פרק 18

1.5K 75 5
                                    

הלכנו לקפיטריה והיו מלא מבטים על הארי אפילו כמה בנות שצעקו וביקשו חתימות ממנו ואנחנו צחקנו בשקט.

אכלנו את הארוחה שהכינו לנו היום כולם היו עסוקים בזוגות שלהם גם אני והארי אבל הגשתי את המבט העצבני הכועס והקנאי של מייק אבל לא התייחסתי.

נגמר הפסקת האוכל והלכנו לשיעור מדעים אני כל הזמן הייתי עם הארי והבנות. התנשקנו כמה פעמים וראיתי כמה בנות שהתסתכלו אלינו קנאיות.

נגמר השיעור וראינו את קבוצת הפוטבול של הבית ספר חבקתי את כולם והכרתי להם את הארי. השעה האחרונה אני הבנות והבנים הברזנו והלכנו לקניון. קנינו בגדים חדשים והארי עזר לבחור. אכלנו גלידה אני לקחתי תות והוא לקח וניל .

סיימנו לאכול קבענו שנצא בסופ"ש למחנאות בסיגנון העשירים והארי יצתרף אלינו כי זה כל הקטע במחנאות הזוגות באוהל ובטח מייק יביא מישהי כדי להתגרות ביאני יודעת שהוא יעשה את זה כי אני מכירה אותו והיינו חברים שנתיים וחצי אז זה די ברור אבל לא אכפת לי כי אני אוהבת את הארי.

Povמייק

אני רציתי להשלים עם רייצל אני צריך אותה. אבל היום שהיא הביאה את הארי קנאצי שהיא שלו ולא שלי אני יחזיר אותה בחזרה כי היא אהבת נעוריי אולי זה פשוט לגרות אותי עם הארי נקמה על זה שנפרדתי ממנה והכל בגלל האיום הזה אוף איך החיים שלי נהרסו אבדתי אותה החברים שלישלי לא מתייחסים אלי כאילו בגלל שהם עסוקים בחברות שלהם

כל הזמן הם היו ביחד אבל אני נארתי לבד בצד עצוב בקפיטריה אני פשוט ראיתי את רייצל והארי ועלה לי הראיון שאני יביא חברה שהיא תקנא ותחזור אלי בחזרה . אבל אולי בכלל היא אוהבת את ההארי הזה וזאת לא סתם נקמה.

רייצל לא תעשה את זה היינו ביחד שנתיים וחצי.

אלה היו השנתיים וחצי הכי מאושרים ביותר בחיי .

אני חייב להחזיר אותה אלי.

אני צריך אותה. אני אוהב אותה.

high school love -H.SWhere stories live. Discover now