9- 포스 터치 ; Force Touch

77 44 8
                                    

"HAHAHAHA tak sangka semudah ini kau boleh tertipu dengan helah macamni,, bodoh" ujar Taehyung sendirian.

Kini dia berada di dalam bilik seksaan miliknya, disitulah segala aktiviti penyiksaan, dan alat penyiksaan berada.

Jina, kini taehyung mengikatnya di atas katil, manakala Jungkook pula diikat pada kerusi yang berhadapan katil tersebut.

"Ssssttt, a-apa yang jadi ni? Taehyung? A...apa awak buat ni hikss...lepaskan saya!" Jerit jina, mukanya pucat, takut dan gelisah, tambahan lagi dengan keadaannya yang terikat di atas katil.

"Kau yang buat aku jadi macam ni Song Jina, aku sayang kau, aku cintakan kau, tapi, apa yang aku dapat? Apa kurangnya aku?!, wae? Wae!? Aku cintakan kau separuh mati!"

"Apa lagi yang aku kena buat, untuk memiliki sepenuh hati dan jiwa kau? Bila aku nak rasa bahagia bersama kau jina? Bila?"

"Bodohnya aku, aku bodoh, sebab aku khianati kau dulu, kau yang buat aku jadi macamni jina! Kau tolak cinta aku! A-aku tak boleh terima semua tu!!"

Menggigil tubuh sasa Taehyung, baginya, inilah kali pertama dia meluahkan semua yang perasaan yang dah lama disimpan olehnya, dia takut akan itu.

"S-saya...hikss..saya t-tak berniat n-nak buat awak m-macamtu Taehyung,, t-tapi, cukuplah...hikss...hubungan kita sebagai seorang kawan baik...hiksss...mian, jeongmal mianhae--"

"AAAARGH!! Senang kau cakap sebab kau tak rasa apa yang aku rasa jina! Aku terseksa! Hati aku retak bila tengok kau bahagia tapi bukan dengan aku! A-aku t-tak suka!

Prang !

Cawan kaca yang berada di atas kabinet dihempas kedinding, perasaan marah membuak buak.

Sedih, marah, gembira, sakit, semuanya bercampur baur.

"L-lepaskan kitorang! Kau nak apa ha!?" Jerkah jungkook yang baru sedar akan pengsannya.

"Ouh, kau dah sedar ya? Senangla aku nak buat kerja" kata Taehyung dan terus bangkit berlalu ke arah Jina yang berada di atas katil.

"J-jina...Taehyung! Kau nak buat apa hah!? Kau jangan sentuh dia!!" Peluh mula membasahi dahi.

"Aku nak kau rasa terseksa dari dalam jungkook, kau patut rasa apa yang aku rasa!! HAHAHAH kau akan jadi saksi aku bila bersama dengan jina!!

"Jungkook!!... Jebal!! Hikss...Taehyung, saya minta maaf, jebal...jangan seksa saya macamni...hiks.." rayu jina hanya dihiraukan oleh Taehyung, air mata mula membasahi pipi mulusnya.

Jungkook pula sedaya upaya membuka ikatan talinya, dia cuba membukanya dengan menggigitnya tapi itu semua hanya sia sia.

"Hiks...hikss, mianhae J-jina, s-saya gagal menjaga awak.." Tersesak esak jungkook menahan sebak.

"Diam!! Kau diamlah bodoh!!" Bingit, itu yang dirasakan oleh Taehyung.

Taehyung meretap kasar baju T-shirt milik jina hingga menampakkan Bra nya, bukan itu sahaja, dia menarik short pants milik Jina.

"Hikss...Taehyung saya merayu pada a-awak...jebal, lepaskan saya!" Meronta ronta jina di minta dilepaskan.

Pak !

"Diamlah pompuan!!" Taehyung menampar kasar pipi jina, membuatkan Jina takut menggigil,, tanpa rela, Taehyung terus melakukan hasratnya untuk 'meratah' tubuh jina.

Sayu, pilu, hati jungkook bagai di hancur hancur dan lumat isinya apabila melihat adegan di hadapannya ini,

Kini hanya bunyi tangisan sayu Jina dan desahan Taehyung yang kedengaran.

"M-mianhae....Song Jina..jeongmal mianhae..hikss"

+++

Vote And Commnet Juseyo ❤
Saranghae ❤

[√] Until We Meet Again | JungkookWhere stories live. Discover now