Awek Seksi Bertudung

By Ombakberahi

820K 2.6K 144

Perubahan kekasihku menjadi nakal dan seksi More

Bab 1 - Perkenalanku dengan Anis
Bab 2 - Anis yang Seksi
Bab 3 - Menonton Wayang
Bab 4 - Belajar Blowjob
Bab 5 - Fantasi Mini Dress
Bab 6 - Shopping 1
Bab 7 - Shopping 2
Bab 8 - Test baju
Bab 9 - Dinner 1
Bab 10 - Dinner 2
Bab 11 - Video Call
Bab 12 - Video Call Di Tempat Kerja
Bab 13 - Air Msia
Bab 14 - Mengenal housemate
Bab 15 - Dunia rempit
Bab 16 - Model Sambilan Part 1
Bab 17 - Model Sambilan part 2
Bab 18 - Akhirnya, Pertemuan
Bab 20 - Pilihanku
Bab 21 - Hijab Yang Terlerai
Bab 22 - Datuk Din
Bab 23 - Perancangan
Bab 24 - Mandi Sungai
Bab 25 - Asmara
Bab 26 - Fantasi Miniskirt
Bab 27 - Model untuk Datuk Din
Bab 28 - Pangkor Paradise
Bab 29 - Dinner
Bab 30 - Naughty Secretary Part 1
Bab 31 - Naughty Secretary Part 2
Bab 32 - Temptation
Bab 33 - Pengakhiran Yang Ternanti
Bab 34 - Back To Normal
Bab 35 - Taman Saksi Percintaan
Bab 36 - No Panties Day
Bab 37 - My Naughty Model
Bab 38 - One Step Closer

Bab 19 - Aksi Dalam Kereta

28.6K 71 4
By Ombakberahi

"Tempat ni okay ke sayang?”, soalku untuk kepastian.

"Sini memang clear abang. Syaza pernah cerita dia datang sini dengan tunang dia, kadang scandal dia", jawab Anis.

"Terima kasih Syaza kerana banyak mengajar awek aku benda-benda penting begini", kataku dalam hati.

Kami asyik bercium dan menyentuh anggota badan masing-masing. Aku geramkan tetek Anis. Dah lama aku simpan hasrat untuk menjamahnya. Sepanjang hari ini aku memerhatikan sahaja teteknya di sebalik baju kemejanya yang ketat itu.

"Sayang, abang nak makan nasi lemak ni", kataku sambil meramas teteknya dari luar.

"Abang lapar ek, kejap ek", balas Anis manja. Anis kemudian membuka butang bajunya satu per satu dengan perlahan. Badannya digerakkan mengikut alunan muzik di radio. Anis menghadap aku. Menghalakan tubuhnya padaku. Kemudian bajunya diselak perlahan, mendedahkan teteknya yang terlindung di sebalik push up bra yang dipakainya. Dia kelihatan begitu seksi sekali. Pangkal teteknya terdedah kerana branya hanya menutup separuh teteknya. Anis kemudian menghalakan tangannya padaku. Aku menyambut. Lantas Anis menarik aku manja ke arah tubuhnya. Anis bersandar pada pintu kereta dan aku menyembamkan muka ku ke teteknya. Harum baunya. Nafsuku naik tak terkata.

Aku lantas membuka kemeja Anis. Selepas itu, mencapai hook branya dari belakang dan membuka bra nya. Anis kini topless. Hanya bertudung dan seluar sahaja. Oh sangat indah pemandangan malam itu. Tanpa membuang masa aku terus menerkam tetek yang aku rindukan selama ini. Aku menyonyot putingnya. Aku memicit-micit teteknya seperti seorang anak kecil yang kehausan. Aku sedut sekeras-kerasnya dan sekuat-kuatnya.

"Oh. Abang sedap bang. Hisap lagi bang", kata Anis menikmati permainan aku. Tangan kiri aku tidak duduk diam. Aku meramas dan memainkan putingnya. Sekali-sekali memicitnya keras.

"Auuuuuchhhhh abang. Jangan picit kuat sangat. Sakit", kata Anis meminta belas kasihan dariku. Aku mengerti dan melepaskan teteknya. Aku memandang matanya. Tersenyum.

"Eeeeeee janganla pandang macam tu. Malu la sayang", kata Anis sambil menutup wajahnya.

Aku ketawa. Menyelak tangannya dan kembali mencium bibirnya, memasukkaan lidahku ke dalam mulutnya. Anis menyambut mesra lidahku dan menghisap lidahku.

Tanganku turun ke bawah. Turun ke seluar Anis. Aku cuba membuka butang seluar jeansnya. Anis tidak menghalang. Malah kakinya semakin dibuka. Nyata dia juga mahukan ini. Butang dan zip berjaya dibuka. Jariku menyelinap masuk ke dalam panties nya. Basah. Melekit.

"Ohhhhh bang,.....ohhhhh", Anis mengeliat. Dia kesedapan saat jariku menyentuh cipapnya.

"Sedap sayang?", soalku. Sengaja bertanya soalan yang aku sudah tahu jawapannya.

"Emmmmmm sedap", bisik Anis ke telingaku perlahan. "Lagi bang. Main lagi bang", sambungnya.

Anis mula ghairah. Dia mahukan aku bermain dengan bijinya. Dia mahukan jariku. Aku menghisap puting teteknya kembali bagi membuatkan Anis lebih klimaks. Sambil itu aku menggigit perlahan putingnya. Dia menikmatinya.
Jariku menjumpai biji Anis. Aku mula menjalankan misi. Bijinya aku gentel-gentel. Sekejap atas bawah. Sekejap kiri kanan. Anis tidak dapat duduk diam. Pinggulnya bergerak ke kiri dan kanan.

"Oh bang. Kenapa sedap sangat bang", rengek Anis.

Aku meneruskan permainan. Aku menekan-nekan bijinya. Bermain di alur cipapnya. Basahnya tidak terkata. Seperti banjir di dalam panties nya.

"Oh bang. Laju lagi bang. Jangan berhenti bang. Sedap sangat bang", rengek Anis lagi. Dia memegang tanganku. Erat. Aku rasakan dia semakin hampir ke klimaks. Urutan aku dibijinya dilajukan lagi. Mengorek-ngorek bijinya.  Sambil itu aku menyedut putingnya dengan kuat. Sekitar teteknya juga aku gigit. Sehingga berbekas, love bite tanda cinta kami malam ini.

Akhirnya Anis mengejang. Memeluk tanganku dengan lebih erat. Dia tidak berkata apa-apa. Hanya nafasnya laju. Mata dan mulut tertutup rapat. Tanganku masih di dalam panties nya. Banjir. Aku membiarkan tanganku di situ. Anis masih memejamkan mata. Tangannya memeluk lenganku. Betul-betul dia klimaks.

Perlahan-lahan aku menarik tanganku keluar. Dia tersedar lalu membuka matanya.

"Emmmmmmmmm sedap. Rindu tau abang main cipap sayang. Lama tak dapat", kata Anis.

Aku tersenyum. Kelihatan Anis begitu seksi sekarang. Dengan tidak berbaju. Hanya bertudung dan berseluar sahaja.

"Sayang. Seksi sangat abang tengok sayang sekarang. Abang nak ambil gambar sayang tau. Buat kenangan", kataku. Aku mengharapkan respon yang baik. Sekiranya dia menolak, aku akan terus memujuknya hingga berjaya.

"Dalam kereta ni ke? Ok. Sayang sekarang model part-time kan", ujar Anis lalu membetulkan tudungnya sepaya kelihatan kemas.

Aku mengeluarkan kamera aku dan mengambil gambarnya. Anis memberikan pose yang menarik dalam kereta. Dia meletakkan tangannya di antara seat kereta dan dashboard, mata memandang aku. Muka control seperti seorang model majalah. Nafasnya ditarik supaya badannya melonjak ke hadapan, membuatkan teteknya maju ke hadapan. Aku terus mengambil beberapa keping gambar.

Seterusnya Anis duduk di atas seat. Kakinya yang masih dengan heels diletakkan di atas dashboard. Seat diturunkan sedikit. Anis berbaring seperti di tepi pantai.

Pose seterusnya, Anis di atas seat, tangannya menutup kedua-dua teteknya. Lidahnya dijelirkan sambil memandang aku. Dia kemudian memicit puting teteknya. Cuba menjilat teteknya sendiri.

Oh cukup indah pemandangan ini. Cukup nakal Anis. Hebat dia di hadapan kamera. Tiada langsung rasa takut atau malu-malu. Batangku sangat tegang melihat pose-pose dahsyat daripadanya.

Anis kemudian turun ke kelangkangku. Memegang batangku.

"Abang belum pancut lagi kan, sayang buat untuk abang tau", kata Anis sambil mengocak batang aku.

Aku mendapat idea. Aku mengambil phone dan mengaktifkan kamera hadapan. Aku letak phone aku di hadapan Anis. Anis jelas dapat melihat dirinya memegang batang aku melalui skrin phone aku.

"Abang nak rakam sayang main batang abang ye? Nakal tau", katanya sambil mencubit pahaku. Akan tetapi tidak pula dia menghalang. Malah dilajukan lagi kocakan tangannya.

Aku terus tekan butang record. Anis hanya memandang kamera dan tersenyum sambil memainkan batang aku. Sesekali dia memandang aku pula. Perlahan-lahan Anis menurunkan kepalanya, mengulum kepala batangku. Dia menjilat-jilat bahagian kepala dengan lidahnya. Menyedut-nyedut perlahan. Memberikan kiss berkali-kali.

"Sedapnya batang ni...emmmmmm", kata Anis apabila melepaskan batangku dari mulutnya sambil memandang tepat pada kamera. Dia kemudian menyambung aksi blowjob dengan memberikan kiss pada bahagian tepi batangku. Kemudian dia menjilat-jilat batangku seperti memakan ais krim. Semua ini aku dapat saksikan dengan jelas melalui kameraku.

"Oh sayang....sedap... Lagi sayang", aku bersuara. Memberikan galakan kepada Anis. Tanganku mencari sesuatu. Aku meramas bontotnya yang tonggek itu. Memicit-micitnya sekuat hati.

"Auuuuuuuchhhhh.... Jangan picit kuat sangat", ujar Anis yang terganggu tumpuannya pada batangku.

Aku semakin geram. Kerana tidak dapat lagi menahan, aku memegang kepala Anis lalu menolaknya ke batangku. Anis yang sudah tahu, membuka mulutnya dan terus menelan habis batangku. Maka bersemadilah batangku di dalam mulutnya yang panas dan basah. Aku syak Anis sukakan blowjob yang sedikit ganas. Dia seolah-olah sengaja menunggu aku memaksanya blowjob.
Entahlah, mungkin imiginasiku agaknya.

Seperti orang mengantuk disorong bantal, Anis terus menghisap batangku selaju mungkin. Dia menghisapnya dengan lahap. Jelas Anis menyukai aktiviti ini. Sesekali dia memandang ke kamera menunjukkan her level of sluttiness.

"Ohhhh sayang, sedap sayang hisap. Kuat lagi sedut sayang", kataku sambil menahan kesedapan yang melanda diriku.

"Eeeehhhhmmmmmm....... Ehmmmmmmmm..", itu sahaja yang dapat diperkatakan Anis kerana batangku berada di dalam mulutnya. Dia sengaja melelehkan air liurnya pada batangku supaya bunyi kulumannya semakin kuat didengar.

"Abang, henjut la kepala sayang. Laju-laju", pinta Anis selepas dia melepaskan batangku dari mulut.

"Yeke. Laju-laju ek. Sayang suka ek abang henjut kepala sayang macam tu?”, soalku mengusiknya.

"Emm suka sangat. Rasa seronok kulum batang macam tu. Cepatla abang", kata Anis seterusnya memasukkan kembali batangku ke dalam mulutnya. Nampaknya dia telah tidak sabar lagi. Aku tanpa membuang masa, terus memegang kepalanya dan menghenjut ke batangku. Aku mengulanginya beberapa kali dengan laju. Sambil itu Anis melawan henjutan aku supaya ada rhythm.

"Ooooohhhhh, sedap sayang hisap", aku mengerang kesedapan.

Memang sedap diperlakukan begini. Apabila ditekan kepalanya, terasa kemutan mulut Anis semakin kuat. Bunyi air liurnya yang meleleh tidak putus. Menaikkan nafsuku. Akhirnya Anis kepenatan. Dia berehat sebentar dengan melepaskan batangku dari mulutnya dan meletakkan kepalanya di pehaku. Sambil itu dia memandang kamera sambil tersenyum.  Sesekali dia menjelirkan lidahnya menunjukkan aksi nakalnya.

Aku menjalarkan tanganku kepada teteknya. Anis mengeliat kegelian namun masih memandang kamera.

"Emm sedap abang ramas tetek sayang... Aaaarghhhhhh", rengek Anis kenikmatan.

Patutkah aku merasmikan Anis malam ini? Dalam kereta ini.

Aku dah berjanji pada diriku. Tapi aku tak dapat tahan lagi.

Bersambung...












Continue Reading

You'll Also Like

47.3K 4.7K 25
Qaleef Akhtar x Aireen Qaisara To be honest, cikbunga tak fikir lagi sinopsis dia. Tunggu separuh cerita baru cikbunga up sinopsis dia okay! Sekarang...
1.4M 64.5K 62
ℕ𝕒𝕚𝕝𝕒𝕙 𝕁𝕒𝕟𝕟𝕒𝕙 𝕃𝕖𝕗𝕥𝕖𝕟𝕒𝕟 𝕂𝕠𝕞𝕒𝕟𝕕𝕖𝕣 𝕌𝕥𝕙𝕞𝕒𝕟 𝔽𝕚𝕣𝕕𝕒𝕦𝕤 𝑲𝒂𝒓𝒚𝒂 𝒊𝒏𝒊 𝒉𝒂𝒏𝒚𝒂𝒍𝒂𝒉 𝒓𝒆𝒌𝒂𝒂𝒏 𝒅𝒂𝒏 𝒉𝒂𝒔�...
11.6K 268 9
Mengisahkan hidup seorang isteri yang masih belum mempunyai cahayamata, sering ditinggalkan suami kerana terlalu sibuk berkerja..mencari kemewahan hi...
22.6K 2K 25
Orang kata, perempuan yang masuk bidang ketenteraan adalah manusia paling gila dan berani mati. Dianggap bersifat lemah dan semestinya tingkah laku f...