OG| A True Love (Slow Update)

็”ฑ xMrs_HU

9.3K 679 25

๐Ÿ„บ๐Ÿ„ฐ๐Ÿ…๐Ÿ…ˆ๐Ÿ„ฐ ๐Ÿ„ฟ๐Ÿ„ด๐Ÿ…๐Ÿ…ƒ๐Ÿ„ฐ๐Ÿ„ผ๐Ÿ„ฐ ๐Ÿ…‡๐Ÿ„ผ๐Ÿ…๐Ÿ…‚_๐Ÿ„ท๐Ÿ…„ '๐‘†๐‘Š๐ธ๐ธ๐‘‡ ๐ถ๐‘‚๐‘ˆ๐‘ƒ๐ฟ๐ธ-1~ LA NOSTRA STORIA D'AMORE NON HA FINE. Put... ๆ›ดๅคš

ATL๐Ÿฅ€
LxA 1๐Ÿฅ€
LxA 2๐Ÿฅ€
LxA 3๐Ÿฅ€
LxA 4๐Ÿฅ€
LxA 5๐Ÿฅ€
LxA 6๐Ÿฅ€
LxA 7๐Ÿฅ€
LxA 8๐Ÿฅ€
LxA 9๐Ÿฅ€
LxA 10 ๐Ÿฅ€
LxA 11๐Ÿฅ€
LxA 12๐Ÿฅ€
LxA 13๐Ÿฅ€
LxA 14๐Ÿฅ€
LxA 15๐Ÿฅ€
LxA 16๐Ÿฅ€
LxA 17๐Ÿฅ€
LxA 18๐Ÿฅ€
LxA 20๐Ÿฅ€
LxA 21๐Ÿฅ€
LxA 22๐Ÿฅ€
LxA 23๐Ÿฅ€
LxA 24๐Ÿฅ€
LxA 25๐Ÿฅ€
LxA 26๐Ÿฅ€
LxA 27๐Ÿฅ€
LxA 28๐Ÿฅ€
LxA 29๐Ÿฅ€
LxA 30๐Ÿฅ€
LxA 31๐Ÿฅ€
LxA 32๐Ÿฅ€
LxA 33๐Ÿฅ€
LxA 34๐Ÿฅ€
LxA 35๐Ÿฅ€
LxA 36๐Ÿฅ€
LxA 37๐Ÿฅ€
LxA 38๐Ÿฅ€
LxA 39๐Ÿฅ€
LxA 40๐Ÿฅ€
LxA 41๐Ÿฅ€
LxA 42๐Ÿฅ€
LxA 43๐Ÿฅ€

LxA 19๐Ÿฅ€

174 12 0
็”ฑ xMrs_HU

Warning part bawang!!

Lienz Ryan dan Lienza Razeen hanya melihat sahaja tubuh kaku adiknya yang berada di atas katil pesakit itu. Lienz Ryan memegang tangan adiknya seperti menyalurkan kekuatan. Abang mana je tidak sedih bila adik mereka sakit seperti ini.

"Ayan, kau dah cakap ke kat Rey yang Lana masuk hospital."

Lienz Ryan hanya menggeleng kan kepala sahaja. Lienza Razeen paham akan perubahan adiknya yang lelaki ini, Lienz Ryan jarang sekali seperti ini jika adik kesayangan mereka tidak apa-apa mungkin dia takut jadi seperti dulu.

"Kau jaga Lana jap aku nak call Rey bagitahu yang Lana masuk hospital." Baru sahaja mau berlalu pergi Lienz Ryan terus memberhentikan pergerakan Lienza Razeen.

"Papa dah tau ke Lana masuk hospital, dia tak nak ke datang sini." Tanya Lienz Ryan.

"Kau tau kan perangai papa macam mana dekat adik. Aku dah call tadi tapi jawapannya sama je. 'Bukan urusan aku'. Aku pun tak tau nak buat apa dah." Kata Lienza Razeen dalam intonasi sedih. Ye dia sedih akan nasib yang malang menimpa adik perempuan nya ini.

"Bodoh punya orang tua, kalau dia bukan bapak aku dah lama aku humban dalam penjara." Geram sekali Lienz Ryan dibuatnya.

"Nak buat macam mana, dah tu perangai bapak kita, hadap jelah. Aku keluar dulu nak call Rey ada apa-apa panggil aku." Lienza Razeen terus menuju keluar bilik untuk call bakal tunang adiknya.

"Maafkan abang dik, maafkan abang tak dapat jaga adik dengan sempurna seperti apa yang umi nak. Maaf." Birai mata milik Lienz Ryan kini berair akibat menahan tangisnya tumpah.

•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•

"Ha ok aku datang sana sekarang." Han's Andrey terus meletakkan panggilan dan terus bersiap untuk ke hospital yang dimana bakal tunang nya berada.

Dia dapat panggilan dari bakal abang ipar nya yang Liliana sedang berada di hospital akibat serangan panic attack yang teruk.

Laju sahaja Han's Andrey turun ke bawah, dia perlu cepat sampai ke hospital untuk melihat keadaan buah hatinya itu.

"Oii Rey kau nak pergi mana ni, gelabah beno aku tengok kau ni." Tanya Elvien bila dia melihat sahabatnya yang ingin cepat keluar.

"Aku nak pergi tengok Liliana jap, dia masuk hospital kalau nak ikut cepat."

"WHAT!! Vien jom cepat Vien, baby Liana kami huhu." Kata Ryu dengan terkejut nya.

Mereka terus berlalu pergi ke arah kereta Range Rover milik Han's Andrey itu, patut nya Elvien dan Ryu harus naik kereta sendiri tapi tulah malaskan.

Sampai sahaja di hospital, mereka terus pergi ke arah bilik VIP yang di katakan oleh Lienza Razeen. Jumpa sahaja nombor bilik mereka mengetuk pintu dahulu sebelum masuk.

"Adel.." Perlahan sahaja suara Andrey memanggil nama buah hati nya.

Liliana baru sahaja menyedarkan diri tadi, mukanya merah akibat menangis tadi. Han's Andrey mengetap gigi nya bila dia melihat wajah merah milik buah hatinya. Siapa yang buat orang yang dia sayang menangis ni.

"An.." sebut sahaja separuh nama Andrey terus Liliana sambung menangis lagi, tidak tau kenapa dia jadi manja pula.

"Adik kenapa nangis ni, adik nak apa cakap kat abang biar abang belikan." Lembut sahaja suara Lienza Razeen memujuk adiknya.

"La..Lana nak u..umi, Lana nak abang A..Ahan." sebak sahaja suara Liliana tika ini. Dia memerlukan pelukan hangat dari seorang yang bergelar ibu. Dia sangat rindu akan pelukan umi nya.

Terus diam mereka semua, tidak tau mau balas apa. Mereka merasa kesian dengan nasib Liliana Radella. Gadis yang malang pura-pura kuat di depan mereka semua ini. Mereka pun tidak mampu jadi seperti gadis yang kuat ini tapi mempunyai 1001 kesakitan.

"Rey kau jaga Lana, kami keluar dulu apa-apa panggil aku." Lienz Ryan ingin memberi ruang kepada dua pasangan ini.

Mereka terus keluar dari bilik VIP milik Liliana. Dan sekarang hanya tinggal mereka berdua sahaja, suasana sungguh tegang. Andrey memandang wajah merah Liliana akibat menangis tadi. Rasa kasihan menguasai diri.

"Hey Dolcezza, kenapa menangis ni hm. Ada sakit mana-mana ke." Tanya Andrey lembut.

Liliana hanya melihat kedalam anak mata milik Han's Andrey untuk mencari sesuatu. Tapi apa yang dia dapat lihat hanyalah rasa kasihan dan kasih sayang yang tulus dari hati. Liliana tersenyum sedikit dan menggeleng kepala walaupun birai mata masih basah

"Lana nak umi, Lana tak nak tinggal dengan papa, papa tak sayang Lana. An bawalah Lana pergi jauh dari papa." Adu Liliana manja. Dia sudah berasa selesa dengan Andrey walaupun jejaka ini beku.

"Hey jangan lah cakap macam tu, tak lama lagi Rey janji Rey bawa Adel jauh dari papa ok. Dah jangan sedih Rey tak suka." Hanya dengan Liliana Radella sahaja sifatnya berubah 180 darjah. Penangan seorang Liliana sungguh hebat sampai boleh membuat Han's Andrey jejaka yang beku dan menyeram itu menjadi lembut.

"An janji tau dengan Lana, nanti bawa Lana jauh-jauh."

"Yee janji dah sekarang rehat ok lagi dua hari Adel boleh keluar."

Liliana membetulkan posisi untuk baring, dia berasa letih akibat menangis terlalu lama. Andrey hanya melihat sahaja Liliana yang sudah memejamkan mata nya. Tidak lama kemudian terdengar dengkuran halus dari Liliana. Han's Andrey hanya tersenyum sahaja melihat wajah merah milik buah hati nya.

•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•

Sudah 3 hari Liliana menetap di hospital, hari ini dia akan pulang ke rumah, abangnya memberitahu bahawa yang mengambil nya ialah Andrey.

Sudah 10 minit dia menunggu tapi tidak lihat lagi kelibat bakal tunang nya itu, aih janji melayu betul mamat beku ni. Tadi aku sudah menelefon Andrey dan tanya bila dia ambil aku, katanya dalam perjalanan lagi 5 minit. Ni lebih 5 minit adalah.

"Lamanya, dah lapar ni huhu."

Tidak lama kemudian ada seorang jejaka yang menegur ku dari arah belakang, dengar sahaja suara yang memanggil nama ku sudah aku tau siapa manusia tersebut.

"Sorry lambat jalan jammed" Kata Han's Andrey, dia bukan sengaja mau ambil Liliana lambat.

"Owh takpa lah, jom I lapar lah jom makan dulu nak." Kata ku teruja.

"Ok, lepas tu kita pergi beli cincin tunang dulu baru balik mommy suruh tadi." Kata Han's Andrey dingin.

"Awalnya beli, kan awal lagi kenapa nak beli awal sangat." Tanya ku polos.

"Haih, kita nak tunang minggu depan lah Dolcezza." Balas Han's Andrey meleret kan suaranya.

Naik merah muka ku bila Han's Andrey memanggil ku begitu, macamlah aku tak tau apa maksud Dolcezza ni malu lah I camni..

"Kita pergi makan lepas tu beli apa yang patut ok Dolcezza, nanti aku hantar kau balik."

"Ok" balas ku teruja.

Kami pun lalu pergi ke arah kereta Range Rover milik Andrey untuk pergi ke arah yang ingin kami tujukan nanti.







Maafkan saya kalo terlalu over untuk part ni.

Next chptr saya try yg lebih ok

็นผ็บŒ้–ฑ่ฎ€

You'll Also Like

Demi Bahagia Mu ็”ฑ rose

ๆตชๆผซ

80.8K 3.7K 29
๐Ÿฅ€๐’ต๐“Ž๐’ถ๐“ƒ โ„›๐’ถ๐’ป๐’ถโ„ฏ๐“ x ๐’œ๐“๐“Ž๐’ถ ๐’ฌ๐’ถ๐’พ๐“ˆ๐’ถ๐“‡๐’ถ๐Ÿฅ€ _โ„›โ„ฏ๐“๐’ถ ๐’ฆ๐“Š ๐’Ÿโ„ฏ๐“‡๐’พ๐“‰๐’ถ ๐’Ÿโ„ฏ๐“‚๐’พ โ„ณโ„ฏ๐“๐’พ๐’ฝ๐’ถ๐“‰ โ„ณ๐“Š โ„ฌ๐’ถ๐’ฝ๐’ถโ„Š๐’พ๐’ถ_ Disatukan tanpa kerelaan hati.Itu...
270K 8.6K 30
Kerana terlalu sakit hati dipermainkan dengan bekas kekasihnya, Daniel, Ayra nekad utk menggoda bapa Daniel, Dato Zakery. Namun, ia terperangkap d...
510K 17.5K 70
( In editing process...) ๐€๐‘ - ๐‘๐€๐˜๐˜๐€๐ - "I'm looking for the right one, Nadra. Then, I'll straight off to propose her, marry her and treat her...
3M 270K 90
"Siapalah engkau agaknya Mr Blue?" Tindakan seorang jejaka misteri yang menyelamatkan nyawanya daripada mati lepas beberapa tahun yang lalu membuatk...