pt 5

3 0 0
                                    

                           [9:00am]
                          Yurin pov

Aq bangun dari tidurku.Penuh dengan pandangan sayu.Aq keluar dari bilik.Dan.........perkara yg terlintas di kepala ku amat menyakitkan.Ye aq teringat kat bff aq.Tuhan mengambilnya sekaligus di depan mataku.Aq mampu menangis sahaja.Tapi aq matikan niat tu.Rutin harian aq ialah pergi ke bilik gym.Tempat melepaskan segala perasaan.Aq mula mendengarkan lagu dan bersenam.

                     [9:30am]

Selepas bersenam,aq akan memasak.Ataupun,bersiar².Hidup aq umpama batu yg di tengah² lautan
(Author be like:🤣🤣🤣😂😂😂)
Aq rasa........aishhhh benda ni merosakkan mood aq!

Sejahat² aq,aq tetap sayang korang

Aq tersenyum perit.Aq nak tamatkan dunia ni!Aq mendail semua bodyguard aq.Aq ada rancangan.Membunuh orang yg aq benci.Aq tersenyum sinis.Inilah detik kebahagiaan aq.

"Kau tunggu,aq datang untuk kau."

Aq pergi ke bilik rahsiaku.Di situlah aq pelbagai rahsia aq.Mungkin,senjata?Tsk, jangan main² dengan aq.Aq Kang Yurin,semua benda berada di tangan aq termasuk ajal kau.

Guard² aq sudah sampai,aq pergi ke destinasiku.Aq akan menantikan kau.Oh aq ada kawan selain rakan sekelasku,dia PARK JIMIN.Dia umpama boss kepada hambanya.Dia,seorang yg tegas.Sangat sensetiv(author x pandai eja😭😭) pada benda² yg berkenaan dengan pembunuhan.Dia juga akan menyertaiku dalam pembunuhan."Kita sudah sampai ke destinasi."seru pemgawalku.Aq dan yg lain² pergi ke destinasi yg kami tuju.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Mar 07, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Psycho friendOnde histórias criam vida. Descubra agora