Chapter 10

1.1K 116 32
                                    


//כללית//
"סהון?" לוהאן קרא לשני "למה טאהיונג אמר שאתה וג׳ונגקוק ביחד?" הוא שאל והביט בסהון שנלחץ מעט "אתה נישקת אותי כשיש לך חבר? אתה גרמת לי לגרום לך לבגוד בו?!" לוהאן היה המום ולא האמין לעובדה שלסהון יש חבר ועוד לא אחר מג׳ון ג׳ונגקוק.

"לוהאן, אני יכול להסביר... אני לא בדיוק בגדתי בו... זה פשוט שאני אממ..." סהון התלבט אם לספר לו על מערכת היחסים שלו ושל ג׳ונגקוק. "אתה בוגד בג׳ונגקוק, סהון" לוהאן אמר בכעס והסתובב בכדי לחזור חזרה פנימה "רגע לוהאן! תן לי להסביר לך" סהון אמר ולוהאן הסתובב שוב.

"שמה?! שאתה בוגד בחבר שלך איתי?! תעשה לי טובה סהון אני לא אידיוט! אני יודע מה זה לבגוד במישהו!" הוא צעק בכעס "אני לא בוגד בו..." סהון מלמל והשפיל את ראשו, מביט ברגליו. "כי נפרדתם?" לוהאן שאל וסהון הניד בראשו לשלילה "כי אנחנו מעמידים פנים" הוא אמר ולוהאן השתתק.

"אתם... מעמידים פנים? זה לא משפחה פה שאתם יכולים לשחק אותה בעל ואישה, אתם יודעים..." לוהאן אמר והתיישב כדי לשמוע מה יש לשני לומר "ג׳ונגקוק אוהב את טאהיונג וחשבתי על זה שאם אנחנו נעמיד פני זוג, זה יגרום לו לקנא והוא יבין שהוא אוהב את ג׳ונגקוק" סהון התחיל לומר "ו... וזה עבד... טאהיונג התחרפן מזה שאנחנו 'ביחד' והוא לא סובל את זה שלג׳ונגקוק יש חבר" הוא אמר וגיחך במבוכה.

"אוקיי אבל מה יוצא לך מזה?" לוהאן שאל "קיוויתי שגם אתה תקנא ו... ואני אזכה  בך... אבל מסתבר שלא הייתי צריך את זה בכלל" הוא צחקק וגירד את עורפו. "ועכשיו שזה עבד אתם נפרדים?" לוהאן שאל וסהון הניד בראשו לשלילה "ג׳ונגקוק עוד לא השיג את טאהיונג, אני לא יודע מה אנחנו נעשה אבל אני אעזור לו להשיג את טאהיונג" סהון אמר ולוהאן הנהן בהבנה.

"שבוע" הוא אמר "יש לכם שבוע מאז שאנחנו חוזרים ללימודים  להעמיד פני זוג, אני אעזור לכם, אבל אחרי השבוע הזה אתה שלי ורק שלי" לוהאן קבע וסהון הנהן בחיוך "אני אוהב אותך כל כך" סהון אמר ונשק ללחיו של השני שצחקק וכרך את ידיו סביב צווארו של סהון, עושק לשפתיו והשניים נכנסו פנימה.
-
"פארק ג׳ימין! אתה מת היום!" ג׳ין רץ אחרי הג׳ינג׳י עם כפכף ביד ברחבי הבית "מה אמרתי לך על לגעת בקצפת?!" הוא צעק וג׳ימין התחבא "ל- לא לגעת בה" הג׳ינג׳י אמר "ומה אתה עשית?!" הוא רץ אחריו והשני מיהר להתחבא מאחורי מנורה, חושב שזה מסתיר משהו "א- אכלתי ממנה"  הוא אמר וג׳ין התקדם לעברו.

"בדיוק! ולכן, גמד יקר שלי, אתה מת היום!" הוא אמר בסרקזם ורדף אחרי ג׳ימין "יונגי! תציל אותי!" הוא רץ והתחבא מאחורי הבוגר בעל שיער המנטה, מחבק את מותניו מאחור. "ג׳ין, זה מספיק" יונגי אמר וג׳ין רטן מעט "בואו נשחק משהו!" ג׳ימין קרא לכולם להתאסף.

"אמת או חובה?" בדרך כלל הם היו מסרבים להצעה הנדיבה של ג׳ימין, אבל אחרי כמעט שבוע איתו, הם היו מותשים ממנו והסכימו לכך. "אבל! אסור לבחור באמת שלוש פעמים ברצף"  ג׳ימין אמר והשאר הנהנו והתיישבו במעגל.

Just FriendsWhere stories live. Discover now