"Γιδ." Ψιθυρίζω
"Γιδακι." Ξανά ψιθυρίζω.
Προσπαθώ τόση ώρα να ξυπνήσω την Λίζα αλλά τίποτα.
"Ξυπνά ρε μαλακισμενο." Φωνάζω και τότε όλα τα βλέμματα στράφηκαν επάνω μου.
Και μια Λίζα γεμάτο σάλια με ορθάνοιχτα μάτια με κοίταγε σε φάση την έγινε.
"Λύδια έξω τώρα." Φωνάζει η καθηγήτρια.
"Γιατί τι έκανα;;" την ρωτάω με ειρωνεία.
"Ρωτάς κιόλας;" φωνάζει σαν υστερική που η φωνής της τρύπησε τα αυτιά μου.
Τρίβω τα αυτάκια μου.
"Ναι ρωτάω δεν πρέπει να ξέρω τον λόγο που με βγάζετε έξω;;"
"Κορίτσι μου γλυκό έβρισες ναι η όχι;" με ρωτάει.
Σκουντάω την Λίζα η οποία είχε ξανά ακουμπήσει το κεφάλι της στο θρανίο και κοιμόταν.
"Με είπε γλυκιά." Λέω με χαμόγελο.
Το γίδι σήκωσε ελάχιστα το κεφάλι της και με κοίταγε με το ένα μάτι κλειστό και το άλλο ανοιχτό (ξέρετε αυτό που μόλις ξυπνάς)
"Ειρωνικά το είπε." Μου λέει.
Ιιιι σαν δεν ντρέπεται ολόκληρη καθηγήτρια να με ειρωνεύεται.
Ναιιι
Εεμμμ
Χεστε το.
"Ναι έβρισα αλλά δεν φταίω εγώ, προσπαθούσα να ξυπνήσω την Λίζα που κοιμάται τόση ώρα." Λέω καθώς την δείχνω."
Και τότε το γίδι ενώ έχει τον κεφάλι της στο θρανίο με μουτζωνει
"Ωρσε ηλίθια." Λέει.
"Λίζα και Λύδια έξω τώρα." Φωνάζει πιο πολύ.
..............
"Τώρα που θα κοιμηθώ;;;" γκρινιάζει η Λιζα καθώς προχωράμε έξω.
Φτάνουμε στις κερκίδες όπου καθόταν μια παρέα αγοριών.
Η Λίζα πλησιάζει τα αγόρια και όπως κάθετε ο ένας πάει και ξαπλώνει επάνω του.
Εννοώ βάζει το κεφάλι της στα πόδια του και μαζεύει τα δικά της στην κοιλιά της.
Όλα τα αγόρια την κοιτάγαν με απορία.
"Δεν είναι τίποτα απλά δεν πήρε τα χάπια της σήμερα." Λέω.
Ένα χασμουρητό βγήκε από το στόμα της κοιμισμένης Λίζας
Όλοι την κοίταξαν αλλά αυτή πουτσα της συνέχισε να κοιμάται.
Το παιδί πήγε να σηκωθεί και η Λίζα τον σταμάτησε.
KAMU SEDANG MEMBACA
Now I hate you!!
Fiksi Remaja🔞 αυτή η ιστορία είναι για άνω τον 18.. εαν εισαι μικρότερη/ος την διαβάζεις με δικιά σου ευθύνη.. ευχαριστώ.🔞 "Και με μαχαίρι να με απειλούσαν δεν θα σε συμπαθουσα." Του λέω. Με πλησιάζει πολύ. "Το πιστεύω γιατί δεν με συμπαθείς απλά με αγαπάς."...
