ורד אדום

10.7K 271 257
                                    

״יש לך ריח כל כך נעים... של ורד אדום... אני אוהב את הריח הזה״.

*לפני שלוש שעות*

נקודת מבט רוז

״בנות! לקום!!״ צעקה האחראית של הפנימייה בכל המסדרון. הייתי נורא עייפה ולא רציתי לקום אז כיסיתי את עצמי בשמיכה ונכנסתי לתוכה.

״לקום! רוז!״ צעקה לי לתוך האוזן מה שגרם לי להיבהל ולהתיישב במהירות, גם כי נזכרתי מה הולך לקרות אם לא אקום, אני הייתי מקבלת עונש, תכירו, חוק מספר 4 של הפנימייה, חייב ללכת לבית הספר תמיד אלא אם יש לך חום יותר מ 38.8 , כן... חוקים אכזריים פה בפנימייה.

״אני קמה״ אמרתי וקמתי מהמיטה עדיין ישנה ועייפה.

״עוד חצי שעה כולם יוצאות!״ צעקה ויצאה מהחדר. ברור שרק אליי היא באה וצועקת לאוזן, מהתחלה שבאתי לפה היא כיוונה עליי את העניים שלה, היא נורא שונאת אותי למרות שאני לא עושה שום דבר.

״מה יש לה היום?״ שאלה חברתי לחדר, סשה, היא שטנית יפה, העור שלה בהיר וחלק, ועיניים כחולות, היא נורא יפה, לא כמוני, שיער שחור קצר, עיניים ירוקות כמו שיח ועור כהה אבל לא ממש, הצבע עור שלי הדבר הכי אהוב עליי בכל הגוף.

״לא יודעת... כנראה במחזור״ אמרתי וגרמתי לסשה לצחוק בזמן שאנחנו מצחצחות שיניים.

לאחר שסיימנו לצחצח שיניים אני וסשה התלבשנו ויצאנו מהחדר, בלי לאכול ובלי כלום פשוט יצאו מהפנימייה והתקדמנו לבית ספר. מה אתם חושבים? אם הפנימייה שלי אכזרית אז הבית ספר גן עדן? ממש לא, הבית ספר זה גיהנום אחד שלם, לא בגלל שיש לימודים ולימודים וזה מעייף ומשעמם, להפך הלוואי ויכלו להיות שיעורים, בבית ספר שלי לא רק בני אדם לומדים, כתף תיראו איזה חיות חיות בבית ספר הזה.

״רוז... שמעת על הרצח שקרה אתמול בלילה? מסכנה... איך אפשר לעשות ככה לבן אדם״ אמרה לי סשה מזועזעת.

״תשאלי אותם״ אמרתי כשראיתי את החבורה של השולטים, מלכאים, נסיכים או כל דבר אחר עם כוח שליטה ומעמד גבוה שנכנסים אל תוך בית הספר.

״מירנדה! אני חולה עלייך!״ צרחה אחת התלמידות שעמדה מסביב לחבורה שנכנסת לבית הספר עם עוד מלא תלמידים, או יותר נכון מעריצים.

מירנדה, אין לי מושג בת כמה היא, כנראה גדולה. אני אתאר לכם את המראה שלה, יש לה שיער חום ארוך, ועיניים חומות, העור של כהה וכן, היא תמיד עושה מה שבא לה, אף פעם לא לומדת.  חוץ מזה היא גם מאוד מעצבנת ושלטנית רצח, בנוסף מאוהבת בקאי ותמיד אבל תמיד איתו, אליו אני מייד אגיע.

Vampire game || הושלםOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz