פרק 6- זה סימן טוב

1.5K 126 37
                                    

פרק 6

"בוקר טוב לוּ!" נייל אמר לי בקול העליז שלו כשנכנסתי לבית הספר.

"בוקר טוב אירי!" החזרתי באותו הטון.

"נפגשים היום שוב למרתון פיפא?" הוא שאל אותי, אך הנדיתי בראשי לשלילה.

"חשבתי לבדוק אם הארי פנוי היום.." מלמלתי, והוא הצביע לכיווני עם אצבע מורה, עוצר אותי מללכת.

"אם רק תעז להחליף אותי בתור החבר הכי טוב שלך.."

"אתה משוגע. אתה לא ניתן להחלפה ואתה יודע את זה" גיחכתי ונתתי לו חצי חיבוק, קובר את ראשו בכתפי בזמן שהמשכנו ללכת לכיוון הכיתה.

זה היה יום שני בבוקר, והשיעור הראשון שלי זה שיעור אנגלית, מה שגרם לי להתלהב.

אני אפילו לא יודע ממה התלהבתי יותר- מזה שהמורה המחליפה היא פאקינג היילי רובין, או מזה שהארי יושב לידי בשיעור הזה באופן קבוע, מה שעוזר לי להכיר אותו יותר ולהמשיך בתוכנית שבניתי לי בראש.

לנה די בטוחה שהוא בעניין שלה, שהכל הדדי. היא סיפרה לי אתמול שהם כבר סיימו את העבודה להגשה שהוטלה עליהם, אבל הארי בכל זאת ביקש שיפגשו אצלנו בבית 'סתם'. זה סימן טוב, לא?

"היי הארי!" אמרתי בחיוך כשראיתי אותו נכנס לכיתה. הוא התיישב לידי, מחייך אליי חזרה.

"איך עבר עלייך סוף השבוע?" הוא שאל אותי תוך כדי שהוציא את הספרים שלו מהתיק.

"די משעמם, בעיקר שיחקתי פיפא עם נייל. הבנתי שמחר אתה בא אלינו?" שאלתי אותו, והוא הנהן.

"קבעתי להיפגש עם לנה קצת.. עדיין לא הכרתי כאן הרבה חברים אז אני שמח שיש לי את שניכם. ומתי אני ואתה נפגשים?" הוא שאל אותי.

"אני חושב שהיום יש לי קצת זמן. נבוא אליי?" שאלתי אותו, והוא הניד את ראשו.

"אני כבר רואה את הבית שלך יותר מידי.. היום נלך אליי. אם זה בסדר מבחינתך." הוא אמר, והנהנתי בהסכמה. כמובן שזה יהיה בסדר מבחינתי. עניין אותי כל כך לראות איך החדר שלו נראה. הוא היה נראה טיפוס מסודר, ואם כן הוא כנראה לא יסתדר עם לנה. היא דאגה לסדר את החדר שלה בשלמות לפני שהארי הגיע, אך בדרך כלל החדר שלה כל כך מבולגן שאפשר ללכת בו לאיבוד. כמו גם החדר שלי.
אבל זה בסדר, הפכים נמשכים.

עניין אותי גם לראות את המשפחה שלו. לראות את הדינמיקה ביניהם. המשפחה שלנו ממש מאוחדת, אנחנו מנסים לבלות כמה שיותר זמן ביחד. אני לא חושב שלנה הייתה מסתדרת עם מישהו שבקשר לא טוב עם המשפחה שלו, כי היא טיפוס מאוד משפחתי וחם.

המורה נכנסה לכיתה, וקטעה את השיחה שלי ושל הארי. לא יכולתי לחכות שהשיעור כבר ייגמר, שכל היום הזה ייגמר.. ושאני אפגש שוב עם הארי.

..

"אתה בא?" הארי שאל אותי, והנהנתי. נפרדתי מנייל, שעמד לידי, והלכתי בעקבות הארי. נייל היה נראה מעט מאוכזב שאני שוב מבטל תוכניות איתו, אבל הייתי בטוח שהוא יבין אותי.

"עם מי אתה גר? הורים, אחים..?" שאלתי את הארי, מבט מתעניין התפרס על פניי.

"יש לי אחות אחת. וההורים שלי גרושים. אני גר עם אמא שלי." הארי סיפר, ואני הנהנתי בהבנה. לא שמתי לב בכלל כמה צמודים היינו אחד לשני, אבל כן שמתי לב לכל הפעמים בהם הידיים שלנו נפגשו אחת בשניה בטעות. כל פעם כזאת העבירה בי צמרמורות בכל הגוף, והרגשתי איך הלחיים שלי בוערות. לא כל כך הבנתי למה הגוף שלי מגיב ככה, אבל העדפתי להתעלם מזה.

הארי ואני הגענו לשכונה, שהייתה בערך 10 דקות הליכה מבית הספר, והארי פנה לצד הימני, מסמן שזהו הבית שלו. נכנסתי אחריו אל תוך הבית. הבית היה קטן אך מלא ברהיטים. כל הבית היה צבעוני ושמח, די מבולגן ואני מניח שהם לא הספיקו לסדר אותו.. אבל לי אין בעיה, כמו שכבר ציינתי, אנחנו משפחה של מבולגנים. יש בזה קסם מסויים, לראות בלגן של בן אדם ומכך להבין את הסיפור שלו.

"אמא שלי בעבודה והיא תחזור בערב.. ואחותי באמריקה." הארי הניח את המפתח שלו על השולחן, ועלה במדרגות, אני אחריו. הלכתי אחריו לכיוון אחת הדלתות, אך הוא עצר בכניסה. הוא הסתובב, כך יצא שהיינו די קרובים אז הוא הלך צעד אחורה.

"אני נכנס לשירותים שנייה, החדר שלי שם" הוא הצביע על אחד החדרים, ונכנס לשירותים. נכנסתי לחדר של הארי, שכמו שציפיתי היה מסודר באופן מושלם. הסתובבתי בחדר, עוצר ליד השולחן, שהיה צמוד לקיר. על השולחן הייתה מונחת תמונה של הארי, אחותו, אמא שלו ואבא שלו. חייכתי למראה התמונה.

"אל תתרגל לסדר, אתמול סידרתי את החדר בערך שעה." הארי גיחך, והעברתי את מבטי אליו. משום מה לא האמנתי לו. אני בטוח שהוא אומר את זה בכל פעם שמישהו נכנס לחדר שלו, בדיוק כמו שאני תמיד אומר 'בדרך כלל החדר שלי מסודר יותר מזה'.

"אהבת את התמונה?" הארי שאל, והנהנתי.

הארי התקדם אליי, ושם את ידו על ידי, היד שהונחה על התמונה. היינו כל כך צמודים עד שיכולתי להרגיש את נשימותיו. הוא לקח את התמונה מידיי והניח אותה הפוכה על השולחן. הוא הלך ואני נאנחתי בשקט. הוא התיישב על קצה המיטה שלו.

"מ-משהו קרה?" שאלתי, עומד באותו המקום.

"מה פתאום. אני פשוט.. לא מת על התמונה הזאת." הוא הסביר לי בחיוך.

"מה אתה רוצה לעשות?" הארי שאל אותי, וסימנתי לו שאין לי מושג.

"סרט?" הוא שאל, והנהנתי בהסכמה.

She loved you first- LarryWhere stories live. Discover now