When Kingka and Queenka Marri...

By Daisyjinnn

77.7K 4.7K 211

Hidup sebagai remaja sekolah satu perkara susah apatah lagi dikelilingi dengan orang yang sering iri hati. It... More

«watak»
1. New Day
2. New Girls
Happy Birthday
3. A Pink
4 . Bullied
TAG
5. Girls At Boys Dorm
6. Late Night
8. Shit !
9 . Date !
10 . Date Part 2
11 . Don't Want
12 . Tae Hyung ❤ Cho Rong
13 . ahli EXO ?
14. Wedding dress
15: Wow
16 : Worry
Part 17 : Wedding Ceremony
18. School
Promote
19. Pain
20. Bukti ?
Re-New part
21. Siasat
Note 4 you
Promote + Preview
22. Past Is Past
« H W A R A N G »
23. Gaduh
24. Melawat?
25. Shopping Mall
26. Prom Night
27. Happy Birthday , Tae Tae
fxxk it ( N . A . U )
Happy New Year
28. Last Christmas
29. Amnesia?
30. Life with New Identity
31. Cho Rong or Hyun Min?
32. My Right! Part 1
Holla !
Offline
33. Let Me Go
34. Spring
35. Safe
36. No!
37. She's back
Attention!
38. Min Ra's gangster side
▷ N O T E S ◁
Hing!
39. Not So Far
PT3+
40. Law +happy birthday
41. Loving You
New Story (Please Read)
News!
Special Part

7 . Fight

1.9K 128 1
By Daisyjinnn

Preview ~

Tae Hyung dan Ha Ni tidak faham apa yang dikatakan Cho Rong sebentar tadi . Jadi mereka berdua menoleh kebelakang .

●0● !

Alamak !

————————————————

Alamak !

Kini Kim Jong Kook songsaenim ada dibelakang mereka . Air liur masing masing ditelan perit .

Cho Rong dan Ye Ri ber 'high five' sambil ketawa perlahan-lahan . Patutlah dia bermanis tadi , ada sesuatu rupanya 😂 .

" Kim Tae Hyung ! Ahn Hee Yeon ! Kenapa awak berdua duduk disini membiarkan rakan sekumpulan awak buat kerja ?! ", marah Kim Jong Kook songsaenim .

" Sebagai denda , Kim Tae Hyung , saya mahu awak buat unggun api sendiri tanpa bantuan Mark dan Won Woo . Ahn Hee Yeon . Kamu pula saya mahu kamu pasang khemah ini sendiri tanpa bantuan Cho Rong dan juga Ye Ri . Arasseo ?!  ", tanya Kim Jong Kook songsaenim dengan amarahnya .

Mereka berdua mengangguk laju . Serta mereka mereka buat apa yg diarah Kim Jong Kook songsaenim sebentar tadi .

————————————————

Akhirnya , setelah siap semua kerja , mereka berehat . Semua pelajar namja rileks je berbanding pelajar yeoja .

Yelah , pakaian pelajar namja adalah berbaju tidur , berseluarkan track bottom dan jaket manakala pelajar yeoja pula berbaju lengan pendek serta seluar pendek dan berjaket .

Sudah tentu la pelajar yeoja lebih sejuk dari pelajar namja . Tapi , jangan risau . para guru telah menyediakan unggun api sebagai pemanasan .

Semua pelajar dan guru duduk dikeliling unggun api . " Songsaenim , apa yang — arghh ~ Apa lagi yang kita kena buat di padang ni ? Mata saya dah minta ditutup . Mengantuk lah ~ ", ujar Min Gyu dengan keadaan mengantuk .

" Saya kumpulkan awak disini ada sebab . Memandangkan awak semua disini adalah senior , saya nak bagitahu yang pada tahun ini , kamu akan banyak terlibat dalam acara ketika waktu petang dan malam . Mulai minggu depan , saya nak kamu berkumpul disini seperti biasa . Faham ? ", tanya Song Ji Hyo songsaenim .

Tetapi malangnya , kebanyakan pelajar sudah berada di kayangan . Apa yang dikatakan oleh Song Ji Hyo songsaenim tadi dbiarkan begitu saja .

Ada yang badannya ditinggalkan rohnya dan pergi ke laut , ade yang cuba membuka matanya seluas mungkin tetapi matanya hendak tertutup juga ada yang sudah tidur di bahu kawan sebelahnya .

Kim Jong Kook songsaenim memikirkan satu cara untuk mengejutkan pelajar disitu .

" Yah , Ji Hyo songsaenim , dengar cerita pengetua nak sediakan daging panggang . Marilah kita pergi . Siapa yang bangun , dapatlah mereka makan . Kalau tidak , nasiblah . ", gurauan Kim Jong Kook songsaenim membuatkan semua pelajar bangun dengan serta merta .

" Hah ?! Daging ? Mana ? Mana ? Kami nak juga ! ", tanya pelajar serentak .

Pak !

Adoi !

Semua pelajar mengaduh kesakitan . Kepala mereka diketuk dengan buku laporan .

" Dah . Bangun . Pergi masuk ke hostel kamu semula . Pastikan esok pagi ketua sila hantar attendant di pejabat . ", arah Song Ji Hyo songsaenim .

Semasa dalam perjalanan pergi ke hostel masing masing , Cho Rong sering diganggu oleh Tae Hyung .

" Eh , pe masalah kau hah ?! Apasal kau tak cakap tadi yang Kim Jong Kook songsaenim tu ada dekat belakang aku ?! Kau ni---- ", geram Tae Hyung . Cho Rong mencebik lalu memotong percakapan Tae Hyung .

" Eh ? ' Belakang kau ' ? Bukan berdua ke tadi ? Mianhae . Tapi , aku tak nak lah ganggu ape tuh .. Hah ! Asmara dana kau . Cukuplah cerita dekat televisyen tu . ", kata Cho Rong sambil tangannya diletakkan atas bahu .

" Eh . Dah lambat nih . Aku dah mengantuk . Esok sekolah . Kalau aku layan kau nih , sampau ke esok tak habis lagi . Okay ? Annyeong ! ", sambung Cho Rong lalu dia pulang hostelnya  .

Tae Hyung menahan geram . Dia naik ke hostelnya dengan perasaan membuak untuk mencari cara mengenakan si Cho Rong itu semula .

( P/s : dorm namja dekt atas . Dorm yeoja kat bawah . Alaa... Yang mcm citer Cheer Up! tu .. )

————————————————

— 1 week later —

Cho Rong dipanggil oleh pengetua sekolah bersama dengan Tae Hyung atas pergaduhan sebentar tadi . Mereka menuju ke bilik pengetua dengan keadaan lebam lebam .

————————————————

~ F L A S H B A C K ~

Semasa Apink lalu di kawasan koridor , mereka ternampak Bangtab sedang membuli salah seorang pelajar yeoja disitu .

" Yah ! Keumanhae ! Jangan buli dia lagi !  ", tegah Cho Rong . Itu seperti classmates Min Ra a.k.a pelajar junior disekolah itu , Chou Tzu Yu .

" Eh , Apink lah ! Nak jadi superheroin ke ? Macam sailor moon ? Hahahaha ! ", kata Ho Seok dengan gediknya . Pfffttt ..

Cho Rong berasa kasihan melihat keadaan Tzu Yu masa itu . Dia menahan geram melihat pelajar lelaki cuba membuli pelajar gadis .

" Ugh . Eonnie ? Agh . Appa . ", rintih Tzu Yu kesakitan. Keadaan Tzuyu yang rambutnya sudah berantakan dan pakaiannya agak kotor .

" Kingka ? Heol . Dah la gedik macam perempuan . Dayus lagi . Huh ! ", perli Ha Young . Bangtan yang tadinya gelak terus terdiam dan memandang tajam ke arah Apink .

Bangtan mara ke hadapan Apink . " Ulang balik apa yang kau cakap tadi ? Tak berapa jelas !  ", kata Tae Hyung menahan geram .

" Laa ? Pekak jugak ? Hisy . Mari aku terangkan balik apa yang Ha Young katakan tadi . Dia kata , kau kingka yang tak berguna , dayus pukul perempuan . ", kata Cho Rong mengulang semula ayat Ha Young .

Tae Hyung mengepal penumbuknya lalu dihayunkan di hadpaan wajah Cho Rong .Sikit saja lagi kena pada wajah Cho Rong , satu suara membuat perbuatan Tae Hyung yang hendak menumbuk Chorong terhenti.

" Yah Kim Tae Hyung pabo ! Cho Rong eonnie !! Jeojangnim ( pengetua ) panggil kamu berdua ke pejabat . ", kata  Min Ra sambil mencari nafas akibat prnat berlari .

" Yah , chingudeul , korang masuk kelas dulu . Okay ? Nanti aku datang . Just kata kat songsaenim aku jumpa pengetua . ", arah Cho Rong . Apink hanya akur dan masuk ke kelas . Tzu Yu juga sudah masuk ke kelasnya .

" Chingu , jumpa di rooftop lepas nih . Ada hal perlu dibincangkan ", kata Tae Hyung . Bangtan pun menuju ke rooftop sekolah . Tiba tiba , Cho Rong mencebik .

" Ingatkan nak suruh masuk kelas tadi . Tapi salah rupanya . Nak poteng kelas lagi adalah . Maybe kau lupa matapelajaran lepas ni . Tak kan lah dah lupa ? Kejap lagi matapelajaran Addmaths oleh Kim Jong Kook songsaenim .", kata kata Cho Rong membuatkan Bangtan berhenti seketika .

Mendengar saja nama cikgu tersebut , pasti mereka sudah membayangkan bagaimana keadaan mereka nanti .

Akhirnya , mereka berpatah balik dan menuju ke arah kelas mereka . " Eonnie ! Tae Hyung ! Janganlah nak bergaduh lagi ! Kaja kita ke pejabat ! ", marah Min Ra . Dari tadi tercegat melihat pergaduhan si Kingka dan si Queenka itu .

————————————————

••—Pejabat Sekolah—••

Pintu bilik milik pengetua sekolah diketuk .

Tok ! Tok ! Tok !

—————————————————

B E R S A M B U N G ~

Continue Reading

You'll Also Like

167K 3.5K 27
LECTURER & STUDENT MEREKA ditemukan kerana NYA, Tetapi Setiap kali pertemuan pasti ada salah sorang dari mereka akan tergoda sampai bawa ke mimpi. Te...
4.6M 107K 58
Kerana satu insiden yang tidak di ingini telah menjadikan mereka sepasang suami isteri. Bukan atas kemahuan diri, bukan atas kerelaan hati. Safa Saf...
9.9K 1.7K 51
Para pelajar 5F mempunyai satu misi sulit di Sekolah Menengah Sultan Muadzam Shah. Sasaran mereka adalah Cikgu Wan, makhluk berupa harimau dan berger...
1.7M 13.6K 11
<2nd Novel> Highest Ranking- #1inAction(23/2/2021) [Completed] Known as Healing Love. "Di saat awak tahu siapa diri saya yang sebenarnya, yo...