Hatiku Milikmu

By penulissepi2021

793K 4.1K 274

Kisah Alya yang baru sahaja menamatkan pengajian dalam bidang perhotelan. More

Bab 1
Bab 2
Bab 3
Bab 4
Bab 5
Bab 6
Bab 7
Bab 8
Bab 9
Bab 10
Bab 11
Bab 12
Bab 13
Bab 14
Bab 15
Bab 16
Bab 17
Bab 18
Bab 19
Bab 21
Bab 22

Bab 20

36.4K 225 13
By penulissepi2021

Afiq telah selesai mandi...Afiq melihat Alya yang tidur kepenatan. Afiq tak berani nak buka tudung Alya waktu Alya tidur, walaupun Afiq telah menjadi suami yang sah...bagi Afiq untuk permulaan biarlah dia mendapat keizinan daripada Alya terlebih dahulu untuk melihat rambut Alya. Eleh...ye la tu...kemaluan dia dah tengok tadi cerita camne pulak? Hihihi...siap jilat lagi kan...hehehe

Afiq menyarung baju kemeja kemudian dengan masih tuala di lilit di bahagian pinggang, Afiq mengejut Alya kerana melihat jam sudah menunjukkan pukul 12.30...mereka akan bersanding jam 1.30.

Afiq : Sayang...bangun sayang...mandi dulu...bersiap utk persandingan ok...

Alya masih tidak menyedarkan diri...5 kali afiq kejut Alya masih lena. Afiq mendapat satu idea nakal.

Afiq : Sayang tak nak bangun ye...

Afiq merapatkan bibirnya ke bibir Alya kemudian meramas buah dada Alya sedikit.

Alya merasakan ada sesuatu menyentuh bibir dan tubuh badannya cuba untuk membuka mata. Alangkah terkejut Alya apabila bangun-bangun je sedar suaminya sedang memberi kucupan ke bibirnya.

Afiq : Selamat tengah hari sayang...jom bangun...abang minta maaf cium sayang tanpa minta izin...abang nak kejutkan sayang je...hehehe

Alya malu mendengar kata-kata Afiq...

"ni mesti abang Afiq dah kejut tapi aku tak bangun...malu nyer" monolog Alya.

Afiq : Dah...duduk dulu...dah stabil gerak mandi ye...nak abang mandikan tak?

Alya : Eh...tak yah2...Alya tak berniat nak langgar arahan abang...tapi Alya belum bersedia...

Afiq : Hahaha...abang fhm...saja je abang tanya sayang...hihihi...dah pi mandi...satgi kak Nurin sampai...

Alya : Ok...

Sewaktu Alya masuk ke dalam bilik air, Nurin menekan loceng bilik.

Afiq membuka pintu bilik.

Afiq : Eh, kak Nureen...nak siapkan Alya eh? Sekejap ye...saya nak bersiap lepas tu akak masuk ye...

Nurin : Aah...ok

Afiq memakai seluar, memakai tuxedo dan membawa kasut yang masih dalam kotak. Setelah afiq meyakini dirinya kelihatan kemas Afiq bergerak keluar dan menjemput kakak iparnya untuk masuk ke dalam. Afiq pergi ke bilik Aril sementara menunggu waktu persandingan.

Nurin duduk di birai katil menunggu Alya selesai mandi. Nurin melihat sekeliling bilik sementara menunggu Alya.

Ketika Alya sedang mandi baru Alya teringat sebelum dia ber'kasih sayang' dengan suaminya, Alya memakai bra dan gstring...tapi tadi tidak kelihatan di atas katil.

"Kat mana ye bra dgn gstring aq? Xpela...nanti tanya abang afiq la...jap...maknanya ni nak keluar kena berkemban je la kan? Aduhh...malunya"

Alya memikir semula lalu mengambil keputusan untuk keluar sahaja dengan berkemban tuala.

Sewaktu keluar dari bilik air, Alya lega kerana Afiq tiada dalam bilik. Namun, kelegaannya tidak lama apabila melihat kakaknya, Nurin sedang membelek dan memegang bra yang dipakainya sebentar tadi.

Alya : A...akak bila masuk bilik ni?

Nurin : Baru je...dah siap mandi dah...jom kita bersiap

Alya : Dah...baik kak...

Nurin : Ni kenapa bra dengan gstring ada dekat dalam beg laundry ni?

Alya : Ek...alya...alya

Nurin : Hihihi...dah...akak tau...ni mesti sbb ringan-ringan td kan? Hehehe....alya x boleh tipu akak sbb akak dah kahwin...hihihi...camne? Best tak ringan-ringan? Hihihi

Alya malu dengan pertanyaan kakaknya...lalu mengangguk perlahan...

Nurin : Dah jom bersiap...ambil bra dgn gstring baru dalam almari.

Jam 1.45 tengah hari...

Sebaik sahaja lepas tunaikan solat zohor...majlis persandingan bermula di ballroom hotel mereka bekerja. Design ballroom semuanya berdasarkan konsep yang Afiq utarakan...selebihnya dibantu dan diusahakan oleh pekerja-pekerja di hotel tersebut. Alya terharu melihat tempat persandingannya. Menepati cita rasanya. Inilah salah satu kejutan rahsia yang Afiq janjikan sebelum ini kepada Alya.

Selepas sesi fotografi...Alya dan Afiq berjumpa dengan ahli keluarga. Ada ahli keluarga yang telah pulang, ada juga yang telah bercadang untuk tinggal di hotel untuk tempoh 1 malam lagi. Alya, Afiq, Nurin, Aril dan kawan-kawan Alya semuanya tinggal di hotel. Nenek pula bersetuju mengikut ibu Afiq tidur di rumahnya. Malam ini, nenek buat satu permintaan untuk makan bersama-sama. Afiq telah pun meminta bantuan daripada pekerja hotel untuk menyediakan tempat makan yang istimewa dan privasi untuk mereka menikmati makanan dan meluangkan masa bersama-sama.

Nenek : Cu, bilik yang kita menginap tadi boleh duduk lg tak? Sebab kan waktu check out dah tamat. Nek ingat nak tukar pakaian dan mandi kat sini je untuk makan malam nanti.

Afiq : Jangan risau Nek...Afiq dah pesan bilik yang nenek dan ahli keluarga duduk memang Afiq tempah untuk 2 hari...jadi nenek boleh lagi gunakan bilik tu. Lagipun Ika dengan Asma memang nak stay lagi semalam katanya.

Nenek : Terima kasih cu...kalau camtu nek nak rehat kat atas kejap ye...Alya...jaga Afiq elok2 ye...Afiq pun sama...lindungi cucu nenek sebaiknya ye...kamu dah jadi suami isteri kena bantu membantu dan berkasih sayang antara satu sama lain. Alya dengar cakap suami ye selagi tidak melanggar hukum syarak, kamu perlu patuh ye cu...nenek bahagia akhirnya kamu berdua berjodoh...

Alya : Baik nenek...Alya akan ikut segala nasihat nek...Alya sayang nenek...

Alya memeluk neneknya sambil menitiskan air mata.

Afiq : Afiq pun nek...Afiq akan jaga Alya seperti mana nenek dan kak Nurin jaga Alya dengan sempurna.

Afiq, Alya dan Nenek saling berpelukan.

Nenek : Nek naik atas dulu ye...

Ika : Meh...Ika teman nek...Asma jom

Asma : Beyeh boss

Di bilik Afiq dan Alya....

Jam telah menunjukkan pukul 6.45 petang...

Afiq yang baru masuk dalam bilik kelihatan Alya duduk di birai katil sambil menunduk...

Afiq : Sayang...tak mandi lagi?

Alya masih menunduk...Afiq dapat mengagak yang Alya masih malu...

Afiq : Alya malu nak tukar pakaian depan abang ye...tak pe abang duduk kat balkoni luar dulu...yang sayang pergi mandi ye...

Alya : A...abang...Alya minta maaf sebab Alya masih malu...

Walaupun Alya tau yang Afiq dah melihat hampir keseluruhan tubuh badannya...dan dah jilat dah pun...Alya masih malu...

Afiq : Tak pe...abang faham...lagipun abang nak mandi kolam jap kat balkoni kita tu...sayang bersiap...nanti dah azan kita solat berjemaah ye...

Alya : Terima kasih abang sebab faham Alya...

Afiq senyum ke arah Alya...Afiq mengambil seluar trek dan baju lengan panjang untuk mandi di kolam lalu keluar ke balkoni. Hotel tempat Afiq bekerja ni memang ada tempat eksklusif yang di mana dekat balkoni ada kolam...macam hotel lexis hibiscus tu...ha...camtu la rupanya...

Afiq menutup slide window bagi ruang Alya selesa untuk menukar pakaian dan mandi.

Afiq menukar pakaiannya di balkoni lalu membuat senaman ringan sebelum terjun berenang dalam kolam. Mesti pelik kan dah ada kolam privasi pun nak pakai pakaian penuh ke? Afiq memang jenis macam tu...kalau kolam yang terbuka memang dia akan pakaian tutup penuh...jarang belenging...dan biasanya di kolam privasi Afiq tak kisah pun nak bertelanjang ke seluar pendek...tapi sebab memikirkan takut Alya terkejut dan tak ready Afiq pakailah pakaian renang.

Tanpa Afiq sedar, Alya waktu menanggalkan pakaian pengantinnya sempat menghendap Afiq menukar pakaian. Dalam malu2 nakal juga ye Alya skodeng suami sendiri...hehehe

Lepas Alya siap berkemban dan mengambil sabun, syampu dan sebagainya...Alya masuk ke dalam bilik air.

Ketika mandi, Alya terbayang dan fikirannya mainkan semula peristiwa pagi tadi selepas akad nikah..Alya terbayangkan semula bagaimana buah dadanya dan kemaluannya dijilat dan dihisap oleh suaminya, Afiq. Memikirkan perkara itu semula membuatkan ghairah Alya kembali meningkat. Alya cepat2 melupakan perkara itu memandangkan selepas ini giliran suaminya pula mandi.

Selepas mandi, Alya memilih untuk memakai baju muslimah dan seluar trek. Alya memikir dua tiga kali nak pakai ke tak pakai pakaian dalam. Sebab dah jadi kebiasaan waktu malam tak pakai pakaian dalam.
Alya menarik nafas panjang lalu terus menyarung baju muslimah dan seluar trek tanpa pakaian dalam.

Alya keluar ke balkoni untuk memanggil suaminya masuk untuk bersiap. Afiq terpersona dengan pemandangan dihadapannya kini.
Mata Afiq tak berkelip melihat wajah Alya...

Alya : Abang...mandi abang...kenapa abang pandang Alya macam tu...ada yang...

Alya baru perasan Alya tak pakai tudung...ini bermakna kali pertama Afiq melihat wajah Alya tanpa mengenakan tudung...pakai tudung tak pakai tudung tetap mempersonakan...so beautiful..speaking sikit...

Muka Alya menjadi merah apabila menyedari keadaan sebenar. Alya tunduk malu. Afiq datang ke arah Alya memegang lembut dagu Alya kemudian mengucup bibir Alya secara tiba-tiba. Bertambah terkedu Alya.

Afiq : Abang masuk mandi dulu ye...

Afiq senyum ke arah Alya kemudian mengeringkan badannya terlebih dahulu sebelum masuk ke bilik.

Alya pula menahan malu 2 kali ganda...dah la tak pakai tudung first time depan Afiq...pastu kena kiss tiba2 mau tak merah muka.

Afiq tersenyum ketika mandi, bukan sahaja rezeki dapat lihat wajah Alya tanpa bertudung buat kali pertama...Afiq juga dapat rasakan Alya tak pakai pakaian dalam ketika itu kerana merasakan puting buah dada Alya melekap pada tubuhnya ketika bibirnya mengucup bibir Alya.

Selepas solat maghrib...

Alya menyalami suaminya...sewaktu Afiq ingin bersiap..Alya masih bertelekung...

Afiq : Sayang...jom bersiap...takkan nak pergi makan nek dengan bertelekung kut...

Alya : Ishhh...abanggg...Alya tengah take time nak lawan malu dengan abang ni....

Afiq : Alolo...ye...abang faham...nak cara cepat untuk hilang malu tak?

Alya : Macam ma...

Belum sempat Alya menghabiskan pertanyaan, Afiq telah mencium bibir Alya sekali lagi sambil menanggalkan telekung Alya perlahan-lahan.

Alya terkedu...sedar-sedar telekung tidak tersarung lagi di kepalanya...

Afiq : Isteriku yang cantik dan menawan...jom bersiap...nek dah tunggu kat bawah...oo ye...jgn lupa pakai tudung...dengan abang takpe...

Alya : Abangggggg

Kedua-dua tergelak selepas Afiq menyakat Alya.

Sewaktu makan malam...pelbagai perkara yang dibualkan ketika menikmati selera. Ika dan Asma macam biasa...memang menyakat Alya je la kerjanya.

Selepas menjamu selera, Aril, Afiq dan ayahnya berbual bersama-sama, nenek pula berbual dgn ibu Afiq. Alya, Ika, Nurin dan Asma pula berbual di suatu sudut lobi hotel.

Ika : Alya...hang kena ingat latihan yang kita buat...kelakar betul...ada ke boleh malu2 lg dgn suami dia sbb tak pakai tudung...hahaha

Alya : Eleh...hang tak kahwin lagi bolehla sembang...hang x fhm perasaan aq...malu...

Asma : Tak pe Alya...malam ni buat mcm yang kita dah practice ok? Ika ni mmg la Alya...dia ni bedal je semua...tak de malu2 je...dia lagi tak sabar nak telanjang depan bakal suami dia tu nanti...

Ika : Amboi...kata aq...hang tu lg advance...

Keempat-empat mereka gelak termasuk Nurin.

Nurin : Ala Alya jangan risau...Afiq tu faham kau Alya...tapi kau jangan layan sangat malu tu...kena ingat Afiq tu ada nafsu...dah lama nak dekat hang tu...kena bertimbang rasa ok...kalau Afiq sanggup korbankan nafsunya demi bagi hang selesa...hang pun kena korbankan sikit malu tu...lepas ni slow2 ubah...rugi tau kalau malu je...tak dapat rasa kenikmatan...hihihi

Selepas bersembang....

Nek : Cu...nek dengan ibu balik dulu ye...nanti singgahla rumah nek ye...

Afiq : Itu semestinya nek...in shaa Allah...Afiq akan melawat nenek selalu...

Ibu Afiq : Okla...ibu gerak dulu ye...jaga diri...

Mereka semua melambai ke arah nenek dan keluarga Afiq.

Nurin telah mengikut suaminya pulang ke bilik mereka, begitu juga Asma yang mengikut Ika pulang ke bilik mereka.

Afiq : Sayang...jom naik atas

Alya menelan air liur sambil mengangguk perlahan. Alya nekad untuk mendengar nasihat kakaknya.

Sewaktu perjalanan ke bilik, ketika dalam lif, Afiq perlahan-lahan memeluk pinggang Alya rapat ke tubuhnya. Afiq menghidu ubun-ubun Alya yang masih ditutupi tudung labuh.

Perlahan-lahan Afiq memasukkan tangannya di balik tudung labuh Alya. Afiq dapat merasakan bentuk buah dada Alya. Besar dan lembut. Afiq mencari puting buah dada Alya lalu menggentel dari luar baju. Ya, Alya tidak memakai pakaian dalam ketika turun makan tadi. Perbuatan tangan Afiq tidak kelihatan dek dilindungi tudung labuh Alya. Afiq teringat semula kejadian sebelum turun makan bersama keluarga.

Afiq : Kenapa tak tukar baju lagi tu?

Alya masih memegang hujung bajunya.

Afiq : Alya tak pakai bra tadi kan? Malu nak tukar depan abang?

Alya tunduk...

Alya : Sebenarnya...memang betul selalu kalau malam2 Alya tak pakai bra dengan panties...kalau keluar biasa pakai...tapi...Alya...lupa...

Afiq : Alya lupa nak letak pakaian dalam lebih utk malam ni kan? Hehehe

Alya : M...mana abang tau?

Afiq : Tadi abang cari baju abang...tapi abang tengok dalam almari tak de pula pakaian dalam sayang...tu yang abang agak je tadi...hehehe

Alya : Em...malunya...

Afiq : Kalau keluar ni sayang pakai macam tu tanpa pakaian dalam sayang ok tak? Ke nak abang call Ika dengan Asma utk hantarkan?

Alya : Ehh...tak yah2...nanti diorang gelakkan Lya...ermm...

Afiq : Abang tau apa yang sayang fikir...xpe...sayang pakai je macam tu...nanti cover sikit...abang pun boleh cover nanti...

Dalam hati Afiq baru ingat nak suruh dia tak pakai apa2 pakaian dalam malam ni...rezeki datang bergolek...hihihi...nakal ye Afiq...

Kembali ke scene dalam lif...

Afiq terus menggentel puting buah dada Alya. Perbuatan itu menyebabkan Alya terangsang...Alya cuba mengawal suaranya daripada mengerang...segala bayangan adegan pada pagi tadi kembali terpancar di ingatan.

Sewaktu pintu lif terbuka, Afiq berjalan seperti biasa, namun tangan masih nakal meramas buah dada dan puting buah dada Alya ketika berjalan dilindungi tudung labuh Alya. Alya yang menahan ghairah memeluk erat lengan suaminya.

Sampai sahaja di bilik....

Afiq berbisik ke telinga Alya...

Afiq : Jangan tanggalkan tudung dulu tau...

Selepas berbisik kepada Alya...Afiq terus meramas buah dada Alya daripada belakang.

Afiq memusingkan tubuh badan Alya menghadap dirinya...

Afiq : Boleh abang nak malam ni?

Alya : Abang nak apa?

Afiq menjawab persoalan Alya dengan meramas buah dada Alya dan mengusap kemaluan Alya yang masih ditutupi kain kembang yang dipakai sewaktu makan malam tadi. Kemudian Afiq mengucup bibir Alya.

Alya yang faham kehendak Afiq membalas kucupan suaminya. Afiq mengucup bibir Alya sambil tangan tidak terlepas dari meramas buah dada Alya yang besar. Alya hanya mengikut rentak Afiq yang melakukan french kiss terhadap dirinya. Alya dibaringkan di atas katil.

Afiq menjilat leher Alya yang masih ditutupi tudung labuh yang agak nipis. Haruman wangi tubuh badan Alya menyebabkan nafsu Afiq semakin meningkat. Setelah puas menjilat dibahagian leher, Afiq menyonyot pula buah dada Alya. Afiq menyelak tudung dan baju Alya ke atas lalu menyonyot buah dada Alya sambil meramas buah dada Alya. Erangan Alya yang semakin kuat akibat tidak tahan dengan rangsangan yang dilakukan Afiq menyebabkan Afiq semakin betsemangat untuk 'melahap' buah dada yang kini sah menjadi miliknya.
Setelah beberapa minit menghisap buah dada Alya, Alya mencapai klimaks yang pertama. Mungkin disebabkan terlalu ghairah dan kali pertama buah dadanya dinyonyot dan dijilat oleh lelaki menyebabkan Alya mudah untuk mendapat klimaks.

Afiq meminta izin kepada Alya untuk menanggalkan pakaian Alya. Mula dengan menanggalkan baju muslimah nya, kemudian Afiq menanggalkan pakaiannya. Kini, buah dada Alya hanya dilindungi dengan tudung labuh Alya yang nipis, namun tidak kekal lama, Afiq selak tudung Alya dan kembali menjilat tetek Alya.

Setelah puas merangsang bahagian buah dada Alya, Afiq sekali lagi meminta izin Alya untuk menanggalkan kain Alya. Alya pasrah walaupun hakikatnya Alya malu kerana sebentar lagi bahagian yang tidak pernah dilihat oleh lelaki lain bakal dilihat oleh suaminya. Afiq menanggalkan kain Alya perlahan-lahan.

Sebaik sahaja Afiq menanggalkan kain kembang Alya, Alya cepat2 menutup kemaluannya dengan tangannya.

Afiq : Amboi...tutup apa tu? Abang nak tengok boleh?

Alya : M...malu...

Afiq senyum ke arah Alya yang kini bertelanjang cuma tudung labuhnya sahaja yang masih melekap di kepala. Afiq memegang perlahan tangan Alya lalu mengalihkan daripada terus menutupi kemaluan Alya.

Afiq : Wah...cantiknya sayang...ni namanya apa ye sayang?

Alya : Emph...ke...kemaluan

Afiq : Selain tu panggil apa ye sayang?

Alya : Empphh...

Afiq : Kalau sayang tak jawab...

Afiq kemudian terus menyonyot biji kelentit Alya membuatkan Alya seperti ingin terkencing.

Afiq : Ni sayang panggil apa?

Alya : Emphh...c...cipap...

Afiq : Yang ni?

Alya : Emphhh....biji kelentit...ahhh...a...abang...empphh

Afiq menjilat cipap Alya sambil menggentel biji kelentit Alya. Afiq menjulurkan lidahnya ke dalam cipap Alya.

Alya mengerang kesedapan akibat tindakan Afiq itu.

Afiq kemudian masukkan satu jari ke dalam lubang cipap Alya yang ketat.

Alya : Ahh...a...abang...perlahan-lahan...ahhh

Afiq mulakan dengan keluar masuk satu jari sahaja ke dalam lubang kemaluan Alya. Setelah melihat Alya telah selesa...Afiq tambah lagi satu jari...sehinggalah jari yang ketiga.

Alya merasa sedikit sakit pada permulaan kini merasa kesedapan yang sukar diungkapkan.

Alya mencapai klimaks lagi sekali apabila Afiq menjolok keluar masuk jarinya sambil menggentel biji kelentit Alya.

Nafas Alya turun naik. Afiq memulakan agenda seterusnya. Afiq menanggalkan seluarnya maka terkeluarlah batang kemaluan Afiq yang besar, panjang dan tebal. Afiq tidak memakai spender pada malam itu. Alya agak terkejut dengan saiz batang kemaluan yang dimiliki oleh Afiq. Padanla bila Afiq stim boleh nampak bonjolan dekat seluar.

Afiq bersandar di kepala katil, Alya pula Afiq sandarkan kepalanya di dada bidangnya.

Afiq : Sayang...nak tau tak ni panggil apa?

Alya : Panggil apa abang?

Afiq : Ni la batang atau bahasa lainnya kote...sayang sebut sekali ni panggil apa?

Alya : K...kote

Afiq : Betul...tapi abang rasa nak bagi gelaran la kat cipap sayang...abang nak bagi nama si tembam...sayang nak panggil kote abang ni apa?

Alya : Ermm..kalau panggil junior? Sebab nampak sado mcm abang...so nama afiq jr...gelaran jr...

Afiq : Wahh...dah advance la syg...boleh sayang...nak pegang tak?

Alya : Em...boleh ke?

Afiq : Boleh...pegangla

Alya : Erm...abang...besar la jr ni...panjang pula tu..muat ke dalam si tembam?

Afiq : Muat sayang...kita buat slow2 ok.... Sekarang ni sayang usap dulu junior ok

Alya : Baik abang....

Alya pun melancapkan kemaluan Afiq dengan tangannya. Alya dapat merasakan 'junior' semakin menegang.

Alya : A...abang...jr keluar urat la bang...makin tegang...seram...

Afiq : Tak dela sayang...junior nampak je macam tu...tapi sopan tau dengan si tembam...ni tengok si tembam ni...dah meleleh banyak air ni...mesti tak sabar nak jumpa junior...

Alya : Emphhh...mana abang tau...malu la lya camni...

Afiq : Hihihi...tngok tu...nampak terkemut-kemut tu...hihihi...cuba sayang hisap junior...

Alya : Hisap macam isap lolipop kan?

Afiq : Betul tu...mana sayang belajar? Hihihi

Alya tersedar dia terlepas cakap...kantoi...

Alya : Erm...lya belajar dgn ika ngan asma...

Afiq : Hihihi...cuba la jilat...pastu cuba masukkan junior dalam mulut sayang yang comel.

Alya : Baik bang...

Alya mula menjilat kemaluan Afiq. Perbuatan Alya itu menyebabkan Afiq bertambah terangsang dan air mazi mula keluar dengan banyak dari batang kemaluan.

Afiq : Empphhh...sedap sayang...cuba masukkan dalam mulut sayang...

Alya mengikut kehendak Afiq...Alya hanya mampu masukkan sehingga separuh batang kemaluan Afiq. Terlalu panjang dan besar untuk dimasukkan semua dalam mulut Alya yang comel.

Alya : A...abang...maaf bang...lya tak boleh isap lagi...penat...

Afiq : Hehehe...tak pe...izinkan abang untuk agenda seterusnya boleh?

Alya : Abang nak temukan si tembam dengan junior ke?

Afiq : Boleh tak sayang?

Alya : Abang dah jadi suami lya yang sah...abang ada hak ke atas lya...dan lya izinkan...tapi...slow2 tau...takut...

Afiq senyum ke arah Alya kemudian mengucup bibir Alya lembut. Afiq mula merangsang Alya semula dengan ciuman dan ramasan pada kedua-dua buah dada Alya yang besar. Afiq tidak ingin membuka tudung Alya lagi kerana ingin membuka tudung Alya selepas tamatnya 'aksi' mereka.

Setelah puas menguli buah dada serta menjilat cipap Alya, Afiq kemudian melagakan batangnya serta menggeselkan batangnya di kemaluan Alya. Alya semakin terangsang dengan rangsangan yang dilakukan oleh Afiq menyebabkan Alya ingin Afiq memasukkan 'junior' ke dalam si tembam segera.

Alya : A...abang....Lya tak tahan...empphhh...ahhhhh

Dalam hati Afiq ingin menyiksa batin Alya terlebih dahulu namun disebabkan melihat Alya yang begitu ghairah Afiq meneruskan agendanya.

Afiq perlahan-lahan memasukkan junior ke dalam si tembam.

Alya : Empphhh...ahhhh...a...abang..s...sakit....ahhhhh

Afiq : Tahan sikit ye sayang...

Afiq berhenti seketika kemudian meneruskan semula selepas melihat Alya kembali selesa. Kini, batang Afiq merasakan ada selaput yang menghalang Afiq dari terus mara. Afiq memandang Alya lalu dengan lafaz Bismillah Afiq menekan kuat batangnya ke dalam lubang kemaluan Alya seterusnya menembusi selaput dara yang dijaga rapi oleh Alya.

Alya : Agghhhhhhhhh

Afiq meramas kedua-dua tetek Alya bagi menghilangkan kesakitan yang dirasai oleh Alya. Afiq membiarkan seketika bagi Alya lebih selesa dengan kehadiran baru. Afiq menyonyot tetek Alya dan meramas tetek Alya bagi meningkatkan ghairah Alya.

Alya yang sakit kini mula merasa kesedapan. Afiq juga dapat merasakan lubang cipap Alya mula mengemut batang kemaluannya. Afiq memulakan aksinya dengan menyorong tolak dan tarik batang kemaluannya pada lubang cipap Alya. Dimulakan dengan sorongan perlahan semakin lama semakin laju.
Keadaan itu menyebabkan Alya semakin hampir sampai kepuncak.

Alya : A...abang...s...sedappp...abang....Lya nak terkencing...ahhhhhhhhhhhhhh

Alya mencapai klimaknya lagi sekali. Air squirt melimpah membasahi katil. Beberapa minit kemudian Afiq pula yang memancutkan air benihnya ke dalam kemaluan Alya. Penuh air mani Afiq bercampur dengan air ghairah Alya.

Alya kelihatan sangat penat. Nafasnya naik turun selepas klimaks yang dihadapi. Kenikmatan yang dialami tidak dapat diungkapkan oleh Alya.

Batang kemaluan Afiq masih lagi berendam di dalam kemaluan Alya.

Alya : A...abang...kenapa junior ni macam keras balik je?

Afiq : Nak lagi kot...hihihi

Alya : Tapi...Alya tak larat....

Afiq : Takpe...abang faham...kita tidur dulu ok....

Afiq membuka ikatan tudung Alya. Tudung Alya Afiq letakkan di tepi katil, kemudian rambut Alya yang panjang Afiq usap.

Sewaktu Afiq ingin keluarkan batang dari lubang kemaluan Alya...

Alya : Erm...abang...kejap...nak minta satu permintaan boleh?

Afiq : Apa tu sayang?

Alya : Biarkan junior dalam si tembam boleh...pastu nak abang peluk Lya time tidur...

Kata Alya menunduk...

Afiq : Boleh sayang

Maka Afiq dan Alya tidur dalam keadaan berpelukan sambil junior tetap di dalam si tembam. Mereka tertidur sehingga terlupa untuk membersihkan darah dara dan air ghairah mereka yang tersisa di katil.

Keesokan harinya...

Selepas subuh...

Afiq dan Alya kembali bermadu asmara. Apa yang menariknya lepas sahaja bersalaman selepas solat...tanpa sempat Alya menanggalkan telekung Afiq sudah memulakan aksinya. Afiq mula ghairah akibat mengetahui yang Alya solat hanya memakai telekung sahaja.
Pelbagai aksi yang dilakukan...aksi cowgirl dan doggie dilaksanakan bagi menyambung aksi semalam yang terhenti akibat kepenatan Alya.

Tepat jam 9 pagi...

Alya baru tersedar dari lenanya. Afiq pula sudah berada di dalam bilik air bagi membersihkan diri. Afiq ingin mandi wajib bersama-sama Alya, namun apabila melihat Alya yang tidur keletihan akibat 'senaman' lepas subuh menyebabkan Afiq membatalkan niatnya.

Sedang Alya duduk termangu...

Ting tong...ting tong...

Alya yang dalam keadaan mamai membalut selimut pada tubuhnya lalu bergerak ke arah pintu melihat siapa di luar. Kelihatan dari lubang pintu, Nurin yang datang membawa beg.

Alya yang terlupa dirinya hanya dalam keadaan berselimut membuka pintu untuk kakaknya.

Nurin : Amboi Alya...baru bangun ke?

Alya : Aah akak...

Nurin menolak lembut Alya segera masuk ke dalam bilik.

Alya : Kenapa akak tolak Lya?

Nurin : Heyy...mamai lagi budak ni...tau tak hang tu berselimut je skarang ni...nasib baik tak de orang kat luar tau...

Alya melihat keadaannya...terkejut kerana baru dirinya sedar dia hanya berselimut...telekung yang dipakai tadi kelihatan tersangkut elok di ampaian. Mungkin afiq yang sidaikan.

Alya : Nasib baik akak ada...Lya mamai kak...

Nurin : Ni...akak nak bagi pakaian dalam Lya...Lya lupa nak bawak masuk dalam bilik ni kan semalam? Yang akak sediakan tu untuk waktu majlis je...

Alya : Terima kasih kak...kalau akak tak hantar tak pasal2 tak pakai baju dalam hari ni...

Nurin : Eleh...macam tak biasa...ni akak balik bilik dulu ye...nak kemas barang nak check out satgi...

Alya : Ok kak

Nurin : Lagi satu...kesan darah tu jangan lupa bersihkan...

Alya menunduk malu kerana terlupa untuk membersihkan kesan darah daranya. Melihat darah tersebut menyebabkan kenangan semalam dan selepas subuh tadi mula berlegar dalam kotak fikiran Alya...

Bersambung....

Continue Reading

You'll Also Like

36.5K 2.5K 36
Efrina Adleya. Gadis yang berambut perang dan memiliki mata yang unik seperti ibunya. Hazel. Gadis ini merupakan seorang ketua mafia. Dia juga amat d...
45.4K 3.1K 73
"Aku sayang Eshal sehingga hujung nyawa. Tapi, aku sayang kau buat selamanya" FAREL GIBRAN "The mark of a true crush... is that you fall in love firs...
257K 11.1K 81
| 1st H I G H S C H O O L S E R I E S | 🚫CRINGE ALERT🚫 Tengku Haikal Benjamin tidak pernah menyangka yang dia akan menyukai seorang gadis yan...
2.6M 88.3K 82
Hariz pelajar yang bermasalah di sekolah. Muncul saja mukanya di sekolah, pasti ada saja perkara yang menyusahkan pihak sekolah. Murid lain, balik s...