RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 5

By TICERSHAM

218K 1.5K 35

SIRI 5, lanjutan daripada SIRI 4, masih mengekalkan jalan cerita pengalaman hidup seorang guru yang bernama S... More

BAB 2 : CINTA HADIR TANPA DIDUGA
BAB 3 : INGIN MENGANDUNG
BAB 4 : JUST JOKING
BAB 5 : REZEKI DI KAMPUNG
BAB 6 : MASIH DI KAMPUNG
BAB 7 : TADIKA
BAB 8 : HANYA UNTUK MEMBANTU
BAB 9 : MENJENTIK NAFSU
BAB 10 : UJI DIUJI
BAB 11 : MENGANDUNG JUGA AKHIRNYA
BAB 12 : BERITA GEMBIRA
BAB 13 : KERANA DEMAM
BAB 14 : COUNTER ATTACK
BAB 15 : PLEASE, COME IN!!
BAB 16 : ALANG-ALANG MENYELUK PEKASAM
BAB 17 : SEJARAH TERSINGKAP
BAB 18 : KAKAK ANGKAT
BAB 19 : RUMAH BAHARU PUSAT URUT
BAB 20 : CARAMEL MOCHIATO
BAB 21 : ADAKAH INI DIKATAKAN CINTA
BAB 22 : RINGAN RASA BADAN
BAB 23 : BATU ASAS PECAH TANAH
BAB 24 : SEWAKTU HUJAN MEMBASAHI BUMI
BAB 25 : PERSEDIAAN AWAL
BAB 26 : PERSON-IN-CHARGE
BAB 27 : MELAYANI 'SUAMI'
BAB 28 : KEHAUSAN
BAB 29 : GENTLEMAN
BAB 30 : ZAM DEBAB SHAM KEDING
BAB 31 : GELAP RASA DUNIA INI
BAB 32 : PENGORBANAN SEORANG SUAMI
BAB 33 : KEPULANGAN YANG DINANTI
BAB 34 : PERTEMUAN AWAL MEMBIBITKAN PERSAHABATAN
BAB 35 : PERLUKAN AKU MEMBANTU
BAB 36 : AKAN ADAKAH SINAR BUATKU
BAB 37 : SEMUANYA BERKEMUNGKINAN

BAB 1 : END OF THE BEGINNING

19.3K 76 0
By TICERSHAM



"Bang Long"


"Ye Hawa" jawabku pagi itu, dengan tubuh Hawa dalam dakapanku, kepalanya dilentokkan ke dada kiriku, sambil aku membelai rambutnya.


"Tak sangka kan?" sambungnya sambil tunduk mengusap batang kemaluanku yang agak kendur setelah memuntahkan laharnya di dalam lubuk ghairah sepupuku itu.


"Errmm...." Balasku ringkas. "Tak sangka apa Hawa?" soakku sengaja ingin menduganya.


"Ye la, kita jadi macam ni, kita main...hehehe" jawabnya malu-malu sambil terus menggenggam erat batangku. "Ni haa, benda ni, sampai penat Awa dibuatnya" getusnya memicit-micit koteku.


"Auchh..." aku mengaduh kecil. "Sakit tau" kataku terus ku picit buah dadanya.


"Bang Long ni nakal la.." juihnya terus kami berkucupan apabila dia mendongakkan kepalanya melihatku.


"Hawa menyesal tak?"soalku selepas bibir kami terlerai. Hawa menggelengkan kepalanya, senyum, lalu kembali mengucup bibirku. Kami berpelukan mesra.


"Tapi, Awa harap apa yang berlaku ni, rahsia kita je ye Bang Long" pintanya sambil mengusap dadaku.


"Ye Hawa, abang akan simpan rahsia ni sampai mati" jawabku. "Tapi abang rasa bersalah jugak sebab ajak Hawa check in, sebab Hawa cousin abang, kalau la Ucu tau, husband Hawa tau, mati kita"


"Alaa, Bang Long, kalau kita tak bagitau, depa mana nak tau" jawabnya. "Lagipun, kalau bertepuk sebelah tangan, takkan berbunyi. Awa pun nak, Awa pun tak dapat tahan bang.."


"Ermm...."


"Bang Long jangan risau ye, jangan rasa bersalah. Kita sama-sama nak. Awa enjoy dengan Bang Long. Bang Long banyak tolong Awa. Kita kenal dah lama, Awa tak rasa menyesal sikit pun sebab serahkan tubuh Awa kat Bang Long"


"Thanks Hawa, lega abang dengar. Tapi abang minta maaf kalau tak dapat puaskan Hawa"


"Ishh, Bang Long ni, merepek je. Awa puas la, Awa klimaks banyak kali tau. Ni haa benda ni, sedap sangat Awa rasa." Jelasnya sambil menggenggam manja batang kemaluanku yang separa keras.


Perlahan-lahan Hawa mengubah kedudukan tubuhnya, dia menyembamkan kepalanya ke bahagian bawah perutku, lantas dikulumnya koteku. Aku mendesah kesedapan, terasa bibir munggilnya dan lidahnya mengurut perlahan atas bawah kemaluanku, hingga perlahan-lahan batangku mencanak tegang memenuhi rongga mulut sepupuku ini. Rakus dia mengerjakan batang zakarku sambil aku mengusap alur cipapnya yang kian mengembang mengemut menahan geli bercampur nikmat. Setelah agak lama Hawa dalam keadaan senget begitu, aku membetulkan kedudukan, aku bergerak agar dapat baring, lalu aku alihkan kaki Hawa mengangkang di atas mukaku. Alur cipapnya kini di wajahku, dan kepalanya di bahagian bawah tubuhku, dengan posisi 69, kami bersilih ganti mendesis keghairahan.


Pagi itu, sekali lagi kami bersetubuh, beradu tenaga bernafsu ghairah melayari bahtera bersama, terkapai Hawa dibuai ombak asmara berahi hingga tercungap dia beberapa kali menerima tusukan nikmat demi tusukan, dan akhirnya kami terdampar kepuasan. Terlelap sepupuku memeluk lenganku, begitu ayu wajah yang terpancar kepuasan. Aku tenung dan renung wajahnya, sepupuku sendiri yang pernah suatu ketika semasa dia kecil, kami bermain bersama, orang pernah ku dukung, kumandikan. Kini, aku melakukan sekali lagi, aku mandikan, aku dukung, aku main bersamanya, tapi dalam konteks dan situasi yang jauh berbeza. Situasi penuh berahi, penuh ghairah, penuh nikmat.



"Hati-hati ye drive ye Hawa" kataku sewaktu kami bersalaman di basement.


"Bang Long pun, nanti kalau ke Melaka, bagitau la Awa" balas Hawa


Kami berpisah sementara, membawa haluan masing-masing. Aku ke utara,dia ke selatan. Tujuan asalnya hanya untuk berlakon berpura menjadi suami Hawa, tak sangka lakonan menjadi real hingga berakhir di ranjang. Bangga aku melihat tubuhnya kekejangan sewaktu mengalami klimaks, suka aku melihat dia bersungguh memacu di atas tubuhku, seronok aku mendengar suara erangannya yang mengghairahkan tatkala menerima tusukan demi tusukan bertubi-tubi menerjah ke dasar lubuk nikmatnya. Apa yang lebih membahagiakan ialah, Hawa akui yang dia tidak menyesal atas apa yang berlaku, walaupun tubuhnya menjadi santapanku, lurah nikmatnya menjadi tempat bersemadinya air maniku.


************


Kini hampir dua bulan berlalu setelah peristiwa manis antara aku dan Hawa, rutinku kembali seperti biasa. Lagi dua bulan, berakhirlah tahun ini, dan bermulalah tahun baharu, dan hujung tahun nanti sewaktu cuti persekolahan, Ustazah Nurul Huda akan menunaikan ibadat Umrah.


"Harap cikgu faham ye, kalau boleh saya nak lupakan semua yang berlaku" teringat kembali perbualan aku dengan Ustazah Nurul Huda saat dia meluahkan niatnya untuk hentikan semua kemaksiatan, dia ingin berubah dan insaf, dan akan pergi umrah.


Aku aku dengan permintaannya, dan menyokong penuh keputusannya itu. Ustazah Nurul Huda juga berharap aku juga berubah, dan hentikan apa yang berlaku. Aku hanya mampu mengangguk lemah kerana dia percaya yang aku hanya melakukannya hanya dengan dia. Hingga kini itu, Ustazah Nurul Huda tidak tahu yang aku nakal dengan beberapa orang lain.


"Cikgu, saya tak jadi nak gi bulan puasa, saya gi hujung tahun masa cuti sekolah"


"Ooo, ye ke, kenapa tukar?" soalku semula apabila Ustazah memberitahu perubahan perancangannya.


"Payah Nisa, kalau time cuti, dia boleh dok kampung" jelas Ustazah Nurul Huda.


"Tak lama lagi ni, 2-3 bulan lagi dah" balasku pula


"A'aa, harap-harap takde masalah nanti"


Sejak detik itu, hubungan aku dengan Ustazah Nurul Huda tidak semesra dahulu, masih bertegur sapa, namun dia banyak mengelak bertembung denganku. Aku tahu dia ingin buang jauh-jauh kenangan kami bersama. Aku hormati kehendaknya. Aku tak kisah kerana, aku masih ada perempua lain yang boleh aku lunaskan nafsuku, selain Cikgu Suriani dan Syafikah yang masih setia denganku, aku masih ada Hanim, Rabiatul, Cikgu Rohayu, dan Yana yang hanya menjadi touch and go sekiranya perlu.


"KRINGGGGGGGG!!!!" bunyi loceng memecah imbasan memori indahku


Cikgu Suriani



"Mengelamun apa tu?" aku ditegur seseorang yang amat kukenal milik suaranya.


"Eh, Sue...takde la, teringatkan Sue je" jawabku sengih apabila ku yakin tiada orang lain yang mendengarnya.


"Ngade.." balas Cikgu Suriani menjuih. "Kan tadi dah dapat"


"Hehehe, tadi dapat sikit je..." jawabku senyum.


Teringat peristiwa pagi tadi sewaktu pelajar dan guru lain sedang berada di dewan menghadiri ceramah Israk Mikraj, aku bersama Cikgu Suriani melepaskan rindu di makmal. Dengan waktu yang terbatas, aku hanya di blowjob sahaja hingga memancutkan air maniku ke dalam mulutnya.


"OK la tu, daripada takde langsung" sindirnya terus berlalu setelah mencubit manja lenganku.


"Auchh...." Aku memerhatikan lenggok tubuh Cikgu Suriani berlalu pergi. Setahun lebih telah berlalu hubungan aku dengannya, dalam tempoh masa itu, berpuluh kali tubuh rakan sejawatku ini menjadi habuan santapan nafsuku. Cikgu Suriani juga suka dan dia akui tidak pernah menyesal menyerahkan tubuhnya padaku. Walaupun pada mulanya hanya sekadar membalas dendam, kini kami ibarat suami isteri, namun tidak tinggal bersama. Cikgu Suriani juga menganggap aku sebagai suami angkatnya. Sungguh bertuah hidupku disayangi oleh Cikgu Suriani.



Lagi beberapa minggu sesi persekolahan akan tamat, pelajar akan bercuti panjang. Guru pula akan berehat, balik kampung dan bercuti bersama keluarga. Aku dan AJK Kelab Guru sibuk menyediakan laporan tahunan, kerana minggu hadapan akan diadakan mesyuarat agung, dan pemilihan Jawatankuasa yang baru. Dalam kesibukan di sekolah, aku juga telah mendaftar Adam ke tadika yang agak terkenal di sini, dan telah melunaskan yuran yang perlu dibayar. Aku masih lagi memerlukan bantuan Kak Sal bagi mengasuh anakku sekiranya perlu, jika aku berkursus atau sebagainya, namun bukan menjadi pengasuh sepenuhnya seperti sebelumnya.


Cuma apa yang aku rungsingkan ialah pergerakan Adam ke tadika. Tadikanya bermula jam 8 pagi, manakala aku ke sekolah seperti biasa. Nak tak nak, aku perlu bantuan Kak Sal bagi urusan tersebut.


"Cikgu jangan susah hati, akak boleh tolong" ujar Kak Sal yang melegakan aku.


"Buat sementara je Kak, sementara saya dapat cara lain"


Nasib baik Kak Sal setuju untuk menerima Adam pagi seperti biasa sebelum aku ke sekolah, lalu Setelah aku masuk sekolah, aku kembali semula ke rumah Kak Sal mengambil Adam untuk dihantar ke tadika. Mujurlah pihak sekolah memahami aku yang bersendirian, lalu tidak memberikan aku kelas awal pagi, untuk aku keluar sebentar menguruskan Adam. Semuanya akan bermula tahun hadapan, memang penat kurasakan berulang alik ke sana ke mari dalam tempoh satu jam itu.




....sambung

Continue Reading

You'll Also Like

42.7K 1.8K 12
Y/N and Lizzie have both been married for a few years and they have a son together. But with Lizzie's career blowing up and Y/N spending so much time...
15.5K 922 39
• ═══ೋ❀❀ೋೋ❀❀ೋ═══ • ❝You're our light in the dark.❞ ★★★★★ don't forget to vote, comment & follow All rights reserved. Copyright © 2021 sixofbrekker
312K 14.7K 49
The story of a girl and her five best friends and how in just one night everything fell apart... Or was it just one night? Will she be able to brin...
6K 158 18
Friendship is magical but what's more frantic than that. If you find the smiles and touch of the only person you called as a friend, too soothing and...