik tersebut.

Mereka yang lain diam tak berkutik melihat singa belaan Carl Que Alexander membaham tubuh Chris.

Anak buah mereka yang lain jelas mempamerkan riak ketakutan melihat haiwan buas tersebut yang hanya jinak dengan tuannya saja.

"Finally."

Carl Ayden tersenyum sinis.

[#]DONE

Continue Reading

You'll Also Like

1.2M 66.1K 60
Mr Mama Series🌷 --- -"A King who was never stop to love his Queen"- PERKAHWINAN atas dasar cinta buatkan Illyana terjerat sendiri di dalam istana bi...
320K 10K 64
(Another Mafia's Novel by Lovely Sherry) "I would rather break my own heart than yours." Dia seorang gadis yang berdarah campuran dari keluarga Perez...
1.1M 56.2K 54
" Tak sangka di taman perumahan elit ni juga jodoh kita bertemu . " *smirk* - Qaz Aldine ft Raiya Hana - " you're sweet talker badboys that i love y...
680K 4.4K 8
Zayn Macallan x Alisha Humaira She fell for his eyes, his green eyes. He fell for her very existence. Mula : 2/11/2023 Tamat : 1/12/2023