עשרים ביתנים ביומיים? אני שונא את ג'ייסון

339 20 2
                                    


-------------------------------------------------- ליאו ------------------------------

אחרי שפייפר נחטפה החלטתי לא לחזור להוגוורטס, אמנם היה לי שם כיף אבל אני לא יכולתי להשאיר את קליפסו יותר זמן לבד, היא לא הייתה במחנה החצויים למזלי אלא בדירה בניו יורק ואני החלטתי ללכת אליה ולהיות איתה, לא יכולתי שיקרה לי מה שקרה לג'ייסון . דיברתי עם כירון והוא הסכים ודיברתי גם עם ג'ייסון והוא הסכים, הבטחתי לו שברגע שהוא יצטרך עזרה הוא יקרא לי ואני אבוא.

------------------------------------------ ג'ייסון ---- ----------------------------

עברו שלושה ימים מאז שפייפר נחטפה אני לא יודע מה לעשות, אני לא מדבר עם אף אחד וכבר פעמיים ניסיתי לברוח מבית הספר אבל פרסי ואנבת 'עצרו אותי. כשהגענו לשיעור שיקויים מאלפוי התחיל לצחוק ולרדת עלי, בהתחלה לא התייחסתי ואז הוא אמר פייפר, אפילו לא שמעתי באיזה הקשר ולפני שהוא הבין מה קורה העפתי לו את השרביט מהיד והתחלתי לתת לו אגרופים, באגרוף השלישי התחיל לרדת לו דם מהפנים. נתתי לו חזק ככל שיכולתי ורק במכה ה 16 אחרי שכולו היה דם הועפתי ממנו על ידי קסם, לא היה לי כח והתעלפתי.

-------------------------------------------------- הארי ------------------------------

אני מאוד מבולבל, מצד אחד אני חשבתי שהם היו אוכלי מוות אבל אחרי שג'ייסון הרביץ למאלפוי אני כבר לא חושב שהוא אוכל מוות ועוד שבועיים יש חג המולד ואני לא יודע מה אני עושה בו.

הערת הכותב: עכשיו קורה בדיוק אותו דבר כמו בספר עם חג המולד והנשיכה

----------------------------------------------- פרסי-- ------------------------

בחג המולד היינו במחנה הרומי וגילינו שכל האנשים שהיו במחנה החצויים עברו לשם בגלל שבמחנה החצויים הם חשופים, זה היה ממש מרשים, היה 20 ביתנים בשבילם וכולם נראו כמו בבית, בנוסף כל אחד היה גם שתי קורתות רק של מחנה החצויים. כשחזרנו מיד התחלנו לקבל מלא שיעורי בית בשביל המבחנים שיהיו בסוף השנה ואני לא עמדתי בעומס, אנבת' כמובן פתרה הכל בקלות וגם ג'ייסון וליאו הצליחו אבל אני ממש לא הצלחתי אבל זה לא היה לי כל כך חשוב, אני גם לא חשבתי שיש לי שאני אצטרך את זה אם אני לא אמור ללמוד שם שנה הבאה. בנוסף בכל החופשה דמבלדור וכירון עשו מלא קסמים ובדקו וההגנה של המחנה כמעט מספיק טובה אבל עדיין לא, ממה שכירון אמר לי עד סוף השנה זה יהיה בסדר. כשחזרנו לבית ספר שום דבר לא השתנה.

---------------------------------------------- רון --- -----------------------------------

יום אחרי שחזרנו להוגוורטס הרמיוני אמרה שהיא גילתה מי אלא החדשים, היא אמרה שהם בנים של אלים יווניים, אני באופן אישי לא כל כך האמנתי לזה אבל היא הסבירה לנו על כירון ועל כל אל עד שהשתכנענו וקבענו שמעכשיו נחפש בספריה עוד דברים עד שנגלה בן של מי כל אחד, כרגע רק שיערנו שאנבת 'היא הבת של אתנה (אלת החוכמה) כי זה היה הכי הגיוני.

כעבור שבועיים

עונת הקווידיץ' מגיעה לסופה אני לא הייתי בטוח אם אני רוצה שגריפינדור ינצחו או שלא ואז הם יכעסו על ג'ייסון אבל נראה שבכל מקרה כולם כועסים עליו כי מאז שליאו ופייפר עזבו את הבית הספר הוא משחק גרוע והם הפסידו בגללו 2 משחקים והארי סיפר לי שאני כנראה אשחק במשחק הבא שיהיה עוד שבוע, אני רק צריך לחכות שיציעו לי.

יש !! עכשיו (בארוחת הבוקר) אנג'לינה הציעה לי להיות שומר, כמובן שבסכמתי ויש היום אימון, אני מקווה שאני אהיה טוב כדי לצחוק על פרד וג'ורג 'שיורדים עלי שאנחנו גרועים.




פרק הבא ב18 הצבעות ותגובה אחת

פרסי? הוגוורטס?Where stories live. Discover now