AB : SC. II

2.2K 245 132
                                    

[  SPECIAL CHAPTER TWO

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[  SPECIAL CHAPTER TWO. ]

terlebih dahulu, saya nak minta maaf sesangat sebab lama update! sebagai tanda maaf saya sediakan super special chapter 2000 words. enjoy it and komen banyak-ii ya. last dah ni! thankyou

warning : 15+
CHESSY, CRINGY, SWEET CONTENT !

------

"Jinyoung sayang noona ketat-ketat.." Jinyoung memeluk erat kakak satu-satu yang dia ada itu.

Tak sedar diri suami kakaknya itu hanya memerhati dengan sinis. Melebih ni peluk isteri orang, hati Doyoung sudah melonjak panas.

Kalau dia yang peluk Minyoung erat sebegitu, akan dilayangkan penumbuk atau cubitan ketam. Tapi, Jinyoung pula tidak. Malahan, Minyoung turut menyusap lembut rambut adiknya itu.

Ah, tak apalah. Ini hari terakhir Jinyoung berada di sini. Getus hati Doyoung. Ya, Jinyoung akan melanjutkan pelajaran ke England. Dalam jurusan sains mikrobiology.

Sikap cemburunya masih boleh dibawa bincang. Lepas Jinyoung pergi, bolehlah Doyoung bermanja puas-puas dengan isterinya. Sampaikan Minyoung naik muak dan berasa memelihara bayi besar. Bayi arnab. Arnab besar.

"Noona nanti bagi khabar gender anak buah Jinyoung ya.." Pinggang kakaknya itu dicuit manja.

Minyoung mencebik geram. Bahkan, mengandung pun dia belum. Bodohlah Jinyoung! Ingat anak itu macam sayur, tanam terus jadi?

"Ah, sudah sana pergi peluk omma dengan appa pula." Minyoung menolak adiknya menjauh pergi ke arah ibubapanya yang terduduk di bangku di Incheon International Airport itu.

Jinyoung menghambur ke pelukan ibubapanya dengan muka basah air mata dan hingus meleleh. Umur sudah 21 tahun, tapi perangai masih kanak-kanak ribena.

Haish, beza sekali dengan Minyoung.
Mungkin, mereka dua beradik ni tertukar jantina.

------

Petang itu, Youngyoung couple sedang rebahan sambil makan snack. Menonton netflix sebab kebosanan. Mereka berdua cuti dari bekerja sebab hantar Jinyoung ke airport pagi tadi.

Finding Nemo. Langsung tak menarik perhatian Minyoung, baru sahaja isterinya itu hendak berganjak pergi. Doyoung menarik semula tangannya menyebabkan Minyoung jatuh ke pangkuan suaminya itu.

"Awak nak ke mana?"

"Bosan.." Rengek Minyoung. "Nak ke balkoni, main jenga."

[IV] Annoying Boy. ✔Where stories live. Discover now