05 :: Bad Boy

488 80 2
                                    

■💎■

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

■💎■

—Author's Pov

Ting~

Yoshi menguak daun pintu kedai bunga yang terletak tidak jauh daripada kafe . Di atas kedatangannya itu telah disambut ramah oleh pekerja wanita disitu  . Anak mata Yoshi memandang sekeliling bunga yang berada disekitarnya  , agak nyaman saja dan bunga-bunga disitu nampak cantik bila dilihat .

" awak nak pesan bunga apa ya  ? " tanya pekerja wanita yang berpakaian gaun bercorak bunga-bunga  , dalam nada suara yang ramahnya dia bertanya yoshi .

" saya nak bunga yang sesuai untuk confess  dekat seseorang yang saya sayangi ... " kata Yoshi lalu tersenyum manis  . Wanita itu mengangguk kepalanya dan pergi mencari bunga yang sesuai untuk Yoshi.
Tidak lama kemudian  , wanita itu tiba bersama sejambak bunga yang sudah siap dihiasi menampakkan cantik dan kemas walaupun agak simple tapi bagi yoshi  , itu sudah nampak cantik dipandangannya  .

" ni bunga awak ya  ,  .. Semoga hubungan awak dengannya akan bahagia selama-lamanya  ..  " sempat dia melemparkan ucapan memberi semangat kepada Yoshi  .

" gomawo " Yoshi menunduk hormat sebelum dia mempamitkan diri daripada situ bersama dengan sejambak bunga yang dibeli olehnya  . Didalam perjalanan ingin ke kafe dia tersenyum lebar melihat sejambak bunga tu , hatinya tidak sabar untuk confess dekat gadis yang dia sukai tu  .

" Hey  , yoshi lama tak jumpa .." tegur seseorang yang muncul dihadapan Yoshi  . Senyuman yoshi terus pudar tatkala dia perasan akan insan yang berada dihadapannya  . Musuh Ketatnya  , Kim seunghun yang sedang memeluk tubuh sambil melemparkan senyuman nakal . 

" cis  , bukankah kau sekarang sepatutnya berada dekat dalam hospital  .. Takkan dah sihat  ? " sindir Yoshi sambil melepaskan tawaan nakal  . Dia pun terkejut dengan kemunculan seunghun ni dan tak sangka dia terserempak dengan Seunghun dekat lorong sini  .

" herh  , kau fikir aku ni manusia lembik sangat ke  .. "

" wow  , bunga tu untuk siapa  ? Dah  ada kekasih kah  ? " Seunghun memuncungkan bibirnya menunjuk ke arah sejambak bunga yang dipegang oleh yoshi  .

" yang kau nak sibuk pahal  , sana aku malas nak cari gaduh dengan kau  .. Nanti buat masalah je  ..  " yoshi menolak tubuh seunghun ke tepi untuk memberi laluan kepadanya  , namun secara tiba-tiba seunghun menendang tubuh yoshi  , membuatkan lelaki itu terhentak pada dinding  . Perut yoshi mula terasa sesak dan sakit  , dia merintih perlahan sambil memegang perutnya yang sakit dek kena tendang dengan seunghun  .

【C】Bad Boy :: Save ME  |I 요시Where stories live. Discover now