الجزء الثاني.

4.2K 58 8
                                    


الرواية الجديدة نزل اول فصل منها...

رواية هيتروكروميا (فارسي المغوار)... الجزء الثاني من رواية امتلكتني ولم اعرف. ... يلا صبايا عايزه اعرف رأيكم فيها وتشجيع ونقد كدا... انا هكتب وخلاص يـ قمرات... الكتاب موجود على صفحتي MiraGabr

يلا مستنين اية؟!

اقتباس 1

_ انت اكيد اتجننت... بقولك سيبني.

صرخت بها شهد و فارس يسحبها خلفه بـ منتصف الليل داخل الي الاسطبل الخاص به بـ المزرعه الصغيره الذي اشتراها بـ ماله الخاص بعد ان كرس سنواته الفائته بـ العمل... يوجد بها منزل صغير عباره عن طابقين ع الطريقه الحديثه نصف جدرانه من الزجاج كي يري جمال الطبيعه حوله و هناك اسطبل خاص به يوجد به الاحصنه التي يرودها كي يكبح غضبه عنها... هي سبب حنقه الدائم وغضبه... لم يأبي بـ صراخها او محاولتها الفاشله بـ جذب معصمها من بين قبضة يده وصل عند غرفة المهره الجديد التي لم ترود بعد مهما حاول معها لقد اسمها ع اسمها لانها تذكره بها منذ ان رأها... فتح الباب ثم دفعها بـ الداخل بـ قوه كادت ان توقعها لكن توازنت سريعاً والتفتت اليه بـ غضب اتجهت اليه ثم لكمته بـ قوه بـ فكه نزف من جانب شفتيه ع اثارها... مسحها خط الدم السائل بـ ابهامه ثم ضحك بـ استفزاز واردف بـ برود زاد من غضبها منه: عيب كدا... فى واحده متربيه تضرب جوزها.

صرخت نافيه بـ جنون: انت مش طبيعي... اكيد اتجننت... مستحيل اوافق عليك.

اقترب منها و حاوط وجنتيها بيده ضغط عليهم وقربه من وجهه كانت انفاسه الساخنه تلفح صفحة وجهها قائل بـ نبرة تملك شبه جنون: ايوه اتجننت... مجنون بيكي... مجنون بحبك الا كل يوم بيكبر جوايا... حبيتك من غير سبب... معرفش حبيتك امتي بس كل الا اعرفه اني من واحنا ف الابتدائي وانا بحس بـ نار جوايا لو ولد كلمك.

لم تستطيع أن تتحدث امام هول مشاعره او تقاوم اكثر من ذلك سكنت قليلاً واغمضت عينيها ثم هتفت وهي لم تفتحها بعد...: بس انا بـ كرهك.

*******************

*******************

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
امتلكتني ولم اعرف   لـ " ميرا جبر "  Where stories live. Discover now