+✨🌙ʏᴇᴏsᴀɴɢ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ sᴘᴇᴄɪᴀʟ

300 35 10
                                    

Ateez Dorm

Pagi sudah pun tiba matahari juga pun sudah menyapa penduduk di bumi. Pagi Isnin pula sudah datang dan menunjukkan bahawa minggu yang baharu untuk manusia begitu juga di Kota Seoul yang sudah dibanjir dengan penduduknya untuk pergi bekerja ataupun pergi sekolah untuk menuntut pelajaran

(ANGGAP JELAH X ADE COVID :-:)

Lain pula dengan Ateez Dorm boygroup yang sedang naik daun tidak kira didalam atau luar negara semua mengenali mereka.Dorm yang selalu nya bising seperti pasar ikan tetapi hari ini seperti Kota Hantu senyap dan suasana yang menyeramkan membuatkan seseorang yang lebih dikenali Kang Yeosang menatap datar kepada ahli membernya yang hanya melakukan kerja kerja mereka sendiri.

Yeosang pun melihat kearah mereka semua. Pandangan Yeosang yang pertama jatuh kepada Hyung tertua nya iaitu Seonghwa sedang sibuk didapur pada awalnya ia mahu pergi kesana tetapi ia undurkan niatnya apabila melihat Seonghwa seperi sedang tiada mood jadi ia lebih baik berundur daripada dimarah oleh hyung tertuanya.

Hongjoong hyung kedua tertua pula sudah menghilang dan lebih memilih mengabdikan dirinya didalam studionya. Yeosang pun melihat kearah Yunho energizer Ateez sepertinya ia tidak seperti hari biasanya yang selalu memecahkan suasana hening kerana sekarang ini ia hanya fokus dengan benda empat segi tepat ditangannya begitu juga dengan 99 liner yang lain. Jongho pula maknae Ateez sudah keluar bersama rakan rakannya.

Yeosang pun hanya mampu membuang nafasnya dan berjalan kearah biliknya yang dikongsi bersama kawan baik Wooyoung. Yeosang pun duduk dikerusi yang berada didalam biliknya dan mengambil sebuah kalendar dan melihat kearah tarikh hari ini. Tarikh itu telah dibulatkan oleh Yeosang kerana hari ini ialah hari istimewanya dimana hari ia dilahirkan didunia ini ia berharapa rakan rakannya yang lain akan memberikan ucapan selamat untuknya tetapi itu hanya harapan belaka. Yeosang pun membuang nafasnya lagi

"Apa mereka melupakan hari lahir ku?" Monolog yeosang yang masih melihat kelander yang dipegang olehnya. Yeosang pun hanya mengeluarkan tawa nya

"Sepertinya mereka benar benar melupakan hari lahir ku" Monolog Yeosang lagi lalu meletakkan kalender tersebut ditempatnya. Baru sahaja Yeosang mahu membaringkan badannya dikatil tiba tiba nada dering menandakan panggil masuk pada phonenya dengan pantas ia mengambil phonenya dan menjawab panggilan tersebut.

"Halo hyung"

"halo yeosang apa kau sudah bersiap?"

"Bersiap? bersiap kemana?"

"Apa kau lupa yeosang? hari ini kau kan akan membuat V live sempena birthday mu hari ini apa kau lupa?"

"Ahh maaf hyung Yeosang terlupa Yeosang akan bersiap siap"

"Cepat sedikit hyung akan mengambil kamu di dorm dan yeosang Happy Birthday Yeosang ah"

Mendengar ucapan dari manager nya membuatkan Yeosang mengeluarkan senyumannya.

"Terima kasih hyung baiklah aku akan bersiap"

Panggilan pun dimatikan disebelah pihak. Yeosang pun bangun dan bersiap siap untuk pergi ke Kq ent. Selang beberapa minit Yeosang pun sudah bersiap dengan pakaian yang rapi dan sangat tampan kerana ia yang memakainya.

Yeosang pun keluar dari biliknya dan pergi keruang tamu niat awalnya awalnya untuk memberitahu pada member lainnya bahawa dia akan pergi tapi sesampainya ia di ruang tamu tiada siapapun berada disitu membuatkan Yeosang hanya memasang senyuman kecilnya. Yeosang cuba untuk berfikiran baik mungkin mereka semua letih kerana itu mereka jadi begini.

Yeosang pun keluar dari Dorm tersebut dan berjalan kearah managernya. Mereka pun pergi meninggalkan kawan dorm tersebut dan pergi ke Kq Ent.

。・゚♡゚・。🍓。・゚♡゚・。🍒

^°ᴀᴛᴇᴇᴢ ᴄʀᴀᴄᴋʜᴇᴀᴅ [🐣] °^ 𝗦1 & 𝗦2 [✓]Where stories live. Discover now