סולאנגלו ואפולו בהוגוורטס

Von soferit

38.2K 2.3K 4.4K

פאנפיק קומי מציג: מה היה קורה אם אפולו היה הולך ללמוד בהוגוורטס בשנה החמישית? מסדר עוף החול, מגלה שניקו די א... Mehr

לארס יש תחביב חדש
אין לי שם לפרק, עם כמה שאני מתאמצת אני לא ריק🤷‍♀️🤷‍♀️
יאי, נוסף לי עוד סבא מרושע לרשימה
מחנה החצויים או מחנה ההזויים?
וולדי סבא?
אפולו אופה עוגה🥮🥮
חלומות ועוד.. 😴
בנקים ושרביטים קלאסי בעולם הקסמים🤑🏦
סתם המשך לפרק הקודם, כי הוא יצא ארוך מידי🤷‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
הרכבת להוגוורטס חלק 1 🚃🚃🚂
הרכבת להוגוורטס חלק 2🚃🚃🚂
לא פרק!
מצנפת המיון🎩🎓🧢
סתם פרק בלי פואנטה 😂😅😂
סבטלנה, מדריכת הסדנא לטיפול בכעסים😈
חטיפים למבריזים🍫🍬🍭, והשנה החמישית
טרללוני 😂😂
שיעור עם אמבירדג' 🐸חלק 1
שיעור עם אמבירדג' 🐸חלק 2
שיחות נזיפה🍪🤦‍♀️
אפולו ערמומי? או שזה היה סתם טריק גאוני? 😂🧁🍪
אוכל מתפוצץ? או אפולו מתפוצץ? 🤯
שכחתיייייייייייייייייייי🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
אזהרה: פרק רגוע/גרוע עם מלא חפירה⛏️
ארוחת ערב🧆
ניקו רעב? 😲😲
שיחת נפש עם אפולו😃
🦉אתנה🦉באה🦉לביקור 🦉
קללות בחרוזים, זה דרך החיים😆
סטיב 🧚🌲
שיעור היסטוריה
סיפורו של יתוש
העונש, חלק 1🖋️🖊️✒️
העונש חלק 2🖊️🖋️✒️
הודעה
העונש חלק 3
המסיבה
ה-מסיבה המטורללת והמילה שמדוברת 😅👍😜
לא כיוונתי שהפרק יגיע לזה, זה פשוט קרה..
מה קורה כאן? 😅
אפולו
איזה יום שמח לי היום, לא ממש! או שאולי כן?
אפולו חופר יותר ממני, ויותר מזאוס כשהוא עצבני..
יש פרק, פרק חופר, יש פרק, פרק חופר..
תחליטו אתם, אין לי מושג מה הכותרת.. (פתוחה להצעות) 😉
מחנה החצויים🥳
גושים צבעוניים, 🌈🎨💩
קרב הכפכפים הגדול
עדכון קטנטן וקוסם בדאון
כבר הועלה פשוט וואטפד עושה בעיות..
ארוחת בוקר מוזרה
עברנו חמישים פרקים🥳🥳🥳🥳
תקציר ארוך של הפרקים הקודמים
יום המדהימות הוואטפדיסטי
אני? סטיגמתית?גזענית? מה פתאום?!
פוקס ללא כותרת

העונש, חלק 4

598 40 71
Von soferit

נ.מ אפולו 😎😎

להגיד לכם שקרפדונה ממש חזקה? אני לא יכול להגיד את זה..

להגיד לכם שאני מופתע? אז כן, אני מאוד מופתע!

איך בשם התחתוני ברק הנוצצים של זאוס, היא הצליחה להפעיל עלי קללה?! זה ממש מוזר!

אה, ובבקשה אל תגלו לאבא שדיברתי על התחתוני ברק שלו, הוא מאוד רגיש בנושא, הוא טוען שאי אפשר להשיג כיום תחתונים נוצצים איכותיים, או משהו כזה.. 🤷‍♀️

אני התעלפתי, אני לא חושב שזה היה מהכאב, יותר בסיגנון של, אלות הגורל החליטו שלא עיצבתי את הרה מספיק השבוע.. אין לי מושג אם באמת התעלפתי או לא.. מה שקרה זה שבאופן פתאומי היה לי חלום כמו שיש לחצויים..

ראיתי את וולדי, מסתובב בלי מודעת לזה שאין לו אף, כנראה הוא צריך לבקש מהמנתח של הניתוח פלסטי שעשה פיצוים.. למרות שאני בספק אם החוסר אף שלו משפיע על הכיעור שלו.. בתור אל היופי הגברי, התחלתי להרגיש לא בנוח.. אמא שלו כנראה ממש עצבנה אותי..

בכל מקרה הוא והנזירות שלו,

(שבסוף התבררו בתור אנשים שקוראים לעצמם אוכלי מוות.. זה ממש הצחיק אותי, הם כמו החנונים האלה שמקימים קבוצת משחקים בסרטים)

(ה.כ לא מתכוונת לפגוע באף אחד, זה הנקודצ מבט של אפולו, שחושב שכל מה שהוא, זה מגניב🤷‍♀️)

בכל אופן, הוא והנזירות שלו, (אני לא מתכוון לקרוא להם אוכלי מוות, מי שמתלבש ככה, מגיע לו להיקרא ככה.. זה בדיוק כמו שאני קורא לאמבירדג' קרפדונה..) יצרו ברית עם טרטרוס..

מסתבר, שהנחש המוזר שהיה פה חבוי בטירה, הנחש של סלית'רין, קיבל מידע מסלית'רין עצמו, שסיפר לו הכל על החצויים והמיתולוגיות.. כמה אפשר לסמוך על אנשים בימינו.. זאוס הציל אותו והפך אותו לקוסם, והוא בתמורה מספר את הסודות שלנו לנחשים הזויים, ובגלל זה דווקא שאני בהוגוורטס ויש לי התערבות לנצח, אז הרע המגוחך בטירוף שלהם יוצר ברית עם מישהו קדום במשפחה שלי, שאפילו אני לא יודע מה הוא בשבילי, חוץ מזה שהוא הגהנום.. אז יאי?

בכל אופן יצרו ברית ביניהם בלה בלה, קוסמים יכולים להשפיע על חצויים וחלקית על אלים, בלה בלה בלה, ופרסי ואנבת' וניקו בסכנה בגלל הברית כי טרטרוס שונא אותם יותר מכולם... בלה בלה בלה..

רגעעע! אני אוהב את פרסי ואנבת', הם פרסבת'! שיפ יותר מוכר באפרודיטה וארס, אפרודיטה נוטרת להם טינה על זה.. בגלל זה אני גאה בהם!

וניקו הוא חבר של וויל! בתור אבא מעורב, אני די צריך לדאוג לו וזה..

אין לי עצבים למלחמה עכשיו! עדיין לא התאוששתי מהצפייה שלי בנוקמים סוף המשחק, המלחמה הזאת גרמה לי לבכות ולהיראות נורא! והאוזן שלי עדיין לא התאוששה, כי ראיתי את הסרט עם ת'ור שצעק בזעם על כך שעשו אותו שמן שיכור בכיין ועצלן.. מה שהוא באמת, רק צריך להוסיף מפליץ המון.. אבל בסדר..

כשפקחתי עיניים קלטתי שהיא עדיין מנסה להכאיב לי, ושהארי צועק בהיסטריה: "פרופסור, בבקשה תפסיקי, הוא נתעלף, בבקשה פרופסור!" אם הוא לא היה גורם לי להרגיש חלש, הייתי מאוד מוחמא.

ניקו הסתכל משועשע מהצד, ואפילו לא נרתע מהמבט הקטלני ששלחתי לו.

קרפדונה קלטה פתאום שבאמת התעלפתי, היא הביטה בי קצת מפוחדת, אבל נחושה ועם פרצוף של: מגיע לך.

בכל אופן, לקח לי קצת זמן להתעשט, וכשזה קרה, אני פשוט התפוצצתי בכעס, והעפתי אותה על הקיר של החדר. למזלה היא התעלפה מייד. למזלה!

אבל היא לא הייתה כזאת מזליסטית, כי היא עדיין פח זבל וורוד, גוש כיעור, עלבון לצפרדעים שהיא דומה להם ועוד מלא שמות.. בתור אל האומנות, אני מאוד יצירתי, אבל אני אשמור את היצירתיות שלי גם לפרקים הבאים, כי מזה אני מקבל משכורת.. ואני ממש צריך אותה, כי חץ דודנה גמר לי כמה מיליונים מהכסף האנושי המזומן כשהזמין טייק אווי כשהלכנו להציל את העולם מאויבי המושבע.. עדיין לא ברור חי איך הוא אכל את כמויות הפיצה בהתחשב בזה שאין לו פה ממשי, אבל העובדה היא שאין עחי מזומן, ואין לי כוח ללכת לבנק אנושי שוב, זה מעלה לי את העצבים, וסבטלנה בתפוצה מחאה לאחרונה.. חוץ מזה אני מאוד אוהב לדבר על עצמי, ופה אתם לא יכולים לגלגל עיניים ולקבל פתאום טלפונים באמצע, וגם אם כן אני לא ארעה את זה..

אבל שוב סטיתי מהנושא.. אז מה קרה? אה, כן.. אז אחרי שהיא התעלפה, הארי שעד עכשיו התבכיין, בצורה די חמודה אבל שלא עושה לי את זה (מה?! זה נכון!) קצת נלחץ..

הוא לא נראה לי מהסוג שנלחץ ממורים, ומלהסתבך בצרות, אז נראה לי זה קשור לעובדה שהיא התחילה להקיא גושים ירוקים עם עיניים, על לא דבר (אני מקבל גם צ'קים)...

הוא עוד שנייה ממש התחננן כשהגושים הירוקים התחילו ללכת, (אז מה?! ראיתם פעם את זאוס מצונן? כל התעטשות קטנה הופכת לאל חיידק זוטר, ולעוד ריב של הרה על זה שהוא בוגד בה עם חיידק..)

ניקו שראה שהגושים לא נרטעים ממנו, ומתקרבים לו לנעלים, הסכים עם הארי די מהר, (מי ידע מה יש לילד עם נעלים? אני מתערב אתכם שאפילו וויל לא ידע!)

אז עשיתי את הדבר האחראי והבוגר, וצעקתי באמצע הלילה אחרי שעת כיבוי אורות, ושעת השינה של נצר האדס שנראה לי גם חצי עטלף, במסדרון חשוך ודי מרכזי בטירה: "הצילו! יש פה מישהו?! הפרופסור קרפדונה התעלפה, והתחילה להקיא גושי נזלת מהלכים.."

כמה רוחות רפאים עם כובעי מסיבה מוזרים, עברו לידי, וצחקו על קרפדונה, לאחר כמה דקות נצר האדס הגיע, (אז זה לא אחרי שעת שינה שלו.. אופס?)

הוא דאג שיעבירו את קרפדונה למרפאה, ואני דאגתי להיעלם, כל אחד דאג למי שלדעתו הכי חשוב בסיטואציה..

הסתובבתי לי בטירה, ולא הפסקתי לחשוב על זה שהטירה הזו חייבת מייקאובר דחוףף. אני חייב להגיד שכמה תמונות שלי, ממש ישדרגו את המקום. אני אפילו מוכן לתת להם תמונות שלי בהנחה משמעותית, מיליון דולר לתמונה. כדי להם ללכת על זה, לא בכל יום יש הנחות כאלה על תמונה מושלמת של השלמות שנקראת אני, או בשם יותר מפורסם ואהוב, אפולו.

אחרי שחשבתי על ההנחה שאני מוכן לתת על תמונה שלי, ראיתי את ניקו ואת הרוחות עם הכובעי מסיבה ממקודם, מתגנבים מחוץ לטירה.

מובן שהייתי חייב לעקוב אחריהם, כל מי שמכבד את עצמו, היה עוקב אחריהם, מי הם שלא הזמינו אותי למסיבה לילית, או התגנבות לילית, שאני בטוח לא הייתי בא כי זה לא לרמה שלי? מי הם בכלל? אז עקבתי אחריהם. גם אתם הייתם עוקבים אחריהם, אבל עקבתי, לא צותתי! עקבתי! יש הבדל.

באמת שלא צותתי, זה לא מנומס, פשוט במקרה שמעתי אותם לוחשים, כשם בערך במרחק של שלושים מטר ממני, על כך שיש מסיבה בשאול. ניקו לחש ממש בשקט, שבלי השמיעת על שהפעלתי, לא הייתי שומע ש: ואני מצטט: "בואו מהר, וויל מחכה לי שם, האדס ביקש נוכחות מלאה במסיבה היום, אבל אף מילה לארס או אפולו.."

איזה חצופים! עכשיו אני מתחרט, כן צותתי להם, וכן עקבתי אחריהם! וחבל מאוד, שריפאתי את ניקו, למרות שבתכלס הוא המסכן כאן, שהולך למסיבות שיעמום של האדס.

ראיתי שבנתיים ניקו השאיר פתח קטן באדמה, או בטעות, או שהוא מחכה למישהו שיעבור גם הוא.. לאחר חצי שנייה התברר שהפלא ופלא, אני צדקתי! (רואים? אני תמיד צודק.) מי אם לא דמבלדור, רץ והתגנב בשקט לכיוון הפתח ברצפה.

ואז חשבתי לעצמי: אפולו, אתה אל כל כך מושלם, למה לך לרדת לשאול? זה לא לרמה שלך..

אבל אז אמרתי לעצמי: אבל אפולו, אם יש שם מסיבה, חבל להפסיד, אתה ממש אוהב מסיבות..

ואז חשבתי: כן אפולו, אבל אתה לא יודע מה קוד הלבוש של המסיבה, וחוץ מזה, לא הוזמנת...

בדיוק אפולו, זה הסיבה המושלמת למה ללכת..

אתה צודק אפולו, נעשה כניסה מושלמת, עם הלוק המדהים הרגיל שלי, ונתפרץ למסיבה עם מרכבת השמש..

רעיון טוב אפולו, אבל שדרקוני שמש ימשכו את המרכבה..

אתה גאון אפולו,

לא, אתה גאון..

לא, אתה גאון

אתה!

אתה!

אה, אנחנו אותו אחד..

איזה סתומים אנחנו..

אז זימנתי את מרכבת השמש, והתיישבתי בתוכה, בזמן שמרכבה חונה ליד החור באדמה..

אז היייי❤️❤️

סורי שלקח לי זמן להעלות פרק, אני באמת משתדלת לכתוב מתי שאני יכולה... אבל אני מעדיפה להעלות פרק טוב באיחור, מאשר להעלות משהו גרוע רק בכדי להגיד שהעליתי..

בכל אופן, מקווה שאהבתם, ונהנתם ואולי אפילו צחקתם..😂

אני יודעת שהמצב הביטחוני קצת קשה, ואני אהיה שמחה אם העליתי אפילו למישהו אחד את המוראל..

אם מישהו רוצה לשתף אני כאן❤️

שיהיה לכולם יום מדהים, ולשם שינוי המשך יום שקט😘

Weiterlesen

Das wird dir gefallen

1.5K 96 34
הסיפור לא שלי אני רק מתרגמת🫶🏻
113K 4.9K 81
יום אחד מגיע לפרסי ולאנבת' ינשוף עם מכתב. מוזר, לא? אבל עוד יותר מוזר שבמכתב כתוב שהם מוזמנים לבית הספר לכישוף ולקוסמות, ולפי דברי כירון המנהל שם לא...
11.7K 1K 32
"אתה אולי לא הראשון שלי, אבל אתה הראשון שאני אוהב". ג'ונגקוק רק בן 17 אבל הספיק לעבור הרבה. מערכת היחסים שהוא נמצא בה היא לא שגרתית. היא מלאה בכאב, פ...
3.2K 511 19
תקציר בפרק הראשון כי וואטפד בעייתי