ספיישל חלק 2!!

190 17 0
                                    

נ.מ. הרמיוני
ברגע שקמתי מיד ראיתי שכולם ישנו חוץ מהארי שלא היה במיטה שלו אבל חשבתי שהוא בטח בשירותים או משהו.
הוצאתי את המברשת שיניים שלי והלכתי לשירותים.
כשיצאתי מהשירותים ראיתי שהוא עדיין לא היה למטה והתחלתי לדאוג אז הערתי את רון כי לא רציתי להעיר את פרסי ואת אנבת' ואז שתינו חיפשנו אותו בזמן שאני עליתי ללמעלה הוא חיפש בשאר הבית.
כשעליתי ללמעלה ראיתי את הדלת של החדר של סיריוס פתוחה ואת הארי בתוכה.
אותו דבר שהם מגלים על רגולוס עד שהם יורדים ללמטה.
 נ.מ. רון
אחרי שגילינו על רגולוס ירדנו וראינו את פרסי עדיין ישן אבל אנבת'  הייתה ערה וכשהיא ראתה אותנו היא קפצה עלינו ממש והתחילה
לשאול אותנו איפה היינו אבל אמרתי לה להעיר את פרסי לפני ואז לקח לנו 2 דקות להעיר אותו וגם אז הוא בקושי קם.
אחר כך הסברנו להם על ההורקרוקסים ובעצם על כל השאר.
"אז אתם חושבים שאחד מהחפצים הוא חפץ שאתם זרקתם לפח ואולי במקרה יש סוג של גובלין שגנב את הקמיע ועכשיו אנחנו צריכים לקחת את זה ממנו אבל זה לא יהיה קשה כי הוא חייב לציית להארי?" פרסי שאל
"כן" אמר הארי, "הבנת את זה בקלות. קריצ'ר'!" ואז קריצ'ר הופיע והתחיל למלמל, לא הבנתי מה הוא אמר אבל הארי מיד שאל אותו על הקמיע והוא סיפר לנו את הסיפור על הקמיע ועל מה שקרה באמת למנדגנוס ואיך הוא השיג את הקמיע, הוא אמר שמנדגנוס גנב לו את הקמיע והארי שלח אותו כדי לתפוס את מנדגנוס והיה נראה שהארי בטוח שיקח לקריצ'ר ממש קצת זמן כדי לתפוס את מנדגנוס אבל אני לא הסכמתי איתו כי ידעתי שלמנדגנוס יש כל מיני טריקים.
אחרי שמנדגנוס הלך פשוט חיכינו בלי לעשות כלום, הארי פשוט חיכה כשהוא מסתכל על הדלת בטוח שקריצ'ר יגיע כל רגע ופרסי ואנבת' הלכו לחדר אחר כדי להתאמן, אני לא בטוח אם זה על החרב או על הקסמים, אני חושבת שאנבת' תעשה קסמים ופרסי יהיה עם החרב שלו.
בערך בשעה 4 אכלתי בעזרת צלחת שפרסי ואנבת' הביאו ושמביאה לך את האוכל שאתה חושב עליו.
במשך כל היום לא קרה כלום ואני לא עשיתי כלום, כשקמתי מחר רציתי לנסות להתאמן בכלי נשק כי זה היה נראה לי מעניין אז שאלתי את אנבת' והיא הסכימה אז באתי איתם ופרסי אמר שבתור התחלה הוא יאמן אותי כמה דברים בסיסיים ואז אני אלחם מול אנבת' או מולו.
בהתחלה הם נתנו לי את כל הכלי נשק שהם הביאו ואני הכי אהבתי חרב קצרה וקלה.
זה היה ממש קשה, לקח לי 40 דקות רק להבין איך להחזיק את החרב ואיך לחסום מכה, אחרי בערך 3 שעות כבר הייתי יחסית סבבה ואנבת' השתמשה בקסם ויצרה סוג של לוחם מולי שהיא אמרה שהוא נלחם ברמה לא כל כך טובה, למרות מה שהיא אמרה בקושי שרדתי נגד הרובוט בזמן שהם הלכו, אנבת' אמרה לי שאם אני אגיד את המילה "עצירה" הרובוט יעצור ואז אם אני אגיד 'המשך' אז הוא ימשיך ומאוד התרשמתי ממנה על זה שהיא עשתה את הסם הזה, החלטתי שאני אשאל אותה עליו יותר מאוחר
בערך אחרי 3 שעות הלכתי לאכול ואז חזרתי.
לקראת הערב פרסי הגיע הגיע והסתכל על קרב שלי, אני ממש השתפרתי וכשהן הגיע הצלחתי בפעם הראשונה להביס את הרובוט וחתכתי לו את היד עם החרב ופרסי מאוד התרשם ואמר שאני מתקדם מהר ושמחתי, הוא שאל אותי אם אני רוצה ללמוד היום עוד או מחר ואמרתי היום אז הוא לימד אותי תרגיל שהוא אמר שזה היה התרגיל הראשון שהוא למד וזה היה תרגיל מסובך, אחרי כמה הדגמות הוא אמר לי לנסות קרב מולו ולנסות לעשות את התרגיל הזה.
בקרב היה ממש נראה שהוא לא מנסה אלא רק קצת תוקף ואחרי חמש דקות התעייפתי אז ניסיתי את התרגיל אבל פרסי סובב את החרב שלו כדי לעצור את זה ולהעיף לי את החרב. הוא אמר לי שאני סבבה ושאם אני אתאמן אני אהיה טוב, שמחתי והלכתי לאכול עוד קצת וראיתי את הארי והרמיוני קצת מדברים בלי לעשות כלום.

פרסי? הוגוורטס?Where stories live. Discover now